Archief - Battlefield open beta: Impressions

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Crovax

Legacy Member
All,

Ik heb net een open beta code gekregen,maar aangezien ik geen tijd meer heb kan ik hier geen gebruik van maken. De eerste die reageert krijgt de code via pm :)
:applause:

spwn

Legacy Member
closed beta bedoel je? Open Beta je normaal gezien geen code voor nodig moeten hebben.

Bl3ssTheFall

Legacy Member
als ge ne key ebt kan je het spel activeren, ook als ge hem gedownload hebt via warez... We moeten nu eerst op origin winkel shit geraken. bah.

LifeLong

Legacy Member
Ik ben hem aan het spelen en hij is geweldig...tot nu toe. Buiten dan hier en daar een bug maar hey het is een mooie beta.

^MystiQ

Legacy Member
Laat ons hier eens een thread maken voor alle eerste indrukken van BF3. Zo hebben we een beetje een overzicht wat iedereen ervan denkt zonder dat er onbenullige dingen tevoorschijn komen.

Ok, het is een BETA en ik heb net een uurtje gespeeld en mijn eerste indruk is. Het ziet er deftig uit, het speelt deftig MAAR ze hebben volgens mij nog heel veel werk aan de winkel. Ik ben op een uur tijd toch heel wat bugs en tekortkomingen tegengekomen in het spel. Key binding is daar toch zeker één van en dat we voorlopig geen extra muisknoppen kunnen binden vind ik toch jammer. Hopelijk doen ze hier ook nog iets aan. Wat ik aan deze BETA toch wel heel vervelend vind is dat ik eerst moet spawnen voor ik mijn menu kan openen. Bug of niet?

De servers joinen vanuit de browser werkt wel degelijk vind ik en ik denk dat het concept erachter wel goed bedacht is. Ok, het duurt lang maar het is dan ook BETA en iedereen wil dan ook spelen. Ik moet zelfs zeggen dat ik met mijn crappy internet verbinding heel vlot kan joinen en spelen.

Qua gameplay valt het totaal niet te vergelijken met Bad Company2. Het eerste rondje had ik een score van 1-8, de tweede rond werd dat al 9-9 en de derde ronde werd dat 10-2. De manier van spelen is echt volledig anders en ik weet ook niet of Rush een goede mode zal worden in BF3. Het spel leunt er zich voorlopig nog niet echt toe vind ik. Maar dat kan ook een eerste indruk zijn omdat ik de manier van spelen niet ken en de maps niet ken.

Grafisch zijn er ook vele bugs te zien maar geen zware dingen. Ik draai alles op High met een i5 2500k processor en een HD6950 kaart. Windows7 64 bit en 4GB RAM. Dus dat valt al bij al wel vrij goed mee vind ik.

Ik vind het al bij al een geslaagde beta maar ik weet niet wat de release eind oktober zal inhouden. Wat mij betreft zouden ze nu die release moeten uitstellen tot eind november. Op die manier hebben ze rustig de tijd om alles degelijk af te werken. :p

Fraze

Legacy Member
Release uitstellen zal geen mogelijkheid zijn. Ze hadden beter iets sneller geweest en sneller de Beta releasen.

Anyways, ik vind het een goede Beta met hier en daar indd wat bugs, tis dan ook te hopen dat ze zoveel mogelijk direct kunnen verhelpen met een goede patch aan de release !

falc.be

Legacy Member
Het is battefield met de goeie maar ook de slechte punten van de vorige games.

De goeie wegen voor mij niet meer op tegen de slechte. Opnieuw massa's snipers, noobtubers en stomme idioten. na genoeg unlocks kunt ge van ieder gun een sniper maken en zit iedereen achter een hoekske of boom wat te schieten. wtf bezielt dice toch ??

key mapping is opnieuw een ramp. was in alle bf games al zo. snap niet dat dice zo'n elementair en simpel ding gewoon niet goed krijgt.

ik vind trouwens de gameplay exact hetzelfde als die van bc2, en ja ik heb al caspian border gespeeld

no fucking way dat er ooit mods gaan zijn, niet met battlelog, origin, geen publieke server files, ...

^MystiQ

Legacy Member
falc.be zei:
ik vind trouwens de gameplay exact hetzelfde als die van bc2

Ben je zeker dat je genoeg BC2 gespeeld hebt dan? Ik vind de gameplay totaal niet te vergelijken eerlijk gezegd :p

u4ea

Legacy Member
Idd, vind deze beter spelen eigenlijk. veel vloeiender als BC2.
Eerste match 7-1, crash
Laatste match 18-4, crash :s

Nog ni veel campers gezien eigenlijk.
Was een beetje sceptisch maar ben toch blij dak een pre-order gezet heb.

falc.be

Legacy Member
^MystiQ zei:
Ben je zeker dat je genoeg BC2 gespeeld hebt dan? Ik vind de gameplay totaal niet te vergelijken eerlijk gezegd :p

ik heb 200 uren aan bc2 staan en waarschijnlijk duizenden uren BF1942 en BF2. BF3 speelt absoluut niet als 1 van die vorige en veel meer als bc2.

ik trouwens niet 100% maar ik denk al props enz uit bc2 herkent te hebben

Inv

Legacy Member
falc.be zei:
De goeie wegen voor mij niet meer op tegen de slechte. Opnieuw massa's snipers, noobtubers en stomme idioten. na genoeg unlocks kunt ge van ieder gun een sniper maken en zit iedereen achter een hoekske of boom wat te schieten. wtf bezielt dice toch ??
.

Noobtubers? Kdenk niet dat iemand al hoog genoeg level is om een tube te unlocken. Kben in ieder geval nog niemand tegengekomen. Niet uit u gat praten hé.

falc.be

Legacy Member
Inv zei:
Noobtubers? Kdenk niet dat iemand al hoog genoeg level is om een tube te unlocken. Kben in ieder geval nog niemand tegengekomen. Niet uit u gat praten hé.

beke rustig he

ik bedoel dat algemeen, rocketlaunchers, nade spammers enz

AssassiN

Legacy Member
Voor de moment het grootste schijtspel da ik ben tegengekomen door al gewoon te kijken naar hoe je de game moet opstarten

- Je kan de game ni gewoon opstarten om instellingen aan te passen, je moet verplicht een server joinen
- Server browser via internet browser
- Werkt bij mij alleen op Firefox, heb het speciaal moeten installeren omdat de game ni opstart met Opera of Internet Explorer
- Mousebinds zijn gelimiteerd tot LMB en RMB, zelfs scroll kan je ni eens binden
- Game laat mijn PC vastlopen bij het laden van een 2de match
- Origin mag zelf bij mij ni eens op de achtergrond draaien bij andere games, vertraagt de games enorm

Ze hadden bij Steam moeten blijven en ni speciaal moeten doen door servers te moeten joinen door middel van internet browsers.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan