Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
benny zei:Zal ook blij zijn als MW3 uit is, dan gaan die cod kiddies terug naar hun eigen game![]()
UndoX zei:Ze hebbe toch nog veel te verbeteren ze, wie verzint er nu zo'n kut menusysteem? Das toch het eerste wa u opvalt da ge niks kunt veranderen van settings of class terwijl ge dood bent. Ook is hit detection vaak ni goe, al vaak een kruisje gehad op enemy terwijl em nog 100 hp had.
Ohja, en Metro is een kutmap, vooral da eerste gedeelte. Heb wel niet de kans gehad om conquest te spelen
gamer3 zei:Hebt gij ooit 1 van de vorige BF games gespeeld ? Het is altijd al zo geweest met campers en rpg's. In COD kwam ik nauwelijks rpg/tubers tegen in S&D(en kheb 1000+uur op da spel).
Gedraag je een beetje minder kiddy plz
.benny zei:Ja, zowel BF2 als BF2142, maar ik speel dan wel op servers waar geen voertuigen zijn en rocket/rpg verboden zijn tegen infantry. Zoals het hoort.
Daarnet, tweede fase in de metro zelf: rpg na rpg, na rpg op de B mcom, dat was er wel over hoor, elke drie seconde hoorde je en zag je een rpg vliegen.
En ik graag mij alles behalve kiddie, ben gewoon pissed dat ze geen echt wapen gebruiken en maar voor easy kills gaan, die ze ook nog eens niet kunnen maken,tenzij het een direct hit is...
veel actierabsi zei:Persoonlijk vind ik dit 1 van leukeste delen van de mapveel actie
Trouwens de rockets doen niet veel infantry damage in BF3 dus kills met rocket zijn niet zo easy.
Easy kills zijn meer het backrapen via een mobile spawnpoint die achter de vijandige linie staat
of in een struik liggen met een geweer met nen flash suppressor
.
).
thelordofpee zei:Psy: Ik heb liever grote open maps, met daarin een stad verwerkt zodat je ook close encounters heb![]()
, Karkand is daar imo het ideale voorbeeld van, maar puur close encounters is nogal mèh, ge kunt met moeite een meter bewegen of er is wel één of andere pipo die achter een hoekske zit te wachten tot er ene passeert, m'n ps3 controller heeft omwille van die redenen MWF2 nooit overleeft 
thelordofpee zei:Hoe zit de vork dan in de steel?![]()
mp4me zei:bugs,bugs en nog eens bugs.
Ik vind het grappiger dat iedereen denkt dat ze op de release een bug free spel gaan hebben.
biertap zei:dat er geen in-game squad management is op pc (net zoals in bf2) vind ik toch wel het grootste gebrek... zat hier zo naar uit te kijken...
Maar nee, alles moet weer via da stom Battlelog gedoe gedaan worden; uch

Thallyos zei:Met wat gepruts raak je wel in zelfde squad. Je moet wat coördineren (op TS bv) en paar keer leave en join squad doen. Uiteindelijk kom je wel samen met wie je wil![]()