Archief - Battlefield open beta: Impressions

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Trebby

Legacy Member
Ge kunt ook altijd een revive niet accepteren. Alez, in principe toch want ik heb het nog maar 1x gehad da ik da kon kiezen.

Die medpacks werken wel goed hier. In een 5-tal seconden van 50% naar 100% health. Ma het reviven zelf is ook nie meer (?) dat ge direct volledige 100% health hebt, het is maar de helft die ge krijgt als ge net gerevived zijt.

The_Dark_Night

Legacy Member
Trebby zei:
lekker sarcastic... staat het u niet aan dan moet ge niet antwoorden hé. :p Kwestie dat ik dat zei van medic etc was omdat ik veel mensen zie klagen dat diegene die assault zijn nooit mensen reviven of medpacks rondstrooien.

Ik ben ook zo'n klager.
Net zoals jij revive ik ook veel + smijt veel health kits.
Alleen ben ik nog maar 5 keer gerevived ofzo, en heb zelf echt al veel andere mensen gerevived.

Hopelijk verbetert die mentaliteit komende dagen: mensen worden beter, behendiger, en riskeren dan van mensen meer te reviven.

Indien iemand bij mij ook een sarcastische reply "Proficiat" wil zetten: Heb enkel nog maar Assault/Medic gespeeld en m'n Score Per Minute is 431. Dus zeveren doe ik niet, dat ik veel revive ;)

Woodster

Legacy Member
Hmmm. Ik heb ondertussen al 9 uur de beta gespeeld en level 21 geworden. Een paar punten zijn me toch opgevallen :

- Snipers zijn WAAAAAAAAAAAY too overpowered. Zeker op close-range afstand. Met mijn Scar-H tegen een SVD op korte afstand en ik maak zelfs geen schijn van kans. Dit is gewoon belachelijk.

- Die EOD-bot van de engineer kit is zo bugged als het maar kan zijn. Af en toe kan je hem eens doen rijden, en als hij rijdt gaat hij zelf nog bepalen wanneer hij wilt schieten of niet. Ook ben je gewoon gefucked als je bijvoorbeeld in metro die bot tussen de sporen laat vallen. JE kan namelijk niet van je bot terug naar je wapen switchen voordat die bot gekilled is. Dus ik moest maar even wachten tot ik zelf gedood werd. Zeeeeeer irritant.

- En dan heb ik verder ook niet echt het gevoel dat het reviven al op en top inorde is. Ik kan accepteren of declinen, maar tijdens dat proces van kiezen kan ik blijkbaar nog altijd een 2de keer worden neergeschoten. Ook heb ik al een aantal keer gemerkt dat als ik op accepteren druk, je death niet verdwijnt. Op die manier wordt reviven gewoon een dicht spawnpunt om het zo even uit te drukken. Een beetje dom.

Verder is het spel wel goed. Alleen stoor ik me echt enorm aan de kracht van de snipers. IK kan nog geen seconde over een open veld lopen of je bent ge1-hit door een sniper. Op die manier krijg ik meer het gevoel dat ik verstoppertje ben aan het spelen na een tijd dan dat ik een shooter aan het spelen ben...

The_Dark_Night

Legacy Member
- sway
- reflection from scope
- bullet drop
- one shot, one kill niet meer mogelijk , tenzij headshots.

Ik denk dat snipers het al redelijk moeilijk hebben nu in BF3.
Ik speel zelf nooit Recon maar als ze goed zijn: tja wat kan je eraan doen. Ik gun het hen.

Ik was al slecht als Recon in BFBC2, waardoor ik wat verbaasd ben dat ze het nog moeilijker maken nu.
Tot dusver lijkt er nog geen Recon plaag te zijn in BF3, tenzij jullie malchance hadden ;)

ChunWai.

Legacy Member
The_Dark_Night zei:
- sway
- reflection from scope
- bullet drop
- one shot, one kill niet meer mogelijk , tenzij headshots.

Ik denk dat snipers het al redelijk moeilijk hebben nu in BF3.
Ik speel zelf nooit Recon maar als ze goed zijn: tja wat kan je eraan doen. Ik gun het hen.

Ik was al slecht als Recon in BFBC2, waardoor ik wat verbaasd ben dat ze het nog moeilijker maken nu.
Tot dusver lijkt er nog geen Recon plaag te zijn in BF3, tenzij jullie malchance hadden ;)

Moeilijker? 't Is juist supergemakkelijk als sniper :p

Xtralecherus

Legacy Member
wsl in de final versie en niet meer in de beta. Sniper zijn echt OP!
Spijtig dat ge geen caspian border meer kunt spelen :'(

u4ea

Legacy Member
Idd, haal gewoon u scope van u sniper en ge hebt nen assault rifle da 2 keer zo krachtig is als die van de assault klasse.

Devian

Legacy Member
wim_gunner zei:
Idd, haal gewoon u scope van u sniper en ge hebt nen assault rifle da 2 keer zo krachtig is als die van de assault klasse.

ja die auto snipers zijn op . Maar van die met bolt moeten ze afblijven ze, want das al moeilijk genoeg zo, zijt verplicht van in de kop te schieten

TVdvd

Legacy Member
Als ik wil een server wil joinen krijg ik deze error:
Failed to ping closest servers, please try again. If this happens frequently, check your firewall settings.
weet er iemand wat ik moet doen? Mijn firewall staat uit voor BF3 en ik heb ook al mijn antivirus uitgezet.

u4ea

Legacy Member
twielant zei:
ja die auto snipers zijn op . Maar van die met bolt moeten ze afblijven ze, want das al moeilijk genoeg zo, zijt verplicht van in de kop te schieten

Idd, snap niet waarom ge die sniper later unlocked. Ge moet bijna altijd 2 keer schieten voor een kill. Bij de SV-98 moet ge 5 keer zolang wachten voor u volgend schot ten opzichte van u eerste "sniper".

FreakyJP

Legacy Member
Zijn er nog mensen die problemen hebben met het joinen van een server? Bij mij blijft dat hier steeds hangen op 'Joining server...'

Devian

Legacy Member
FreakyJP zei:
Zijn er nog mensen die problemen hebben met het joinen van een server? Bij mij blijft dat hier steeds hangen op 'Joining server...'

zucht.....

uw oplossing staat hier al 100 keer vermeld in het forum

zikje

Legacy Member
thelordofpee zei:
Wa zijn uw system specs?
SSD
ATi HD 4870 512MB
i5 750 @2,67GHz
Win7 64 bit

Kga mss nieuw graka kopen.

Ik speel op 1280*720 (zoiets) en bijna alles op low/off.

bLz

Legacy Member
zikje zei:
SSD
ATi HD 4870 512MB
i5 750 @2,67GHz
Win7 64 bit

Kga mss nieuw graka kopen.

Ik speel op 1280*720 (zoiets) en bijna alles op low/off.

Ik draai het spel probleemloos met een Q6600 en een HD4850. 1920*1080 en alles op low. Speelt heel vlotjes. Als je zo eens kijke naar de verschillen tussen Low en High is het toch bijna hetzelfde. (linkje) xD

Psy

Legacy Member
bLz zei:
Ik draai het spel probleemloos met een Q6600 en een HD4850. 1920*1080 en alles op low. Speelt heel vlotjes. Als je zo eens kijke naar de verschillen tussen Low en High is het toch bijna hetzelfde. (linkje) xD

Omdat ge dat op metro quasi niet merkt, op caspian border waren die verschillen een stuk groter.
Ik speelde eerst op medium om op 1080p toch altijd 60 fps te halen, maar heb het toch maar terug op high gezet (40-55 fps) omdat ik CB er toch een stuk beter vond uitzien op high

thelordofpee

Legacy Member
zikje zei:
SSD
ATi HD 4870 512MB
i5 750 @2,67GHz
Win7 64 bit

Kga mss nieuw graka kopen.

Ik speel op 1280*720 (zoiets) en bijna alles op low/off.

Volgens mij ligt het inderdaad aan je graka ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan