Archief - Battlefield open beta: Impressions

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Trebby

Legacy Member
stfromhell zei:
Ik vind het spel vrij pover tot nu toe. Grafisch ziet het er op 'high' zeer outdated uit en het is voor mij gwn een kopie van CoD.

not sure if kidding or just trolling:rofl:

@hierboven: denk 50-tal?

Xtralecherus

Legacy Member
god ik hoop dat de final beter is dan dees campfestijn op metro echt irritant.

Voor mij mag de game nog heel lang uitgesteld worden.
Bugs kunnen nog snel gefixed worden. Maar weaponbalancing kan veeel beter. Die struiken op metro zijn echt een ramp constant gekilled worden door iemand in een struik. Zichtbaarheid van spelers moet ook beter. Vond dit in BC2 gewoon perfect je kon echt bijna iedereen goed zien en het was veeeeel minder campen dan op metro. Okja als defend moet je defenden maar op constant in een struik te hiden en dergelijk vindek gewoon irritant. Ook helo/jets flight controls moeten beter en iets sneller vliegen. Ook ga je iets te snel dood maar dat ligt ook deels aan een bug. Soms word ik gewoon door 1 shot direct gedood en anders kan ik 5 schoten verdragen.

demon326

Legacy Member
Trebby zei:
Het huidige squad system gaat blijkbaar behouden blijven ten koste van het oude. Dus altijd random squads. Best wel kut.

Zonde :sad:..

Blijkbaar komt er in de retail weer zo een 'subtiele' hint dat ge bijna dood zijt, hetgeen mij zeer hard stoort in BC2.... men moet maar beter op hun healthmeter letten.

zikje

Legacy Member
Bon, Fraps geïnstalleerd: kom uit op zo'n 25-30 fps. Veel te weinig :(.

Het prone campen is idd wel erg. Ik kan me toch niet herinneren dat dat in BF2 zo misbruikt werd. Dat was toen handig om ff cover te zoeken, reloaden en verder, maar toch niet om de hele tijd op dezelfde plaats te liggen campen.

maartendq

Legacy Member
zikje zei:
Bon, Fraps geïnstalleerd: kom uit op zo'n 25-30 fps. Veel te weinig :(.

Het prone campen is idd wel erg. Ik kan me toch niet herinneren dat dat in BF2 zo misbruikt werd. Dat was toen handig om ff cover te zoeken, reloaden en verder, maar toch niet om de hele tijd op dezelfde plaats te liggen campen.

Ik zeg het niet graag, maar er is een reden waarom je niet prone kon gaan in Bad Company 2.

thelordofpee

Legacy Member
Denkt gulle echt da da op een server met regels ook nog zo zal zijn?

maartendq

Legacy Member
thelordofpee zei:
Denkt gulle echt da da op een server met regels ook nog zo zal zijn?

Lijkt me stug, tenzij je servers kan huren waarover je evenveel controle hebt als over een counter-strike server.

joriske18

Legacy Member
Laat ze toch liggen? Granaat, rpg, flanken, voertuigen,... genoeg manieren om er mee af te rekenen.

Bill

Legacy Member
zikje zei:
Bon, Fraps geïnstalleerd: kom uit op zo'n 25-30 fps. Veel te weinig :(.

Het prone campen is idd wel erg. Ik kan me toch niet herinneren dat dat in BF2 zo misbruikt werd. Dat was toen handig om ff cover te zoeken, reloaden en verder, maar toch niet om de hele tijd op dezelfde plaats te liggen campen.

Het voordeel was dat in BF2 er nauwelijks vegetatie was, hier en daar eens een struikje maar dat was het dan ook. Vaak zag je wel snel iemand liggen maar hier moet je gewoon geluk hebben dat je er knal oploopt...

Hopelijk verwijderen ze prone nog want ik vind het hatelijk..

joriske18 zei:
Laat ze toch liggen? Granaat, rpg, flanken, voertuigen,... genoeg manieren om er mee af te rekenen.

Je moet ze natuurlijk nog wel zien liggen :)

Anoniem05

Legacy Member
1 Solution to all of your problems is the M320 underslung grenade launcher.


Awesome piece of anti-camp equipment :p

rabsi

Legacy Member
beta impressions:
++ grapichs
++ geluid
+ spotten van vijanden en supprissive fire (leuk teamplay element)
-- keybinding kan niet offline, online vlieg je uit je keybinding screen als je gekilled bent (en keybinding denkt dat ik met een qwerty bord werk)
-- kan je loadouts niet offline configureren, waardoor je een slot zit te verspillen op een server indien je hier eens wat tijd wil in steken
- video settings niet offline configureren
- origin is totaal overbodig, de battlelog website lijkt alles te regelen. Geen optie aanwezig: om server te joinen wanneer er een plek vrijkomt.

* Objectives spelen worden nog te weinig beloond, bom plaatsen, difusen ... in vergelijking met een simpele kill halen.
* Ik denk dat er minder voor de objectives gaat gespeeld worden door de online stats. Er zullen veel spelers gewoon spelen voor de kills of k/d ratio, je mag je dus verwachten aan wat backraping.
* rush gamemode zou ik liever met tijdslimieten zien ipv tickets

u4ea

Legacy Member
benny zei:
Zonde :sad:..

Blijkbaar komt er in de retail weer zo een 'subtiele' hint dat ge bijna dood zijt, hetgeen mij zeer hard stoort in BC2.... men moet maar beter op hun healthmeter letten.

Ja, lijk in het echte leven moeten ze ook altijd op hun horloge kijken hoeveel hp ze nog hebben inplaats van het gevoel te krijgen da het ni goed ga met u.

Trebby

Legacy Member
Ik lees overal ook dat ze de graphics maar matig tot niet goed vinden. Ben ik dan de enige die vind dat het er zelfs op low nog goed uit ziet? :p

u4ea

Legacy Member
Nee ge bent ni de enige. Snap ook ni hoeda ge die graphics middelmatig kunt vinden.:s

Flitser

Legacy Member
Van campers heb ik niet veel last, je kan ze supermakkelijk flanken.
Enigste manier om met elkaar in squad te zitten is een lege server joinen, en als je met 4 in een squad zit en je zit op skype/vent/ts dan zijde sowieso top 4 van het team :).

Er zitten heel veel mensen op die niet weten wat ze aan het doen zijn. Maja bf3 speelde het best met vrienden

driezzy

Legacy Member
Ik vind de gfx op low zeker niet slecht!
Heb gelezen dat de beta een build is van 2 maanden geleden, wat natuurlijk goed nieuws is. De retail zal in orde zijn ze, ze moeten zeker het squad systeem herwerken want dat is iet wat verwarrend.

zikje

Legacy Member
Trebby zei:
Ik lees overal ook dat ze de graphics maar matig tot niet goed vinden. Ben ik dan de enige die vind dat het er zelfs op low nog goed uit ziet? :p
Gfx zijn op low idd nog altijd heel goed.

Dit is wel leuk satirisch filmpje van hoe er vaak gespeeld wordt. http://www.youtube.com/watch?v=UMKgHr8UvNY

Deed me ook denken aan de plakkende nades: gooide een granaat weg, en die bleeft hangen aan de boom voor mij :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan