Archief - Virus verovert wereld

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

0m3g4

Legacy Member
mooi initiatief... wat meer genegenheid onder de mensen strooien. De gemiddelde mens loopt er dezer dagen maar introvert bij.

ComputerVISTA

Legacy Member
JeanPerrier zei:
ik geef nooit aan goede doelen. 1 van de redenen is da mensen u vies bekijken als ge nie geeft, dus geef ik nie waja

N/O maar dat vind ik toch maar een vreemde reden.

En ge kunt zoveel doen buiten geld geven, kleren doneren, boeken, electronica die je niet meer gebruikt (dit zijn Vb. van zaken die ik regelmatig doneer)

Unkn0wn

Legacy Member
JeanPerrier zei:
ik geef nooit aan goede doelen. 1 van de redenen is da mensen u vies bekijken als ge nie geeft, dus geef ik nie waja

Best reason... ever?

wxphe

Legacy Member
Meyer88 zei:
thx voor de waardevolle post :ironic:

idd, uw opmerking is nog beter.

Goed initatief, maar is net zoals alle andere gelijkaardige en minder gekende acties die lopen. Het zal toch niets uithalen, juist die enkele seconden die je deelneemt aan het intiatief.

Dan nog eens rondvertellen dat je hebt meegedaan en een beetje sympahtie verwerven uit egoisme :cool: . En dan verdwijnt alles ergens ver in ons geheugen.

Toch ?

Meyer88

Legacy Member
wxphe zei:
idd, uw opmerking is nog beter.

Goed initatief, maar is net zoals alle andere gelijkaardige en minder gekende acties die lopen. Het zal toch niets uithalen, juist die enkele seconden die je deelneemt aan het intiatief.

Dan nog eens rondvertellen dat je hebt meegedaan en een beetje sympahtie verwerven uit egoisme :cool: . En dan verdwijnt alles ergens ver in ons geheugen.

Toch ?

Volgens mij wil niet iedereen tot bijna niemand hiermee sympathie verwerven uit egoisme , ma da is natuurlijk u visie. Die mens wil gwn anderen ffkes gelukkig maken. ze zullen het vergeten? ja en?. dus ge moet nooit gelukkig zijn , als ge dood zijt weet ge da toch nt meer...

wxphe

Legacy Member
Meyer88 zei:
Volgens mij wil niet iedereen tot bijna niemand hiermee sympathie verwerven uit egoisme , ma da is natuurlijk u visie. Die mens wil gwn anderen ffkes gelukkig maken. ze zullen het vergeten? ja en?. dus ge moet nooit gelukkig zijn , als ge dood zijt weet ge da toch nt meer...

Ik heb het niet over de initiatiefnemers, maar over de passanten die plots mee zullen doen. Dit heeft een andere betekenis aan men zin.

greetz

cram

Legacy Member
Kom just van de nachtwinkel (creemgelash gaan halen)
En onderweg kom ik 2 jonge gasten tegen,zeggen die spontaan Een gelukkig niewjaar.
AWEL DA VIND IK NU EENS TOF ZE GEWOON SPONTAAN TEGEN NE VREEMDE CRAM NE GELUKKIGE NIEUWJAAR WENSEN:niceone:

Meyer88

Legacy Member
lol. zeggen wij ook tegen iedereen, vooral in dronkere toestand.

souleH

Legacy Member
ik vind vooral het feit dat de politie er een stokje voor wou steken grappig

kan me echt niet inbeelden wat daar mis aan is :lol:

themummy123

Legacy Member
wxphe zei:
idd, uw opmerking is nog beter.

Goed initatief, maar is net zoals alle andere gelijkaardige en minder gekende acties die lopen. Het zal toch niets uithalen, juist die enkele seconden die je deelneemt aan het intiatief.

Dan nog eens rondvertellen dat je hebt meegedaan en een beetje sympahtie verwerven uit egoisme :cool: . En dan verdwijnt alles ergens ver in ons geheugen.

Toch ?

I disagree, zulke "ongewone" dingen herinner je wel.
Ik maakte enkele maanden eens mee dat een oude man naast me in de tram zat en na enkele minuten begon die spontaan met zijn accordeon te spelen. Hij had ook een vriend die met de gitaar speelde. Twas focking weird, maar wel wijs.:D Achteraf applaudiseerde iedereen in de tram.

Zoiets vergeet je niet makkelijk zenne:)
Kheb het trouwens gefilmd met m'n gsm.:p

ElBramo

Legacy Member
themummy123 zei:
I disagree, zulke "ongewone" dingen herinner je wel.
Ik maakte enkele maanden eens mee dat een oude man naast me in de tram zat en na enkele minuten begon die spontaan met zijn accordeon te spelen. Hij had ook een vriend die met de gitaar speelde. Twas focking weird, maar wel wijs.:D Achteraf applaudiseerde iedereen in de tram.

Zoiets vergeet je niet makkelijk zenne:)
Kheb het trouwens gefilmd met m'n gsm.:p
Sapperloot, free rock concert
.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan