Archief - Battlefield open beta: Impressions

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

L'enfant terrible

Legacy Member
benny zei:
Zal ook blij zijn als MW3 uit is, dan gaan die cod kiddies terug naar hun eigen game :woohoo:

Hebt gij ooit 1 van de vorige BF games gespeeld ? Het is altijd al zo geweest met campers en rpg's. In COD kwam ik nauwelijks rpg/tubers tegen in S&D(en kheb 1000+uur op da spel).

Gedraag je een beetje minder kiddy plz

Woodster

Legacy Member
UndoX zei:
Ze hebbe toch nog veel te verbeteren ze, wie verzint er nu zo'n kut menusysteem? Das toch het eerste wa u opvalt da ge niks kunt veranderen van settings of class terwijl ge dood bent. Ook is hit detection vaak ni goe, al vaak een kruisje gehad op enemy terwijl em nog 100 hp had.

Ohja, en Metro is een kutmap, vooral da eerste gedeelte. Heb wel niet de kans gehad om conquest te spelen

Hun hit detection suckt vooral als je spurt en dan plotseling begint te schieten op mensen. Ik heb al momenten gehad waar ik 2 seconden aan het sprayen was op een target nog geen meter bij me vandaag, en ik nog dood ga. Als je dan naar z'n health kijkt staat die nog op 100%... Zeer irritant. Ook ben ik daarnet gekilled door een gast wiens health op 0% stond... Kleine bugs, maar dat hoort nu eenmaal bij de beta.

demon326

Legacy Member
gamer3 zei:
Hebt gij ooit 1 van de vorige BF games gespeeld ? Het is altijd al zo geweest met campers en rpg's. In COD kwam ik nauwelijks rpg/tubers tegen in S&D(en kheb 1000+uur op da spel).

Gedraag je een beetje minder kiddy plz

Ja, zowel BF2 als BF2142, maar ik speel dan wel op servers waar geen voertuigen zijn en rocket/rpg verboden zijn tegen infantry. Zoals het hoort.

Daarnet, tweede fase in de metro zelf: rpg na rpg, na rpg op de B mcom, dat was er wel over hoor, elke drie seconde hoorde je en zag je een rpg vliegen :wtf:.

En ik graag mij alles behalve kiddie, ben gewoon pissed dat ze geen echt wapen gebruiken en maar voor easy kills gaan, die ze ook nog eens niet kunnen maken,tenzij het een direct hit is...

rabsi

Legacy Member
benny zei:
Ja, zowel BF2 als BF2142, maar ik speel dan wel op servers waar geen voertuigen zijn en rocket/rpg verboden zijn tegen infantry. Zoals het hoort.

Daarnet, tweede fase in de metro zelf: rpg na rpg, na rpg op de B mcom, dat was er wel over hoor, elke drie seconde hoorde je en zag je een rpg vliegen :wtf:.

En ik graag mij alles behalve kiddie, ben gewoon pissed dat ze geen echt wapen gebruiken en maar voor easy kills gaan, die ze ook nog eens niet kunnen maken,tenzij het een direct hit is...

Persoonlijk vind ik dit 1 van leukeste delen van de map :p veel actie

Trouwens de rockets doen niet veel infantry damage in BF3 dus kills met rocket zijn niet zo easy.

Easy kills zijn meer het backrapen via een mobile spawnpoint die achter de vijandige linie staat

of in een struik liggen met een geweer met nen flash suppressor

Psy

Legacy Member
Is wel een feit dat de COD stijl er zeker in zit op Metro, is allesbehalve hoe het vroeger was in BF2 infantry maps maar bon, tis nu zo geworden al vind ik het ook wel wat teveel van't goeie.
Hoop echt met heel m'n hart dat Metro de enige echte close encounter map is & dat de rest toch ietwat meer a la Karkand is, t'hoeft niet allemaal met jets en choppers te zijn, maar die close encounter bullshit vind ik er voor battlefield toch iets teveel aan.

demon326

Legacy Member
rabsi zei:
Persoonlijk vind ik dit 1 van leukeste delen van de map :p veel actie

Trouwens de rockets doen niet veel infantry damage in BF3 dus kills met rocket zijn niet zo easy.

Easy kills zijn meer het backrapen via een mobile spawnpoint die achter de vijandige linie staat

of in een struik liggen met een geweer met nen flash suppressor

Er was daar inderdaad veel actie, dit in combinatie met de war tapes=:love:.

Wat is jullie wapen setup?

Ik gebruik het volgende als assault:
M416
M145(3.4x)
Foregrip
Heavy Barel
SQD-ammo(extra ammo voor heel de squad, +260 kogels, ipv 124 :cool:).

Deze setup is handig voor vijanden op mid lange afstand af te maken(single shot) en toch van dichtbij te kunnen knallen :)

thelordofpee

Legacy Member
Psy: Ik heb liever grote open maps, met daarin een stad verwerkt zodat je ook close encounters heb :)

Psy

Legacy Member
thelordofpee zei:
Psy: Ik heb liever grote open maps, met daarin een stad verwerkt zodat je ook close encounters heb :)

Mengeling is cava hé :), Karkand is daar imo het ideale voorbeeld van, maar puur close encounters is nogal mèh, ge kunt met moeite een meter bewegen of er is wel één of andere pipo die achter een hoekske zit te wachten tot er ene passeert, m'n ps3 controller heeft omwille van die redenen MWF2 nooit overleeft :p

En heb daardoor dus ook nooit CoD BO gekocht, vind het daarom nogal triest dat DIT nu de BF3 is waarop ik zat te wachten .. weet niet goed wat te doen aangezien er quasi niks vrijgegeven is over de andere maps, maar als er nog zo'n paar pure close encounters inzitten zal ik nog zeer dik twijfelen of het wel een aankoop word, al vind ik de game op zich wel dik cava

^MystiQ

Legacy Member
Ik vind het vooral raar dat sommigen nog steeds niet weten hoe de vork in de steel zit bij EA/Dice. :p

mp4me

Legacy Member
thelordofpee zei:
Hoe zit de vork dan in de steel? :)

bugs,bugs en nog eens bugs.

Ik vind het grappiger dat iedereen denkt dat ze op de release een bug free spel gaan hebben.

Witte8

Legacy Member
mp4me zei:
bugs,bugs en nog eens bugs.

Ik vind het grappiger dat iedereen denkt dat ze op de release een bug free spel gaan hebben.


En ik vind het frustrerend dat iedereen denkt dat bij een beta alles gefixed is.

Dit is gewoon een stresstest voor hun servers in grote lijnen.

En welk spel is bugvrij?

biertap

Legacy Member
dat er geen in-game squad management is op pc (net zoals in bf2) vind ik toch wel het grootste gebrek... zat hier zo naar uit te kijken...

Maar nee, alles moet weer via da stom Battlelog gedoe gedaan worden; uch

Thallyos

Legacy Member
biertap zei:
dat er geen in-game squad management is op pc (net zoals in bf2) vind ik toch wel het grootste gebrek... zat hier zo naar uit te kijken...

Maar nee, alles moet weer via da stom Battlelog gedoe gedaan worden; uch

Met wat gepruts raak je wel in zelfde squad. Je moet wat coördineren (op TS bv) en paar keer leave en join squad doen. Uiteindelijk kom je wel samen met wie je wil :)

Dat neemt natuurlijk niet weg dat dat ganse systeem nu belachelijk is. Ook bij het joinen van de server kom ik nooit automatisch in zelfde squad als mijn party/platoonleden, dat was in BC2 wel beter geregeld.

biertap

Legacy Member
Thallyos zei:
Met wat gepruts raak je wel in zelfde squad. Je moet wat coördineren (op TS bv) en paar keer leave en join squad doen. Uiteindelijk kom je wel samen met wie je wil :)

ja da zou toch wel nie mogen dat ge moe prutsen en leaven en joinen...etc...

Twas goe lijk da het vroeger was;...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan