Archief - Virus verovert wereld

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

prozackx

Legacy Member
Gromme zei:
Wie zegt dat hij, wat er op deze gehakbal gebeurd, probeerd te veranderen? Weet je, elke persoon leeft op zijn eigen wereld omsingeld door de andere mensen en hun werelden, vb. vrienden & familie. Als hij iemand zijn/haar wereld al een beetje kan beter maken, al is het maar even dan is hij volgens mij al volledig in zijn opzet geslaagd.

Ik geloof niet dat deze jongeman ervanuit gaat dat er binnen 5 jaar geen oorlog meer is door zijn Hug-campagne maar wat ik wel geloof is dat hij op een onzelfzuchtige manier andere probeerd te plezieren.

de wereld zou er ook een beetje beter uitzien als iedereen de dt regels onder de knie had. (3 in een post is toch een beetje overdreven, niet?)

Gromme

Legacy Member
Eerlijk gezegd kunnen mij die dt-fouten gestolen worden maar hey, ik respecteer je mening daarover.

Dus hierbij mijn oprechte verontschuldigingen voor de gemaakte fouten.

** Gaat door de knieen en buigt zich **

Edit :

Belangstelling? Als je het dan hebt op het videoclipje dan wil ik er wel aan toevoegen dat hij er al een pak langer mee bezig is dan dat het clipje bestaat.

Meyer88

Legacy Member
lol. Ik maakte op mijn examen nederlands 10 van die fouten. fuck spelling rules ^^.

cram

Legacy Member
nTFs zei:
Wrs bedoelt hij dat dieje vent die knuffels uitdeelt iemand is die gewoon erop uit is om in de belangstelling te komen.

In de belangstelling komen of niet,met zijn aktie toont hij teminste aan dat er mensen zijn die wat liefde en vriendschap kunnen gebruiken.
Zoals de negatievelingen hier.(en hun meeloopers)
Die hebben volgens mij ook een knuffel nodig.

prozackx zei:
de wereld zou er ook een beetje beter uitzien als iedereen de dt regels onder de knie had. (3 in een post is toch een beetje overdreven, niet?)

Er is oorlog enz. in de wereld en gij maakt u druk over dt regels?????Is toch een beetje overdreven, niet?

Najade

Legacy Member
Well, ik vind het best schattig.
Natuurlijk verbeter je de wereld er niet door, maar dat oude bommake bijvoorbeeld, die heeft volgens mij de rest van de dag geglimlacht.
Nothing wrong with that.

Heb intussen ook een paar andere filmkes bekeken, oa van finnen en een koreaan (http://www.youtube.com/watch?v=XBjia1Hm0nY&mode=related&search=) en ik vind het een steeds leuker en onzelfzuchtiger idee.
Het zou me verbazen als dit enkel ingegeven werd door drang naar publiciteit, die mens wou gewoon anderen voor even wat gelukkiger maken.
And if you now excuse me, ik wil iemand gaan knuffelen.

prozackx

Legacy Member
cram zei:
Er is oorlog enz. in de wereld en gij maakt u druk over dt regels?????Is toch een beetje overdreven, niet?

waarom is dat overdreven? tis niet omdat er erge dingen gebeuren, dat minder erge dingen niet opgemerkt mogen worden.

TooChé

Legacy Member
Schitterend initiatief !!

En amai @ al die melkers ier. Bang van zelf ne knuffel te krijgen ? "Ik voel me te stoer om te knuffelen ... Wat zullen mijn even-stoere vrienden nu denken v mij " :sad:

Ali_

Legacy Member
Ik lees meer berichten van mensen die het een goed iniatief vinden denk ik. Mss een poll maken? Dan weten we ineens of liefde overwint.
Eigenlijk bestaat daar geen twijfel over, maar voor de stoere mannen zal het mss een bewijs zijn.

joyraider

Legacy Member
wat een slampamper, kan beter werk gaan zoeken :sop: of bomen knuffelen, heb ik er geen last van. je geeft die kerel een knuffel, denkt "ooh wat een schoon initiatief", en 10 minuten barst je uit je voegen omdat iemand je niet voorliet in 't verkeer. face it, we're human ;) naïeve troep, bah.

ComputerVISTA

Legacy Member
Ali_ zei:
Ik lees meer berichten van mensen die het een goed iniatief vinden denk ik. Mss een poll maken? Dan weten we ineens of liefde overwint.
Eigenlijk bestaat daar geen twijfel over, maar voor de stoere mannen zal het mss een bewijs zijn.

LOL, nu is't al een competitie, ne mens mag hier zijn gedacht nog nie zeggen of 't is een competitie tussen de voor en tegenstanders.

Ali_

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
LOL, nu is't al een competitie, ne mens mag hier zijn gedacht nog nie zeggen of 't is een competitie tussen de voor en tegenstanders.

Ach, vista, Life is one hell of a competition.
Ziede het verlied aankomen :lol:
Neenee, ik heb al gezegd, ieder zijn gedacht.
maar poll zou gewoon handig zijn, niet?

Chimmy

Legacy Member
Heerlijk vind ik het. Daarom hoeft het nog geen knuffel te zijn, maar gewoon iemand die zijn eigen beschermde sociale wereldje aan de kant zet om met wildvreemden contact op te nemen... Dit voorbeeld is wat extreem, maar de mentaliteit erachter is zalig.

cram

Legacy Member
prozackx zei:
waarom is dat overdreven? tis niet omdat er erge dingen gebeuren, dat minder erge dingen niet opgemerkt mogen
worden.

een dt regel niet respecteren vind ik niet erg ja.
Zolang men maar weet wat er geschreven is.
En het gaat hier over knuffels en niet over regeltjes hier regeltjes daar.:tongue:

Ali_

Legacy Member
joyraider zei:
wat een slampamper, kan beter werk gaan zoeken :sop: of bomen knuffelen, heb ik er geen last van. je geeft die kerel een knuffel, denkt "ooh wat een schoon initiatief", en 10 minuten barst je uit je voegen omdat iemand je niet voorliet in 't verkeer. face it, we're human ;) naïeve troep, bah.

Niet iederen 'barst uit zijn voegen' omdat hij niet voorgelaten werd. Speak for yourself.

ComputerVISTA

Legacy Member
Ali_ zei:
Ach, vista, Life is one hell of a competition.
Ziede het verlied aankomen :lol:
Neenee, ik heb al gezegd, ieder zijn gedacht.
maar poll zou gewoon handig zijn, niet?

Waarom zou dat handig zijn? Als je gewoon ieders mening leest dan weet ge toch wie wat denkt? Imo handiger, leuker en een pak vollediger dan een poll waar je: ja, nee of onthouding invult.

cram

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
LOL, nu is't al een competitie, ne mens mag hier zijn gedacht nog nie zeggen of 't is een competitie tussen de voor en tegenstanders.

de pro's zeggen hun gedacht toch ook CVke;)

Ali_

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Waarom zou dat handig zijn? Als je gewoon ieders mening leest dan weet ge toch wie wat denkt? Imo handiger, leuker en een pak vollediger dan een poll waar je: ja, nee of onthouding invult.

Ja, maar om een algemene indruk te krijgen zou een poll wel handig zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan