Archief - Battlefield open beta: Impressions

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

UndoX

Legacy Member
Ze hebbe toch nog veel te verbeteren ze, wie verzint er nu zo'n kut menusysteem? Das toch het eerste wa u opvalt da ge niks kunt veranderen van settings of class terwijl ge dood bent. Ook is hit detection vaak ni goe, al vaak een kruisje gehad op enemy terwijl em nog 100 hp had.

Ohja, en Metro is een kutmap, vooral da eerste gedeelte. Heb wel niet de kans gehad om conquest te spelen

Nicske91

Legacy Member
Soms begint de game te flashen (wit en groen) en soms blokkeert het spel. Ligt dat eigenlijk ana mijn videokaart? Mijn videokaart is een GT555M van 3GB

Curtis_ssk

Legacy Member
UndoX zei:
Ze hebbe toch nog veel te verbeteren ze, wie verzint er nu zo'n kut menusysteem? Das toch het eerste wa u opvalt da ge niks kunt veranderen van settings of class terwijl ge dood bent. Ook is hit detection vaak ni goe, al vaak een kruisje gehad op enemy terwijl em nog 100 hp had.

Ohja, en Metro is een kutmap, vooral da eerste gedeelte. Heb wel niet de kans gehad om conquest te spelen

Al aangedacht dat hij op een medikit staat ?

Psy

Legacy Member
Nicske91 zei:
Soms begint de game te flashen (wit en groen) en soms blokkeert het spel. Ligt dat eigenlijk ana mijn videokaart? Mijn videokaart is een GT555M van 3GB

ligt aan die betadrivers van nvidia, heb da ook af en toe eens voor.
soms krijg ik het gefixed door een paar keer alt-tab terug naar windows te doen

Nicske91

Legacy Member
Psy zei:
ligt aan die betadrivers van nvidia, heb da ook af en toe eens voor.
soms krijg ik het gefixed door een paar keer alt-tab terug naar windows te doen

Dus maw ligt het gewoon aan de beta versie van BF3. Ik zal het wel wat degelijker kunnen spelen zeker als de volledige versie uitkomt. Hopelijk zullen de ontploffingen van RPG wat heftiger zijn in het eindspel. Wel merk ik dat het spel niet zo soepel draait als op console.

zikje

Legacy Member
Heeft iemand al die andere map kunnen spelen? Ik vind daar geen servers van.

ILIQUID

Legacy Member
Dit spel is zo ongeloofelijk zalig. Ben nu net level 21 en ben Metro eigenlijk nog niet helemaal niet beu. Wel het echt BF gevoel mis ik mss zonder die voertuigen enzo, maar dit vind ik ook heel amusant

0% Rage

demon326

Legacy Member
Wat haat ik sukkels die geen teamplay kennen! Binnen de tien tickets zijn beide mcoms in de eerste fase al verloren omdat het defending team de moeite niet neemt om te defusen, blijven gewoon achter een muurtje of hekje staan :angry:

Fredvdp

Legacy Member
Ja, da stoort mij ook.

Ik stoor mij ook aan het gedrag van sommige mensen in chat. Ik filter nu op Europese servers zodat da probleem wa minder is, maar ik heb soms toch het gevoel dat ik met CoD-fans aan het spelen ben.

Ook veel mensen die zeiken over campers. Als de vijand efficiënt kan spelen door te campen is dat hun goed recht.

demon326

Legacy Member
Fredvdp zei:
Ja, da stoort mij ook.

Ik stoor mij ook aan het gedrag van sommige mensen in chat. Ik filter nu op Europese servers zodat da probleem wa minder is, maar ik heb soms toch het gevoel dat ik met CoD-fans aan het spelen ben.

Ook veel mensen die zeiken over campers. Als de vijand efficiënt kan spelen door te campen is dat hun goed recht.

Iedereen camp, maar ik het nog meer die fuckers met hun noobtube... Kunnen deze mensen nu echt geen ander wapen hanteren? Al een geluk dat de meeste er niets eens mee kunnen aimen... Zal ook blij zijn als MW3 uit is, dan gaan die cod kiddies terug naar hun eigen game :woohoo:

u4ea

Legacy Member
Nope, aangezien BF nu oerhyped is blijven ze bij BF3. Good luck.

Campen komt door CoD? 0.o riiiigght

Witte8

Legacy Member
benny zei:
Iedereen camp, maar ik het nog meer die fuckers met hun noobtube... Kunnen deze mensen nu echt geen ander wapen hanteren? Al een geluk dat de meeste er niets eens mee kunnen aimen... Zal ook blij zijn als MW3 uit is, dan gaan die cod kiddies terug naar hun eigen game :woohoo:

Als het in de game zit, dan gebruik je het is mijn motto! :D

Thallyos

Legacy Member
Iemand met een noobtube staat toch geen kans tegen geoefende spelers, dat was in elke BF al zo.

Overigens, dit is nog altijd een open beta. Iedereen die zin heeft kan meedoen. Zoiets zal natuurlijk (iets) anders zijn eenmaal je moet betalen voor het spel. Dat zal wel voor hoop minder gelame zorgen.

Nu valt het echt op hoeveel ik wedstrijden win in dat eerste open deel, gewoon omdat het aanvallende team meer campt dan de verdedigers. Mij niet gelaten, zoiets is goed voor de kdr, maar toch beetje jammer.

Scifo

Legacy Member
Bedoelen jullie met noobtubes die RPG wapens?

Gisteren ook samen met mijn neefke van 8 zitten gamen. Vuurde nen tegenstander nen RPG af, zoefde rakelings voorbij. Ik zag mijn neefke zo wegduiken :lol:

De beleving is toch intens en veel te realistisch :p

*ik dacht dat ik het shootergenre achter me had gelaten maar dit overtreft toch mijn verwachtingen :) (instant buy on release)

V1nce

Legacy Member
het is dan ook een camp map met een camp modus (rush)
bij caspian border ware er zo geen campers
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan