Ali_
Legacy Member
ComputerVISTA zei:Doe ik ook :]
ahwel chapeau
EverlastingHate zei:tja ja, dezelfde redenen waarom men per sé zo reclamekes maakt zoals "hebt u ook het aids stigma". Als ge dat tenminste al eens op de één (vrt) gezien hebt. Er zal zeker wel een reden zijn.
Niet gezien, eigenlijk is het al eeuwen geleden dat ik nog eens naar tv heb gezien buiten dan naar BBC/CNN/France24/Al-Jazeera/euronews (hmm, ik kom tot de conclusie dat ik een nieuwsfanaat ben)
Ach ja, idd het is een stigma en het is iets dat diep in de mensen zit en het is moeilijk te verklaren. Maar dat neemt niet weg dat ik het heel spijtig vind dat we levend in een periode waar we weten van HIV dat het op zo'n manier niet overdraagbaar is er toch zoveel mensen er zoveel last mee hebben.
De mens is en lijft het meest moeilijk bestudeerbaar en begrijpbaar wezen dat er is.

Eens zien wat dat geeft. Mr kdenk dat daar wel redelijk wa commentaar op zou komen. Want HIV is een ernstige aandoening en daar valt tbh niet mee te spotten.
.