Archief - Battlefield open beta: Impressions

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sapermun

Legacy Member
Ohm zei:
Ge ligt met u face wel heeeel snel tegen de grond vind ik. Beetje TE als je het mij vraagt. Zelfs in HC op BC2 lig je zo snel niet neer en heb je nog tijd om te kunnen anticiperen.

Heb ik een simpele verklaring voor: het is peer-to-peer. diegene die jou precies single-shotted heeft, zit gewoon met een massale ping en zijn schoten op jou komen bij jou allemaal in 1x binnen zodat het lijkt alsof je er op 0.1sec aan bent. Daarnet liep er een enemy voor mij en ik+nog iemand sprayde die volop in de rug, en kregen zelfs geen hitmarks te zien.

was eerst een gerucht maar t klopt wel degelijk. Ik hoop dat ze bij de officiele release toch een high-ping kick systeem hebben, om deze bs te vermijden. of gewoon geen peer-to-peer, al lijkt me dat niet iets waar nog op gehoopt kan worden.



Volgens mij wordt het grafisch en kwa gameplay super, maar zullen er weer een hoop cheaters en hackers zijn die het om zeep helpen. Steam heeft er lang over gedaan om hun vac secure redelijk degelijk zn werk te laten doen, maar origin heeft nog een heel eind te gaan imo.

Battlelog vind ik enorm handig, al ontbreken er nog wat tweaks her in der: beter party/squadsysteem, nog gebruiksvriendelijker overzicht etc.

biertap

Legacy Member
Ohm zei:
Ge ligt met u face wel heeeel snel tegen de grond vind ik. Beetje TE als je het mij vraagt. Zelfs in HC op BC2 lig je zo snel niet neer en heb je nog tijd om te kunnen anticiperen.

idd...soms heel frustrerend, terwijl ge zelf soms heel u geweer zit leeg te schieten op iemand; en er dan uiteindlijk zelf nog aan gaat...

Anoniem0

Legacy Member
ik denk dat ik ook een soort van hacking meegemaakt heb. (of bug)

opponent ligt op de grond te rollen en te laggen dat het geen naam heeft. (supersnel spastische bewegingen maken terwijl hij horizontaal ligt) sprayt precies kogels in het rond die telkens de opponent raken.
U kunt hierop totaal niet mikken en met een short range weapon knalt hij van superver spelers neer. (ik kreeg hem zelfs als sniper niet omgelegd)

bug...? slechte ping...? hacking..? joost mag het weten

KoOkiE

Legacy Member
spastische bewegingen en van superver enemies neerknallen klinkt verdacht veel op een aimbot.. leuk, zoeentje is der ook al nu.

u4ea

Legacy Member
Gisteren ook voor gehad, enemy lag precies dood op de grond ma lag wel nog spastische bewegingen te maken. Weet ni of em ooit gekilled is.

demon326

Legacy Member
Iemand al door vallend stenen doodgebleven? Ik al twee keer omdat er een rpg boven mijn hoofd de gevel vernietigde :D

Inv

Legacy Member
allahmcbeal zei:
ik denk dat ik ook een soort van hacking meegemaakt heb. (of bug)

opponent ligt op de grond te rollen en te laggen dat het geen naam heeft. (supersnel spastische bewegingen maken terwijl hij horizontaal ligt) sprayt precies kogels in het rond die telkens de opponent raken.
U kunt hierop totaal niet mikken en met een short range weapon knalt hij van superver spelers neer. (ik kreeg hem zelfs als sniper niet omgelegd)

bug...? slechte ping...? hacking..? joost mag het weten

Modelbug, komt vaak voor. Kheb die zelf ook al eens voorgehad, op je eigen scherm kan je gewoon spelen alsof er niets aan de hand is.

Trebby

Legacy Member
Thank god dat ze de high ping mannen gaan kicken. Kan ik me enorm aan storen..

KoOkiE

Legacy Member
benny zei:
Iemand al door vallend stenen doodgebleven? Ik al twee keer omdat er een rpg boven mijn hoofd de gevel vernietigde :D

ik 1 keer, in de tunnel passeerde ik door een deur en de gevel viel just op da moment op mijn kop

mathieu

Legacy Member
twielant zei:
die origin is ni echt nodig, maar is voor mij ook geen last. Ma iedereen da zaagt over battlelog? Kweet ni waarom, maar dat is nu eens zo handig en gemakkelijk. Denk dat de mensen dit nog zullen inzien als ze een tijd spelen

Moest er een ingame menu en server browser zijn en battlelog niet nodig zijn om te gamen maar eerder zoals battletracker van bf2 vroeger zou ik er geen problemen mee hebben

Psy

Legacy Member
vind persoonlijk battlelog wel handig, staat nog beetje in de kinderschoenen & vertoont nog wat kleine probleempjes, maar gezien hoe complex zo'n systeem wel niet moet zijn om op poten te zetten, en gezien hoe deftig het momenteel al draait, vind ik dat best wel chappeau.
verschil met die ingame browsers is ook dat heel dat battlelog systeem heel erg responsief is, met ingame browsers zat je precies altijd met zo'n beetje 'lag' als je ergens op klikte.
had er eerst ook een beetje schrik van, maar geef mij toch maar het huidige systeem ipv het vroegere.

Thallyos

Legacy Member
Het verschil is natuurlijk, althans dat denk ik, dat Battlelog een statische HTML-pagina is. Dat vraagt ten eerste amper iets van je systeem (buiten de resources voor je browser natuurlijk) aangezien het gros van de bewerkingen bij EA gebeuren.

Al heeft het ook weer nadelen, het gebrek aan lan support (zonder hacks, die er zeker wel komen) is er daar ene van. Waar ik mij nog meer en erger (en wat te verwachten was) is dat de data die je krijgt achterhaalt is. De keren dat ik op een server wil gaan waar zeker vijf plaatsen zijn en ik het bericht krijg dat de server vol zit zijn niet te tellen.

Op dit moment merk ik toch dat ik zonder problemen tussen windowed en fullscreen kan switchen, rustig even kan alt-tabben... Allemaal zaken die ik nog nooit zo vlot ben tegengekomen. Wat leuk is. Idem dito voor party joining, mocht het ooit werken. Het is een zeer leuk concept. Voorlopig geef ik ze het voordeel van de twijfel.

Bij de launch zal toch weer alles om zeep zijn door drukte, dat is te verwachten. Er zullen door hun extra tweaks nog evenveel extra bugs in het spel zitten die niet in de beta te zien zijn. En naar goede ouwe BF-gewoonte zal het een half jaar duren eer de meeste gepatched worden. Dat allemaal is normaal voor de reeks.

ChunWai.

Legacy Member
ChunWai. zei:
Geen last van Battlelog maar Origin doet vaak lastig bij mij. Kan soms gewoon niet inloggen waarbij Origin zegt dat m'n gebruikersnaam en passwoord incorrect zijn, terwijl dat wel correct is..

Origin werkt nu maar Battlelog werkt nu niet... Imo mogen ze alles in het spel zelf steken, geen flauw idee waarom ze het zo doen. Mogen ze eens uitleggen waarom dit zogezegd beter is.

demon326

Legacy Member
Thallyos zei:
Waar ik mij nog meer en erger (en wat te verwachten was) is dat de data die je krijgt achterhaalt is. De keren dat ik op een server wil gaan waar zeker vijf plaatsen zijn en ik het bericht krijg dat de server vol zit zijn niet te tellen.

Geen problemen mee hier? Als ik op de servernaam klik refreshed hij de aantallen hoor :unsure:

Drewie

Legacy Member
Bij mij start het zelf niet op, crash report van het moment ik op join server klik
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan