Archief - Virus verovert wereld

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

russian

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ik moe nie weten van meligheid en das meligheid. Sinds wanneer mag ik er mijn gedacht nie van vinden?

Da filmke, kwordt der misselijk van.

Hoogst uitzonderlijk volg ik U volledig :).

Bubbling Zombie

Legacy Member
boogje zei:
jongens, bubbling Zombie zen post was 100 % ironisch en wou eigenlijk een steek geven aan de mensen met hun "djoef op hun bakkes, dit is niet cool!" gedoe :p

Kom hier dat ik je een knuffel geef :d

Djeck

Legacy Member
2 weken geleden in Gent al een meisje tegengekomen met dat bordje. En het was nog een schoontje ook! Ik wist wel niet dat het met deze actie te maken heeft maar het is in ieder geval een tof idee!

hug on!

Ali_

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Wa kunde daar nu nie aan snappen?

Omdat als een knuffel geven melig is, ik elke keer melig zou zijn als ik iemand een knuffel geef (wat dus dagelijks gebeurt) en ik ben allesbehalve melig.
Melig is zo eerder liefde in de 'zielige'/'weenachtige' richting en een knuffel heeft da helemaal nie. Mss verstaan we niet hetzelfde onder meligheid.

ComputerVISTA

Legacy Member
boogje zei:
*hug*:love:

oh wacht, this niet stoer genoeg :cry:

'k zal u anders een mot verkopen.... Oh nee ik ben niet correct bezig... Ik kan hiermee de wereld niet redden :cry:


Jawadde dadde!

Meyer88

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
'k zal u anders een mot verkopen.... Oh nee ik ben niet correct bezig... Ik kan hiermee de wereld niet redden :cry:


Jawadde dadde!

Ge zou verzeker moeite hebben met een vlieg dood te meppen. Ga anders naar de anti menselijk contact thread wa zeveren. Btw knuffelen is melig, hebt ook uitermate fun met u vriendin zeker? :crazy:

^MystiQ

Legacy Member
Iedereen zit hier van boehoe, knuffels, tot dat er zo ne homo u ne keer vastpakt , hoe lief en schattig, en vanaf da er zo ne homo hun vastpakt lopen ze al weg : /

De ironie is in deze thread zijn hoogtepunt aan het bereiken ;)

En vergelijk anders een beetje de knuffels van een homo met die van uw lief :ironic:

ComputerVISTA

Legacy Member
Meyer88 zei:
Ge zou verzeker moeite hebben met een vlieg dood te meppen. Ga anders naar de anti menselijk contact thread wa zeveren. Btw knuffelen is melig, hebt ook uitermate fun met u vriendin zeker? :crazy:

\o/ enen die denkt dat ie me kent ^^

Grapjesbroek!

Remi

Legacy Member
Ben ze paar weken geleden tegen gekomen in Antwerpen.. 'k dacht eerder dat het zo'n scouts/chiro-actie was.. aangezien het allemaal van die jeugdbeweginggrieten leken...

Geen schon meiske ertussen, dus gene schone knuffel... en den deze liep rustig door :-)

Meyer88

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
\o/ enen die denkt dat ie me kent ^^

Grapjesbroek!

hou plz op me zo een goede antwoorden te geven, kweet nt meer wa gezegd door de argumenten :ironic:

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Fijn idee!

Ik kreeg in elk geval efkes nen smile op mijn gezicht :)



Morgen is uitproberen op den baas.. :)

ComputerVISTA

Legacy Member
Meyer88 zei:
hou plz op me zo een goede antwoorden te geven, kweet nt meer wa gezegd door de argumenten :ironic:

We zullen maar zwijgen over uw argumenten en vooral uw vraag naar argumenten...

^MystiQ

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
We zullen maar zwijgen over uw argumenten en vooral uw vraag naar argumenten...

²nd want het trekt op niets wat hij hier naar boven brengt ;)

Btw : Dit gaat hier verkeerd, 44 users + radiance die zit te kijken in de thread

/me gaat stilletjes weg voor hij begint met infractions te gooien

:D

Ola pola, cyberkef ook al :p

ComputerVISTA

Legacy Member
Math'ke zei:
²nd want het trekt op niets wat hij hier naar boven brengt ;)

/me haalt notuleerboekje boven om datum en uur op te schrijven, daar we overeen komen over iets :D

Toch curieus dat Ali wel op een deftige manier kan vragen waarom zonder ironisch te gaan doen en ':ironic:' emoticonnekes te gaan gebruiken.

Die vuile buitenlanders toch hè!

Ali_

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Volgens da spel ben ik gek :(

Da spel geeft mij geen resultaat. :angry:

ComputerVISTA zei:
/me haalt notuleerboekje boven om datum en uur op te schrijven, daar we overeen komen over iets :D

Toch curieus dat Ali wel op een deftige manier kan vragen waarom zonder ironisch te gaan doen en ':ironic:' emoticonnekes te gaan gebruiken.

Die vuile buitenlanders toch hè!

Wat vragen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan