Archief - Virus verovert wereld

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Najade

Legacy Member
Ja, hij staat er niet voor lange termijn relaties natuurlijk...
Een knuffel is maar iets kleins, en blijft niet eeuwig alle pijn verdoezelen. Maar het kan je wel wat opcheeren.
En als je het je nimeer herinnert de dag erna, heb je de dag ervoor toch een fijn moment gehad: kwaad kan dat nooit.

ElBramo

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Waarom doet hij het dan? Om de westerse mensen nog blijer te zijn die 9/10 geen reden hebben om ganse dagen geirriteerd rond te lopen?
Kerel gij ownt! :)
Minderheidsinvloeden ftw!

ComputerVISTA

Legacy Member
ElBramo zei:
Kerel gij ownt! :)
Minderheidsinvloeden ftw!

Kunde in die tekst is iets veranderen 'blijer te zijn' veranderen in 'blijer te maken'

:p merci he :)

Ali_

Legacy Member
nTFs zei:
2 mannen die knuffels geven ?:unsure:

Wa is er verkeerd aan 2 mannen die elkaar een knuffel geven?
Mss komt het door het feit dat ik opgegroeid ben in een cultuur waar mannen elkaar wel een knuffel geven. Maar evenzeer sommige van mijn mannelijke vrienden als ik ze al wat langer niet heb gezien. Wij geven elkaar zelfs een kus op de wang (ja de jongens, de meisjes krijgen er nog een knuffel bij), maar mss zit ik gewoon in een heel liefdevolle vriendengroep in tegenstelling tot wat de stoere boys hier betreft...

screaM^

Legacy Member
Ali_ zei:
Hoe weet jij dat die persoon dat wel of niet doet?

1 omdat hij daar aan het knuffelen was ( :d )
2 omdat het anders wel bij in het bericht stond moest hij het wel doen. ( kun je niet weten zeg je nu mss wel, maar ja dan staat zoiets er wel bij. )
3 De Australiër Juan Mann kwam na een wereldreis terug ...
4 Het lukte, de actie sloeg aan. Mann knuffelde jong en oud en zette anderen ertoe aan om zijn voorbeeld te volgen. Even probeerde de politie er een stokje voor te steken, want was Mann wel verzekerd voor mogelijke 'ongevallen'? Hij startte een petitie en behaalde in een mum van tijd 10.000 handtekeningen.
5 en de bijhorende clip -met Mann in de hoofdrol -op -> je komt niet ff terug van een arm land terwijl je kinderen helpt voor opnames van een videoclip me dunkt

Ali_

Legacy Member
Dirty_Col zei:
Het is mijn taak niet om de westerse maatschappij te redden :unsure:
Dus iemand moet ze voor jou komen redden, no offense maar dit is een mentaliteit waar ik niet tegen kan. Eerst vaststellen dat er iets mis is met de maatschappij en dan nog eens verwachten dat de rest het voor je oplost.

screaM^ zei:
1 omdat hij daar aan het knuffelen was ( :d )
2 omdat het anders wel bij in het bericht stond moest hij het wel doen. ( kun je niet weten zeg je nu mss wel, maar ja dan staat zoiets er wel bij. )
3 De Australiër Juan Mann kwam na een wereldreis terug ...
4 Het lukte, de actie sloeg aan. Mann knuffelde jong en oud en zette anderen ertoe aan om zijn voorbeeld te volgen. Even probeerde de politie er een stokje voor te steken, want was Mann wel verzekerd voor mogelijke 'ongevallen'? Hij startte een petitie en behaalde in een mum van tijd 10.000 handtekeningen.
5 en de bijhorende clip -met Mann in de hoofdrol -op -> je komt niet ff terug van een arm land terwijl je kinderen helpt voor opnames van een videoclip me dunkt

Mss is die man na een jaar ofzo teruggekeerd van Afrika waar hij de mensen geholpen heeft en kwam hij ineens tot de ontdekking dat het volk hier maar saai bijloopt en dacht: I will show them some love
We weten het niet en we zullen het nooit weten.

screaM^

Legacy Member
Ali_ zei:
Mss is die man na een jaar ofzo teruggekeerd van Afrika waar hij de mensen geholpen heeft en kwam hij ineens tot de ontdekking dat het volk hier maar saai bijloopt en dacht: I will show them some love
We weten het niet en we zullen het nooit weten.


n/o maar op een wereldreis gaan =/= mensen helpen..

nTFs

Legacy Member
Ali_ zei:
Wa is er verkeerd aan 2 mannen die elkaar een knuffel geven?
Mss komt het door het feit dat ik opgegroeid ben in een cultuur waar mannen elkaar wel een knuffel geven. Maar evenzeer sommige van mijn mannelijke vrienden als ik ze al wat langer niet heb gezien. Wij geven elkaar zelfs een kus op de wang (ja de jongens, de meisjes krijgen er nog een knuffel bij), maar mss zit ik gewoon in een heel liefdevolle vriendengroep in tegenstelling tot wat de stoere boys hier betreft...

Andere cultuur, andere gewoontes veronderstel ik dan maar en met stoerheid heeft het al helemaal niks te maken.
Ik knuffel gewoon geen mannen en daarmee is de kous af.

Ali_

Legacy Member
nTFs zei:
Andere cultuur, andere gewoontes veronderstel ik dan maar en met stoerheid heeft het al helemaal niks te maken.
Ik knuffel gewoon geen mannen en daarmee is de kous af.

Ja maar die vrienden waarover ik het heb zijn wel autochtone blanke jongens.
Tis nie da ik die altijd ne knuffel geef, maar als we elkaar lange tijd nie gezien hebben. Maar we geven wel altijd een kus op de wang bij het weggaan.

Dirty_Col

Legacy Member
Ali_ zei:
Dus iemand moet ze voor jou komen redden, no offense maar dit is een mentaliteit waar ik niet tegen kan. Eerst vaststellen dat er iets mis is met de maatschappij en dan nog eens verwachten dat de rest het voor je oplost.

Neem dat eens niet zo serieus op, het was gewoon een lichte steek maar dat komt jammer genoeg nooit over op een forum *zucht* Ik denk gewoon dat je mensen wel beter kunt helpen dan ze gewoon op straat een knuffel te geven.

En dat van mannen die elkaar knuffelen of een kus op de wang geven, dat is gewoon omdat wij (of ik) met een andere mentaliteit zijn opgevoed. Het voelt gewoon vreemd aan :)

nTFs

Legacy Member
Firefoxbt zei:
:sop:

preuts en kortzichtig toevallig?

wat is er daar nu mis mee :ironic:

Niet elkaar knuffelen maar 2 mannen die andere mensen knuffelen.
Kwestie van het effect te verdubbelen.

cram

Legacy Member
Ali_ zei:
Ja maar die vrienden waarover ik het heb zijn wel autochtone blanke jongens.
Tis nie da ik die altijd ne knuffel geef, maar als we elkaar lange tijd nie gezien hebben. Maar we geven wel altijd een kus op de wang bij het weggaan.

Mijn moeder die haar moeder(zaliger)is een Franse als die haar familie op bezoek komt geven wij de mannen ook een kus op de wang.
Ik doe dat met mijn broer ook.

Dozzeh

Legacy Member
Ali_ zei:
Ja maar die vrienden waarover ik het heb zijn wel autochtone blanke jongens.
Tis nie da ik die altijd ne knuffel geef, maar als we elkaar lange tijd nie gezien hebben. Maar we geven wel altijd een kus op de wang bij het weggaan.

Jeps, de goede vrienden waarmee ik uitga doen dit ook, ben dit zelf gewoon door onze cultuur. Maar mijn vrienden (belgen) zijn hiermee zelf mee begonnen en vind dit eigelijk niet raar..

Ali_

Legacy Member
Dirty_Col zei:
Neem dat eens niet zo serieus op, het was gewoon een lichte steek maar dat komt jammer genoeg nooit over op een forum *zucht* Ik denk gewoon dat je mensen wel beter kunt helpen dan ze gewoon op straat een knuffel te geven.

En dat van mannen die elkaar knuffelen of een kus op de wang geven, dat is gewoon omdat wij (of ik) met een andere mentaliteit zijn opgevoed. Het voelt gewoon vreemd aan :)

Oké, je kunt mensen op een betere manier helpen dan hen een knuffel te geven, das waar.
Andere mentaliteit, misschien wel ja. Maar het zal dan niet aan het allochtoon/autochtoon zijn liggen, want die vrienden waarover ik het heb zijn allemaal autochtoon.

Ali_

Legacy Member
cram zei:
Autochtoon of allochtoon ik zeg liever medemens. ;)

Ik ook hoor, maar ik dacht dat hij met opvoeding daarop doelde. Vandaar dat ik die woorden gebruik.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan