Archief - Virus verovert wereld

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
Allez 't is goe... Als ik nog is naar Polen ga zal'k u wa mannen mee pakken voor u sig te bouwen :p

cram

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Allez 't is goe... Als ik nog is naar Polen ga zal'k u wa mannen mee pakken voor u sig te bouwen :p

En een knap poolinneke.
voor mijne was en te koken en om te s...
Ach kom hier CV da kik u nen knuffel geef.

ComputerVISTA

Legacy Member
Mijne maat heeft hem daar toch eentje opgedaan :D

'k zal zien wak kan doen :D

Ali_

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Mijne maat heeft hem daar toch eentje opgedaan :D

'k zal zien wak kan doen :D

Niks tegen polen, maar ik zou niks meer willen met een poolse=> slechte ervaring mee, maar dit volledig :offtopic:

screaM^

Legacy Member
n/o maar ik volg computerVISTA...

ik vind het persoonlijk maar wat aanstellerij... Als hij het echt zou menen, zou hij beter wat arme kinderen gaan helpen in afrika, of andere 3e wereld landen... Niet door een knuffel te gaan geven...

ComputerVISTA

Legacy Member
Ali_ zei:
Niks tegen polen, maar ik zou niks meer willen met een poolse=> slechte ervaring mee, maar dit volledig :offtopic:

Mijne maat bij nader inzien ook, heel bazig vrouwmens, wel super land als ge een auto met dure stukken daar goedkoop wil laten repareren en op een uur of 11 staat ge daar :D

Ali_

Legacy Member
screaM^ zei:
n/o maar ik volg computerVISTA...

ik vind het persoonlijk maar wat aanstellerij... Als hij het echt zou menen, zou hij beter wat arme kinderen gaan helpen in afrika, of andere 3e wereld landen... Niet door een knuffel te gaan geven...

Hoe weet jij dat die persoon dat wel of niet doet?

Ali_

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Mijne maat bij nader inzien ook, heel bazig vrouwmens, wel super land als ge een auto met dure stukken daar goedkoop wil laten repareren en op een uur of 11 staat ge daar :D

Kga nu nie met een auto die gerepareerd worden 11 rijden=> wrs ligt m dan ergens in niemandsland plat en dan sta ik daar...

ComputerVISTA

Legacy Member
Waarom doet hij het dan? Om de westerse mensen nog blijer te maken die 9/10 geen reden hebben om ganse dagen geirriteerd rond te lopen?

ElBramo

Legacy Member
cram zei:
een dt regel niet respecteren vind ik niet erg ja.
Zolang men maar weet wat er geschreven is.
En het gaat hier over knuffels en niet over regeltjes hier regeltjes daar.:tongue:
Ge weet toch dat dat begint met spellingsregels overtreden en dat groeit dan uit tot de verkeersregels overtreden totdat men zelfs de 10 geboden gaat overtreden :o:scream:

ComputerVISTA

Legacy Member
Ali_ zei:
Kga nu nie met een auto die gerepareerd worden 11 rijden=> wrs ligt m dan ergens in niemandsland plat en dan sta ik daar...

Ik deed het wel :D

Maar volgens die site ben ik wel gek hé :p

Ali_

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ik deed het wel :D

Maar volgens die site ben ik wel gek hé :p

:lol:
Die site heeft wel geen uitkomst gevonden voor mij...
I wonder why... (wrs ultra melige weenbaby:lol: )

ComputerVISTA

Legacy Member
Ali_ zei:
:lol:
Die site heeft wel geen uitkomst gevonden voor mij...
I wonder why... (wrs ultra melige weenbaby:lol: )

Die site kan zoveel meligheid van je niet slikken :p

Gekheid blijkbaar wel :p

Gavin

Legacy Member
cram zei:
een dt regel niet respecteren vind ik niet erg ja.
Zolang men maar weet wat er geschreven is.
En het gaat hier over knuffels en niet over regeltjes hier regeltjes daar.:tongue:
waarom schrijf je dan bvb wel knuffels en niet cnuffulz? of ruzpecteerun?
of is dat nu net een regeltje wat niet teveel inspanning vraagt?

ComputerVISTA

Legacy Member
Gavin zei:
waarom schrijf je dan bvb wel knuffels en niet cnuffulz? of ruzpecteerun?
of is dat nu net een regeltje wat niet teveel inspanning vraagt?

Gij kunt maken dat u gavin surround ava weer staat :angry:

Dirty_Col

Legacy Member
Allemaal goed en wel, maar de volgende dag is iedereen die gast al vergeten. What difference does it make vraag ik me dan af, het is maar een knuffel van een onbekende :)

Het zou al erg moeten zijn moest de westerse maatschappij gered worden door een hoop knuffels..

Ali_

Legacy Member
Dirty_Col zei:
Allemaal goed en wel, maar de volgende dag is iedereen die gast al vergeten. What difference does it make vraag ik me dan af, het is maar een knuffel van een onbekende :)

Het zou al erg moeten zijn moest de westerse maatschappij gered worden door een hoop knuffels..

Ahwel, stel dan iets beter voor.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan