Sapermun
Legacy Member
Ohm zei:Ge ligt met u face wel heeeel snel tegen de grond vind ik. Beetje TE als je het mij vraagt. Zelfs in HC op BC2 lig je zo snel niet neer en heb je nog tijd om te kunnen anticiperen.
Heb ik een simpele verklaring voor: het is peer-to-peer. diegene die jou precies single-shotted heeft, zit gewoon met een massale ping en zijn schoten op jou komen bij jou allemaal in 1x binnen zodat het lijkt alsof je er op 0.1sec aan bent. Daarnet liep er een enemy voor mij en ik+nog iemand sprayde die volop in de rug, en kregen zelfs geen hitmarks te zien.
was eerst een gerucht maar t klopt wel degelijk. Ik hoop dat ze bij de officiele release toch een high-ping kick systeem hebben, om deze bs te vermijden. of gewoon geen peer-to-peer, al lijkt me dat niet iets waar nog op gehoopt kan worden.
Volgens mij wordt het grafisch en kwa gameplay super, maar zullen er weer een hoop cheaters en hackers zijn die het om zeep helpen. Steam heeft er lang over gedaan om hun vac secure redelijk degelijk zn werk te laten doen, maar origin heeft nog een heel eind te gaan imo.
Battlelog vind ik enorm handig, al ontbreken er nog wat tweaks her in der: beter party/squadsysteem, nog gebruiksvriendelijker overzicht etc.
.

