Archief - Virus verovert wereld

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
Meyer88 zei:
wa vo zever is da nu weer :confused: als ge er niet tegen kunt da mensen gelukkig zijt, ga dan ergens in een hoekske zitten verkommeren en geef u eigen een djoef op de muile. tot alles weer goed zit.

OOOOOH.... hoe schattig!

Ben toch blijkbaar niet alleen die niet pro meligheid ben, alsof de mensen gelukkiger worden met ne gratis knuffel ^^

Blanco

Legacy Member
Even probeerde de politie er een stokje voor te steken, want was Mann wel verzekerd voor mogelijke 'ongevallen'?

Loool, hij zou ze kunnen doodknijpen he :crazy:
Niks tegen, leuk idee maar ik zou liever free jugs hebben :p (ms ideetje)

Ali_

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
OOOOOH.... hoe schattig!

Ben toch blijkbaar niet alleen die niet pro meligheid ben, alsof de mensen gelukkiger worden met ne gratis knuffel ^^

Alsof mensen van al die haat wel gelukkiger worden:ironic:

Dieleman_F

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
OOOOOH.... hoe schattig!

Ben toch blijkbaar niet alleen die niet pro meligheid ben, alsof de mensen gelukkiger worden met ne gratis knuffel ^^

Ik heb er toch vijf minuten om moeten lachen :)

devilface

Legacy Member
Der stonden op de kerstmarkt in Leuven een paar weken geleden ook 2 studentinnekes met gratis knuffels. Ik heb daar allesinds 2 knuffels tegelijkertijd in ontvangst mogen nemen :D

Bubbling Zombie

Legacy Member
Ik vind die jongen die dat gestart heeft alles behalve stoer, en het zou ook niet staan dat ik zou zeggen dat ik denk dat het een goed initiatief is, want dan zou ik hier nogal gezichtsverlies lijden.

Dus ik vind het maar niets :(

Boukreev

Legacy Member
kwil ok wel mense ne gratis djoef op un mulle geve, da kan deugd doen ze, ok vo die da klop krijgt, kijk ma na fight club. en manne wil ek ok altijd een schip in un radijze geve uiteraard

boogje

Legacy Member
Bubbling Zombie zei:
Ik vind die jongen die dat gestart heeft alles behalve stoer, en het zou ook niet staan dat ik zou zeggen dat ik denk dat het een goed initiatief is, want dan zou ik hier nogal gezichtsverlies lijden.

Dus ik vind het maar niets :(

:lol:

Ja,vind het ook BS dat er steeds moeten zijn die zo doen van " allé joeng, wat een stoem initiatief! Kzal keer djoef op ou mulle geve joeng! ja, je!:cool: "

Ali_

Legacy Member
Bubbling Zombie zei:
Ik vind die jongen die dat gestart heeft alles behalve stoer, en het zou ook niet staan dat ik zou zeggen dat ik denk dat het een goed initiatief is, want dan zou ik hier nogal gezichtsverlies lijden.

Dus ik vind het maar niets :(

stoer??? Het gaat hier niet om wel of niet stoer zijn. Het gaat hier om het feit dat er ne mens iets deftig probeert te doen en dat er mensen zijn die wa liefde niet kunnen appreciëren.
Stoer, puh

Gromme

Legacy Member
Oe, de zombie is stoer, oeeeee, .... In godsnaam die jongen forceerd u niet naar Australie te komen en hem te knuffel tot de dood hé. Hij probeerd mensen toch heel even een glimach aan te bieden en een knuffel. En volgens mij zal, althans dat dat zijn bedoeling niet zal zijn, zijn adressenboekje ook uitgebreider zijn dan vooraleer hij begon. (En nee, bedoel niet enkel meisjes maar gewoon mensen in't algemeen)

Die persoon probeerd iets goeds te doen met heel zijn hart en dan kan ik er niet inkomen dat er toch nog mensen zijn die dingen vinden (of willen vinden) om dat af te breken.

Meyer88

Legacy Member
Laat hem maar mensen nen djoef op de muile gaan geven. Na twee mensen ligt ie zelf knock out.

boogje

Legacy Member
jongens, bubbling Zombie zen post was 100 % ironisch en wou eigenlijk een steek geven aan de mensen met hun "djoef op hun bakkes, dit is niet cool!" gedoe :p

ComputerVISTA

Legacy Member
Meyer88 zei:
Laat hem maar mensen nen djoef op de muile gaan geven. Na twee mensen ligt ie zelf knock out.

Ja? Zeker van?

Ik zou zeggen, kom u theorie uit testen!

En zombie z'n post was ironisch, en dan nog op mij 't slecht karakter :(

ComputerVISTA

Legacy Member
Meyer88 zei:
sinds daj gij ier den boksker wilt uithangen, komt gij...

Ik doe gelijk die hug-mensen, ik kom naar niemand, ge wordt uitgenodigd naar mij :)

Ali_

Legacy Member
boogje zei:
jongens, bubbling Zombie zen post was 100 % ironisch en wou eigenlijk een steek geven aan de mensen met hun "djoef op hun bakkes, dit is niet cool!" gedoe :p

Ah oei :$ khad da nie door

ComputerVISTA zei:
Ik doe gelijk die hug-mensen, ik kom naar niemand, ge wordt uitgenodigd naar mij :)

Wete wa, legt nu is uit wa da ge der juist zo verkeerd aan vind?
Schrik voor aanrakingen :lol: ?

ComputerVISTA

Legacy Member
Ali_ zei:
Wete wa, legt nu is uit wa da ge der juist zo verkeerd aan vind?
Schrik voor aanrakingen :lol: ?

Ik moe nie weten van meligheid en das meligheid. Sinds wanneer mag ik er mijn gedacht nie van vinden?

Da filmke, kwordt der misselijk van.

Ali_

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ik moe nie weten van meligheid en das meligheid. Sinds wanneer mag ik er mijn gedacht nie van vinden?

Da filmke, kwordt der misselijk van.

Meligheid?? Gij moogt u gedacht er zeker van vinden, ma ksnap gewoon nie wat er melig is aan een knuffel.

ComputerVISTA

Legacy Member
Ali_ zei:
Meligheid?? Gij moogt u gedacht er zeker van vinden, ma ksnap gewoon nie wat er melig is aan een knuffel.

Wa kunde daar nu nie aan snappen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan