Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JeanPerrier zei:ik geef nooit aan goede doelen. 1 van de redenen is da mensen u vies bekijken als ge nie geeft, dus geef ik nie waja
Mr_Anderson zei::ironic:![]()
![]()
:doh:
Srry maar :![]()
![]()
JeanPerrier zei:ik geef nooit aan goede doelen. 1 van de redenen is da mensen u vies bekijken als ge nie geeft, dus geef ik nie waja
Meyer88 zei:thx voor de waardevolle post :ironic:
. En dan verdwijnt alles ergens ver in ons geheugen.wxphe zei:idd, uw opmerking is nog beter.
Goed initatief, maar is net zoals alle andere gelijkaardige en minder gekende acties die lopen. Het zal toch niets uithalen, juist die enkele seconden die je deelneemt aan het intiatief.
Dan nog eens rondvertellen dat je hebt meegedaan en een beetje sympahtie verwerven uit egoisme. En dan verdwijnt alles ergens ver in ons geheugen.
Toch ?
Meyer88 zei:Volgens mij wil niet iedereen tot bijna niemand hiermee sympathie verwerven uit egoisme , ma da is natuurlijk u visie. Die mens wil gwn anderen ffkes gelukkig maken. ze zullen het vergeten? ja en?. dus ge moet nooit gelukkig zijn , als ge dood zijt weet ge da toch nt meer...
wxphe zei:idd, uw opmerking is nog beter.
Goed initatief, maar is net zoals alle andere gelijkaardige en minder gekende acties die lopen. Het zal toch niets uithalen, juist die enkele seconden die je deelneemt aan het intiatief.
Dan nog eens rondvertellen dat je hebt meegedaan en een beetje sympahtie verwerven uit egoisme. En dan verdwijnt alles ergens ver in ons geheugen.
Toch ?
Achteraf applaudiseerde iedereen in de tram. 

Sapperloot, free rock concertthemummy123 zei:I disagree, zulke "ongewone" dingen herinner je wel.
Ik maakte enkele maanden eens mee dat een oude man naast me in de tram zat en na enkele minuten begon die spontaan met zijn accordeon te spelen. Hij had ook een vriend die met de gitaar speelde. Twas focking weird, maar wel wijs.Achteraf applaudiseerde iedereen in de tram.
Zoiets vergeet je niet makkelijk zenne
Kheb het trouwens gefilmd met m'n gsm.![]()