Trebby
Legacy Member
stfromhell zei:Ik vind het spel vrij pover tot nu toe. Grafisch ziet het er op 'high' zeer outdated uit en het is voor mij gwn een kopie van CoD.
not sure if kidding or just trolling

@hierboven: denk 50-tal?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stfromhell zei:Ik vind het spel vrij pover tot nu toe. Grafisch ziet het er op 'high' zeer outdated uit en het is voor mij gwn een kopie van CoD.

Trebby zei:Het huidige squad system gaat blijkbaar behouden blijven ten koste van het oude. Dus altijd random squads. Best wel kut.
ad:..
.zikje zei:Bon, Fraps geïnstalleerd: kom uit op zo'n 25-30 fps. Veel te weinig.
Het prone campen is idd wel erg. Ik kan me toch niet herinneren dat dat in BF2 zo misbruikt werd. Dat was toen handig om ff cover te zoeken, reloaden en verder, maar toch niet om de hele tijd op dezelfde plaats te liggen campen.
thelordofpee zei:Denkt gulle echt da da op een server met regels ook nog zo zal zijn?
zikje zei:Bon, Fraps geïnstalleerd: kom uit op zo'n 25-30 fps. Veel te weinig.
Het prone campen is idd wel erg. Ik kan me toch niet herinneren dat dat in BF2 zo misbruikt werd. Dat was toen handig om ff cover te zoeken, reloaden en verder, maar toch niet om de hele tijd op dezelfde plaats te liggen campen.
joriske18 zei:Laat ze toch liggen? Granaat, rpg, flanken, voertuigen,... genoeg manieren om er mee af te rekenen.

benny zei:Zondead:..
Blijkbaar komt er in de retail weer zo een 'subtiele' hint dat ge bijna dood zijt, hetgeen mij zeer hard stoort in BC2.... men moet maar beter op hun healthmeter letten.
.Gfx zijn op low idd nog altijd heel goed.Trebby zei:Ik lees overal ook dat ze de graphics maar matig tot niet goed vinden. Ben ik dan de enige die vind dat het er zelfs op low nog goed uit ziet?![]()
