Archief - Battlefield open beta: Impressions

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

u4ea

Legacy Member
benny zei:
En ik graag mij alles behalve kiddie, ben gewoon pissed dat ze geen echt wapen gebruiken en maar voor easy kills gaan, die ze ook nog eens niet kunnen maken,tenzij het een direct hit is...

Da is in elk spel al geweest en da zal ook voor altijd zo blijven.:p

Anoniem0

Legacy Member
impressies so far.

geluid is echt fenomenaal!
visuals zijn ok maar ook niet echt vernieuwend (niet alles op ultra)


but you know the difference... its those little things :p

zo wordt je verblind door een scope met laserpointer en dat vinnekik nu persoonlijk eens heel ferm gedaan!

demon326

Legacy Member
allahmcbeal zei:
zo wordt je verblind door een scope met laserpointer en dat vinnekik nu persoonlijk eens heel ferm gedaan!

Zeer leuk, tot een domme team genoot met dat ding in je gezicht zit te schijnen.. maar vijanden denken dat ik niet zou schieten als ze dat licht hebben, ik schiet dan net wel :D

Herr Doktor

Legacy Member
Leuk als je een een team hebt met ballen aan hun lijf en wil oprukken en een waardige tegenstander.

Niet leuk als je team met zen allen achter een rots kruipt met een sniper en je alles zelf op moet knappen. En de smeerlappen allemaal van team switchen zodat er totaal geen balans meer in het spel zit. En dan nog die kut rpg's in metro :sop:

demon326

Legacy Member
Herr Doktor zei:
Leuk als je een een team hebt met ballen aan hun lijf en wil oprukken en een waardige tegenstander.

Niet leuk als je team met zen allen achter een rots kruipt met een sniper en je alles zelf op moet knappen. En de smeerlappen allemaal van team switchen zodat er totaal geen balans meer in het spel zit. En dan nog die kut rpg's in metro :sop:

Daarstraks zat ik met mijn clan te spelen, de eerste twee fases waren al moeilijk, maar de derde fase in de metro was echt spannend, we hebben B nog op de laatste 9 tickets kunnen armen en houden om zo door te rushen:love:. Die rpg's zijn kut, maar die smaw, of hoe dat wapen ook heet, is nog een graadje erger :sop:

Sir Brahim

Legacy Member
Echte vette game

Gameplay vind ik fantastisch, echt gewoon BF2 Style maar dan nog smoother. Gewoon geweldig :D

Bugs horen bij een beta, die beta is maar een oude versie van de game. Ik geloof dat DICE DE GAME VAN DE EEUW ZAL UITBRENGE!

Boemkool

Legacy Member
Teammates die kijken of je friend of foe zijt en u met hun combat light verblinden :s

Ik speel alles op ultra en vooral de visuals (het licht!) en geluid alleen zijn zeer sjiek, gameplay is een serieuze vooruitgang met BF2 waar iedereen gewoon dolphin divede ... Je kan de gameplay natuurlijk nog niet op zijn echte waarde schatten vooraleer je een map met voertuigen hebt gespeeld, dat is namelijk het deel waar battlefield echt shinet

u4ea

Legacy Member
Ffs, waarom heb ik altijd zo'n ongeluk, 4 keer na elkaar spawn ik op mijn squad die met 3 man dicht tegen de bom staan. 4 keer na elkaar wordt ik ge-spawnkilled door één of andere sniper of granaat terwijjl mijn squad ni eens geraakt wordt. En ik sta der gvd in het midden tussen met die 3 man max 2 meter van mij.

k/d van 2.0 naar 1.2 in een paar dagen.:sop: Ni da da belangrijk is, maar das wel leuk om da hoog te houden anders.

Scr1fle

Legacy Member
Ik kijk daar niet naar. :p

Gewoon ammo en medpacks rondstrooien en mcom's armen. :)

Gewoon Rushen naar die Mcom's. :)

biertap

Legacy Member
idd, hier van tzelste :p de tijden van K/D ratio zijn voor mij al laaaang gepasseerd :p

mathieu

Legacy Member
Als ze dat origin en battlelog gezever weggooien en de rest van de maps niet zo cod-achtig zijn kan het nog een goed spel geven, maar het geeft me nog altijd geen echt "bf gevoel", ligt wss aan het ontbreken van voertuigen en overzichtelijke interface.

wat ik wel al weet is dat ik ram en een grafische kaart in crossfire ga mogen bijsteken :p

Herr Doktor

Legacy Member
benny zei:
Daarstraks zat ik met mijn clan te spelen, de eerste twee fases waren al moeilijk, maar de derde fase in de metro was echt spannend, we hebben B nog op de laatste 9 tickets kunnen armen en houden om zo door te rushen:love:. Die rpg's zijn kut, maar die smaw, of hoe dat wapen ook heet, is nog een graadje erger :sop:

Idd als ge een team hebt dat wat op elkaar is afgestemd is dit spel echt imba, maar als je van de ego centrische idioten die schrik hebben voor te sterven is het wenen geblazen :D.

Ik ben ook een echt rambo type erop zo van follow my lead op een plek waar niemand naartoe gaat helemaal in de rug alles omver blazen met LMG :cool:

wat begint da spel soms toch te freaken...

demon326

Legacy Member
Herr Doktor zei:
Idd als ge een team hebt dat wat op elkaar is afgestemd is dit spel echt imba, maar als je van de ego centrische idioten die schrik hebben voor te sterven is het wenen geblazen :D.

Ik ben ook een echt rambo type erop zo van follow my lead op een plek waar niemand naartoe gaat helemaal in de rug alles omver blazen met LMG :cool:

In elke andere BF game ben ik een rambo medic, maar hier laat ik toch eerst andere voorgaan om dan te zien waar de vijand zit.. ge sterft anders véél teveel :p

Scifo

Legacy Member
mathieu zei:
Als ze dat origin en battlelog gezever ...

Origin vind ik ook overbodig maar die battlelog is superhandig. Ik speel momenteel al meer dan een jaar een spel dat via een website opstart en waar je alle informatie kan terugvinden. Ik zou het niet anders meer willen :)

*ntrlk wel niet te veel site maintenances of je kan niet spelen :p

demon326

Legacy Member
Scifo zei:
Origin vind ik ook overbodig maar die battlelog is superhandig. Ik speel momenteel al meer dan een jaar een spel dat via een website opstart en waar je alle informatie kan terugvinden. Ik zou het niet anders meer willen :)

*ntrlk wel niet te veel site maintenances of je kan niet spelen :p

Origin is inderdaad een tussenstap die niet echt handig is en het start ook nog eens traag op :p

Devian

Legacy Member
die origin is ni echt nodig, maar is voor mij ook geen last. Ma iedereen da zaagt over battlelog? Kweet ni waarom, maar dat is nu eens zo handig en gemakkelijk. Denk dat de mensen dit nog zullen inzien als ze een tijd spelen

^MystiQ

Legacy Member
Ik heb nu al wat meer gespeeld en het squad systeem vind ik toch ook niet bepaald goed. Er is geen overzicht, je kan geen friends joinen in een andere squad. (mij lukt het toch niet?)
En ik vind het score overzicht ook niet bepaald dat. Dat van BF:BC2 vind ik nog steeds een stuk beter en ook het squad systeem vind ik daar een stuk beter. Hopelijk passen ze dit nog aan!

Battlelog vind ik overigens ook heel erg handig, Origin vind ik minder geslaagd maar bon :)

REDNIK

Legacy Member
kvind battlelog eigenlijk wel een leuke toevoeging, het sociale aspect enzo. Gewoon leuk om tussen door is te gaan kijken hoe het met mijn unlocks zit, wat men vrienden al hebben. En als ze dat party systeem enzo nog wat beter afwerken dat je dus makkelijk als squad een server kunt joinen komt het allemaal nog wel dik inorde. Het Origin verhaal er tussen vind ik dan ook weer 'nutteloos', willen wat de Steam client gaan uithangen maar komt voorlopig niet echt tot zijn recht.

ChunWai.

Legacy Member
Geen last van Battlelog maar Origin doet vaak lastig bij mij. Kan soms gewoon niet inloggen waarbij Origin zegt dat m'n gebruikersnaam en passwoord incorrect zijn, terwijl dat wel correct is..

Ohm

Legacy Member
Ge ligt met u face wel heeeel snel tegen de grond vind ik. Beetje TE als je het mij vraagt. Zelfs in HC op BC2 lig je zo snel niet neer en heb je nog tijd om te kunnen anticiperen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan