Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


Zeg niet dat het een slecht spel is, maar totaal niet klaar voor een release..
thelordofpee zei:Ik vind de beta echt heel leuk, maar ik ben dan ook maar een snotneus he falc.be...
Even serieus. Ik heb buiten die ene fix die ik moest doen echt geen enkele bug tegenkomen, en ben ook nooit gecrashed. Ik vind de game echt fantastisch. Volgens mij mag je nu nog niet klagen over de speelstijl van spelers, dit komt pas naar boven bij de release, wanneer er servers met rules zijn.
Graphics zijn prachtig, en zeker de destructie. Ik heb alvast geen spijt van mijn aankoop!
AssassiN zijn problemen zijn denk ik voorak te wijten aan zijn PC, en wie gebruikt er IE?


Link_006_ zei:Dus het normale spel gaat ook gebruiken maken van Origin?Ik dacht dat het enkel voor beta is maar dat is wel een tegenvaller, het is gewoon ongemakkelijk.
mycoy zei:-Als je dood bent kan je niet in het game menu gaan
-Geen ingame browser
-Bij mij veel problemen met flikkerend beeld

thelordofpee zei:Jouw negatieve punten zijn grotendeels de punten die Dice gelimiteerd heeft om de grootte van de beta te beperken.
Ik heb gewoon al de zaken opgenoemt die me opvalden.Talis zei:... Maar game zit nog in beta fase en ze volgen bij EA elke dag wel de comments van community dus zal wel snel gefixt worden met patch...