Archief - Virus verovert wereld

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

moehaa!

Legacy Member
Hoe kan je hier nu tegenstander van zijn. Als je geen knuffel moet hebben loop je er voorbij. Als je zit te zagen dat wat hij doet niet bijdraagt tot de wereld dan kom je zelf van achter je pc weg en doe zelf iets goed voor de wereld in plaats van hier te komen zagen.

ComputerVISTA

Legacy Member
moehaa! zei:
Hoe kan je hier nu tegenstander van zijn. Als je geen knuffel moet hebben loop je er voorbij. Als je zit te zagen dat wat hij doet niet bijdraagt tot de wereld dan kom je zelf van achter je pc weg en doe zelf iets goed voor de wereld in plaats van hier te komen zagen.

Voor te helpen hoef je niet eens van achter je schermen te komen.

ComputerVISTA

Legacy Member
Ali_ zei:
Verklaar je nader aub.

Wel, als we het hebben over mensen helpen, Bv. bijdrage storten voor de minder begoeden kan van in mijn luie bureaustoel.

Selfbanking hé :p

ElBramo

Legacy Member
[-Driss.aE-];8049360 zei:
Jeps, de goede vrienden waarmee ik uitga doen dit ook, ben dit zelf gewoon door onze cultuur. Maar mijn vrienden (belgen) zijn hiermee zelf mee begonnen en vind dit eigelijk niet raar..
Ge kunt dat wel moeilijk opeens gaan lanceren bij uw maten he :p Ze zouden raar kijken moest ik ze daar opeens wa bezen gaan geven :)

Ali_

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Wel, als we het hebben over mensen helpen, Bv. bijdrage storten voor de minder begoeden kan van in mijn luie bureaustoel.

Selfbanking hé :p

dat klopt, en als je het zou doen :niceone:

EverlastingHate

Legacy Member
Gewoon een plakkaat nemen, daar HIV op schrijven, in het midden van't straat gaan staan, en zeggen: "hug me".

Ali_

Legacy Member
EverlastingHate zei:
Gewoon een plakkaat nemen, daar HIV op schrijven, in het midden van't straat gaan staan, en zeggen: "hug me".

Waarom zou je die persoon geen hug geven? HIV wordt niet overgedragen door een knuffel hé

ElBramo

Legacy Member
Ali_ zei:
Waarom zou je die persoon geen hug geven? HIV wordt niet overgedragen door een knuffel hé
Dat maakt niets uit :p Mensen zouden toch veel minder rap geneigd zijn een knuffel te geven.

EverlastingHate

Legacy Member
Ali_ zei:
Waarom zou je die persoon geen hug geven? HIV wordt niet overgedragen door een knuffel hé


Je zal zien, het merendeel van de bevolking, wsl gewoon niemand, zal zich eraan wagen :D:D:D:D. Zelfs al is het een hete :D.

Ali_

Legacy Member
EverlastingHate zei:
Je zal zien, het merendeel van de bevolking, wsl gewoon niemand, zal zich eraan wagen :D:D:D:D. Zelfs al is het een hete :D.

Da wil zeggen dat die mensen niet genoeg geïnformeerd zijn over HIV.
Ik zou die persoon zeker wel een hug geven, eigenlijk verdient die persoon dat nog meer. Ik bedoel, we zouden hem of haar juist duidelijk moeten maken dat we hem steunen en hem niet zullen mijden omwille van hiv.

Ali_

Legacy Member
EverlastingHate zei:
Zels al is men geïnformeerd, geen kat waagt zich eraan.

Sinds wanneer ben jij helderziende?
Ik ben er zeker van dat er mensen het wel zouden doen, ikke toch zeker en ken nog een paar mensen die het zeker zouden doen.

EverlastingHate

Legacy Member
Ali_ zei:
Sinds wanneer ben jij helderziende?

Daar moet toch gene heldeziende voor zijn zekers, mensen zullen altijd sceptisch er tegenover staan. Mss enkele die hards zoals u, maar daar zal het bij blijven.

Ali_

Legacy Member
EverlastingHate zei:
Daar moet toch gene heldeziende voor zijn zekers, mensen zullen altijd sceptisch er tegenover staan. Mss enkele die hards zoals u, maar daar zal het bij blijven.

Ok; alle mensen die een HIV-besmette persoon ineens geen hug meer zouden geven; geef EEN geldige reden.

EverlastingHate

Legacy Member
Ali_ zei:
Ok; alle mensen die een HIV-besmette persoon ineens geen hug meer zouden geven; geef EEN geldige reden.

mensen zij nu eenmaal zo, sjezus, moete toch geen reden voor geven.

Moest ge dichterbij wonen, zou ik het wel eens met u op straat willen uitproberen :D:D.

Ali_

Legacy Member
EverlastingHate zei:
mensen zij nu eenmaal zo, sjezus, moete toch geen reden voor geven.

Moest ge dichterbij wonen, zou ik het wel eens met u op straat willen uitproberen :D:D.

Das mss geen slecht idee om da uit te proberen.
Trouwens "mensen zijn gewoon zo" is echt wel het meest arme argument.
Het is zelfs geen argument. Ik wil gewoon weten waar je schrik van hebt als je weet dat HIV niet overgedragen kan worden door een omarming.

EverlastingHate

Legacy Member
Ali_ zei:
Das mss geen slecht idee om da uit te proberen.
Trouwens "mensen zijn gewoon zo" is echt wel het meest arme argument.
Het is zelfs geen argument. Ik wil gewoon weten waar je schrik van hebt als je weet dat HIV niet overgedragen kan worden door een omarming.

tja ja, dezelfde redenen waarom men per sé zo reclamekes maakt zoals "hebt u ook het aids stigma". Als ge dat tenminste al eens op de één (vrt) gezien hebt. Er zal zeker wel een reden zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan