ComputerVISTA
Legacy Member
Ali_ zei:Ja, maar om een algemene indruk te krijgen zou een poll wel handig zijn.
Ik voel der niks voor ma bon.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ali_ zei:Ja, maar om een algemene indruk te krijgen zou een poll wel handig zijn.
ComputerVISTA zei:Zei ik dan iets anders?

ComputerVISTA zei:Allez 't is goe... Als ik nog is naar Polen ga zal'k u wa mannen mee pakken voor u sig te bouwen![]()
ComputerVISTA zei:Mijne maat heeft hem daar toch eentje opgedaan
'k zal zien wak kan doen![]()

Ali_ zei:Niks tegen polen, maar ik zou niks meer willen met een poolse=> slechte ervaring mee, maar dit volledig![]()

screaM^ zei:n/o maar ik volg computerVISTA...
ik vind het persoonlijk maar wat aanstellerij... Als hij het echt zou menen, zou hij beter wat arme kinderen gaan helpen in afrika, of andere 3e wereld landen... Niet door een knuffel te gaan geven...
ComputerVISTA zei:Mijne maat bij nader inzien ook, heel bazig vrouwmens, wel super land als ge een auto met dure stukken daar goedkoop wil laten repareren en op een uur of 11 staat ge daar![]()
Ge weet toch dat dat begint met spellingsregels overtreden en dat groeit dan uit tot de verkeersregels overtreden totdat men zelfs de 10 geboden gaat overtredencram zei:een dt regel niet respecteren vind ik niet erg ja.
Zolang men maar weet wat er geschreven is.
En het gaat hier over knuffels en niet over regeltjes hier regeltjes daar.![]()


Ali_ zei:Kga nu nie met een auto die gerepareerd worden 11 rijden=> wrs ligt m dan ergens in niemandsland plat en dan sta ik daar...


ComputerVISTA zei:Ik deed het wel
Maar volgens die site ben ik wel gek hé![]()
)Ali_ zei:![]()
Die site heeft wel geen uitkomst gevonden voor mij...
I wonder why... (wrs ultra melige weenbaby)


waarom schrijf je dan bvb wel knuffels en niet cnuffulz? of ruzpecteerun?cram zei:een dt regel niet respecteren vind ik niet erg ja.
Zolang men maar weet wat er geschreven is.
En het gaat hier over knuffels en niet over regeltjes hier regeltjes daar.![]()
Gavin zei:waarom schrijf je dan bvb wel knuffels en niet cnuffulz? of ruzpecteerun?
of is dat nu net een regeltje wat niet teveel inspanning vraagt?

ComputerVISTA zei:Die site kan zoveel meligheid van je niet slikken
Gekheid blijkbaar wel![]()

Dirty_Col zei:Allemaal goed en wel, maar de volgende dag is iedereen die gast al vergeten. What difference does it make vraag ik me dan af, het is maar een knuffel van een onbekende
Het zou al erg moeten zijn moest de westerse maatschappij gered worden door een hoop knuffels..