prozackx
Legacy Member
Gromme zei:Wie zegt dat hij, wat er op deze gehakbal gebeurd, probeerd te veranderen? Weet je, elke persoon leeft op zijn eigen wereld omsingeld door de andere mensen en hun werelden, vb. vrienden & familie. Als hij iemand zijn/haar wereld al een beetje kan beter maken, al is het maar even dan is hij volgens mij al volledig in zijn opzet geslaagd.
Ik geloof niet dat deze jongeman ervanuit gaat dat er binnen 5 jaar geen oorlog meer is door zijn Hug-campagne maar wat ik wel geloof is dat hij op een onzelfzuchtige manier andere probeerd te plezieren.
de wereld zou er ook een beetje beter uitzien als iedereen de dt regels onder de knie had. (3 in een post is toch een beetje overdreven, niet?)

ad:
of bomen knuffelen, heb ik er geen last van. je geeft die kerel een knuffel, denkt "ooh wat een schoon initiatief", en 10 minuten barst je uit je voegen omdat iemand je niet voorliet in 't verkeer. face it, we're human
naïeve troep, bah.
