Archief - Battlefield open beta: Impressions

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Abio

Legacy Member
thelordofpee zei:
Die voice chat werkt wel perfect, met Kookie uitgetest.


Wij hebben hem ook enkele keren werkend gekregen hoor (nadat we handmatig een file moesten aanpassen...klinkt bekend vandaag hé?)... Dat wilt niet zeggen dat hij perfect werkt... (praten over bv. MSN gaat beter als je maar met 2 bent).

Edit: Ik lees net het bericht hieronder, BF3 hoop ik inderdaad dat het goed werkt. Morgen eens uittesten.

Gillios

Legacy Member
Gaat dat opstarten trouwens ook zo werken bij de volledige game?

u4ea

Legacy Member
De SVD is redelijk OP, haal de scope er af en ga daar mee naar de frontlinies. Even los 17-4 uit de mouwen geschud in cqb daarjuist. Amper recoil, zotte damage. Alleen de rate-of-fire is wa minder(gelukkig).

Ohm

Legacy Member
Een uurtje gespeeld. Voelt leuk aan en doet mij meer denken aan BC2. Het geluid is af, zeker als er zo'n raket naast je oren vliegt :love:.
Er zit een bug in de keybinds merk ik. Als ik een key bind dan verdwijnt mijn muiscursor, dus kan amper iets aanpassen :naughty:
Van de gfx, vergeleken met de screens/trailers/gameplay filmpjes (ja ook de HD footage), had ik toch meer van verwacht maar soit. Op ultra ziet het er wel nice uit en loopt goed stabiel.
Voor de rest heb ik geen opmerkingen over het spel zelf. Kleine bugs, die hopelijk tegen de release zijn verwijderd, maar dat is normaal voor een beta en is toch nog goed speelbaar.
Ook de effecten van een sniper in de verte is een goede toevoeging. Ook is het tof om een ander te verblinden met een laser in de metro. Van de destruction kun je niet veel zien, behalve in de metro, en ziet er mij heel gelikt uit.
Het sqaud menu ziet er mij niet uitgewerkt uit? Die voegt u precies automatisch toe en je kunt niet kiezen?
Het wachten tussen een ronde mag wel wat korter. Nu gaat het nog, omdat het nieuw is en je wat 1 en het ander nakijkt, maar na tientallen uren heb je het daarmee gehad en kun je effe met je duimen spelen. Moesten ze het houden mogen ze er altijd een chat insteken. Kun je na de match toch nog effe een praatje slaan.

Alleen stoor ik mij meer aan het feit dat ik verplicht ben om via die battlelog het spel te starten. Eerst via origin, om daar op play te drukken, dan krijg je een site en kun je een server kiezen. Gaat dat zo blijven? Want vind dit maar op niet veel trekken.

De game blijft zeker nog in preorder staan.

Hansie

Legacy Member
Aan iedereen die klaagt over grafische. Deze is in de beta beperkt. De volledige versie is beter afgewerkt.

Naradia

Legacy Member
Talis zei:
Maar game zit nog in beta fase en ze volgen bij EA elke dag wel de comments van community dus zal wel snel gefixt worden met patch. Noem mij eigelijk eens een game van laatste 3 jaar dat volledig af was ( COD's, GTA, The Witcher, .... allemaal releasepatch nodig?

Deadly premonition had geen patch nodig...

Curtis_ssk

Legacy Member
Ik heb nu al 3 uur gespeeld en hij lost voor mij zeker en vast de verwachtingen in !

Wat is een BETA zonder een paar glitches ? Zelf nog nooit onder de grond gezeten, ook nog niemand tegengekomen die er zwaar gebruik van maakte.

Noobtubers & nadespammers ? Ik ben lvl 11 en heb nog geen tubes en ge krijgt begot 1 nade als ge spawnt .. Ga alstublief een ander topic vullen met die zever want meer is het ook niet.

De ambetanste bug is idd die waarbij je niet kan scrollen en het feit dat je geen extra mousecontrols kan instellen is ook enorm ambetant maar na een half uurtje zou iedereen wel weg moeten zijn met de controls.

Zoals elke beta heeft deze ook weer een enorm grappige bug. Ik speel assault (de oude medic) en ik wou mijn vriend een medikit smijten terwijl we cover zochten achter de laatste steen die nog rechtstond. Ik gooi die medkit iets te hoog, die vliegt over mijn vriend op die steen en die steen brokkelt zowaar uit elkaar .. (Geen destruction right ? Tegels vliegen van muren in de subway, bomen vallen om bij explosions, ..)

Wat me eigelijk het meeste stoort is het squadmanagement, je kan 5 squads hebben met elk 2 man in en good luck getting in your friends' squad |-)

Al bij al ben ik zeer tevreden met deze beta en ik vind het dan ook verschrikkelijk dat ik morgen naar een trouw moet en beklaag me zelfs dat ik tickets heb gekocht voor First Look ware het niet dat NBA2K12 daar ook aanwezig zal zijn.

Hier is mijn battlelog btw
http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Curtisjackso/stats/247914321/

Bill

Legacy Member
Ook al een paar uur aan het spelen geweest en het is vrijwel zoals ik verwachtte.

Er zijn bugs en connectie problemen maar uiteindelijk is dat het doel van de beta en zowel in BF2 als BC2 waren er in het begin ook veel problemen. Het spel is ook zo inmens populair dat je gewoon niet anders kan verwachten. In BF1942 was dit niet zo het geval maar toen was het ook gewoon nieuw en totaal niet gehyped.

Metro viel eerst wat tegen, overal zit volk geproned en te wachten tot je voorbij loopt. In BF2 had je dit ook maar daar was zo weinig vegetatie dat je meestal wel zag liggen. Maar na een aantal rondes spelen, snap je dat je gewoon stap voor stap door de levels heen moet en continu goed rondkijken. Ook in groep blijven helpt veel in dit spel.

Het is ook vooral het rush gedeelte dat ervoor zorgt dat iedereen dicht bij elkaar zit want in Caspian Border is het totaal anders. Level is veel groter en iedereen zit meer verspreid. Daar heb je meer het BF gevoel, vertrekken in een tank met nog een engineer, een punt overnemen en zolang mogelijk je tank repairen tot het niet meer gaat, snel uit de tank springen en proberen te schuilen in nabij liggend puin of in een gebouw. Het is dat soort variatie wat de BF reeks laat uiblinken tov. standaard FPS games zoals COD of in de tijd van BF2 -> CSS.

Battlelog zelf vind ik nog niet zo erg, kzat nog rustig te chatten met vriende, 9lives te browsen tussen games door terwijl je maar 1 tab verwijderd bent van verder te spelen..

Al had ik ook verschillende bugs ingame als wegschuiven terwijl je neerligt, achter een afgevallen boom coveren die dan plots verdwijnt en je gewoon open zit, key's die je niet kan binden. 5.1 dat soms wel werkt dan weer naar stereo gaat. Na enkele ronden connectie verliezen. Maar zoals ik al zei dit is altijd in het begin geweest, toch bij mij :unsure:, met de BF reeks en ik weet dat de meeste zaken wel verholpen worden na enige tijd.

Ben nog steeds positief en kan niet wachten tot de volledige versie uitkomt.

spwn

Legacy Member
Zeer tof. Ja idd winkel pagina was wat wonkey toen de beta hier in GMT +1 open ging maar zodra hij downloadde was ik binnen :) Alleen even Béta in Beta moeten veranderen. Windows runt die karaters niet..

ILIQUID

Legacy Member
Dit spel is fucking vet, ben wel nog noob maar toch heel leuk. :)

big thanks to azer!

coldvinc

Legacy Member
^ lol, een omgevallen boom dat verdwijnt heb ik ook al gehad, zit rustig te schuilen, verdwijnt ie gewoon XD

ILIQUID

Legacy Member
Loopt heel vlot, gameplay is erg leuk. Heb wel nog maar ongeveer een uur gespeeld dus we zien nog wel ;)

PrivatThimi

Legacy Member
Heyla, Ik heb nu reeds ettelijke uren (5-tal) ge-beta test. En idd er zijn wel wat problemen, maar dat is nu eenmaal een BETA. O.a. Door de "grond" vallen (vooral in de buurt van capture point A), geraakt worden door rechtstreeks vuur terwijl je achter een rotsblok ligt (assaut team, rotsformatie links aan het begin van de muur). Kwa gameplay vind ik het super, idd door de mogelijkheid van te liggen er terug in te steken krijg je wel wat meer "statische" spelers.. maar ik vind dit goed opgevangen door het gemakkelijk(er) vinden van deze speler (blink van scope, exhaust van barrel en natuurlijk de "killcam"). Het bied echter ook veel mogelijkheden (o.a. dekking zoeken, besluipen wan capture point, of de tegenpartij langs u door laten lopen om ze dan in hun derriere te schieten (LOL)) Zolang het COD effect wegblijft (door het schuiven goed opgevangen) waar mensen bij confrontatie's direct gaan liggen is het ok. Hoe dan ook, en dat moet iedereen toch toegeven, het maakt het spel veel realistischer. De Battlelog en de manier van opstarten zijn mss wel wat omslachtig maar het werkt wel perfect. En het is een prijs die we in de toekomst meer en meer moeten betalen, met dank aan alle piraterij. Kwa werking; Ik heb nog geen enkel probleem gehad met joinen, ik vind de interface wel OK. Natuurlijk is het wel even wennen en wat zoeken. Maar er zit ongelofelijk veel info en mogelijkheden in battlelog. Performance en looks zijn zeer goed. Ik speel op een i920 met een GTX460, dus geen echte super pc en kan heel vlot spelen op de high instelling. Wat ik momenteel het meeste mis het het "team" play maar ik kan me goed inbeelden dat de verdeling van de perks en punten zich wel leent tot team play (alleen zou ik de medic functie niet aan assault toegevoegd hebben). Uit bovenstaande commentaren leid ik wel af dat "verandering" toch iets is waar mensen het moeilijk hebben, tja...we zijn gewoontebeesjes. En dat er dingen verteld worden die als ik mijn ervaring met de Beta ernaast leg gewoon niet kloppen. Cu on the battlefield! ORigin:LtdThimi2

morb

Legacy Member
Zitten de squad commando's er trouwens terug in van BF2? (niet de Attack / defend cmd van bc2)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan