u4ea
Legacy Member
benny zei:En ik graag mij alles behalve kiddie, ben gewoon pissed dat ze geen echt wapen gebruiken en maar voor easy kills gaan, die ze ook nog eens niet kunnen maken,tenzij het een direct hit is...
Da is in elk spel al geweest en da zal ook voor altijd zo blijven.



. Die rpg's zijn kut, maar die smaw, of hoe dat wapen ook heet, is nog een graadje erger 

