Archief - Virus verovert wereld

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

boogje

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
'k zal u anders een mot verkopen.... Oh nee ik ben niet correct bezig... Ik kan hiermee de wereld niet redden :cry:


Jawadde dadde!

Diene mens in da filmpje wil gewoonweg dat mensen zich beter gaan voelen door ze een knuffel te geven. Ik heb dikke repsect voor diene mens omdat hij het aandurft, want het is vandaag de gewoonte omelkaar niet aan te kijken, ik zou het nooit durven. En dat is alles behalve meligheid. Meligheid is iets héél anders, eigenlijk in grotere mate dan dit. En n/o, maar ik had het van u verwacht dat je hier als eerste in de thread ging zeggen van : " beuh, niet goed, djoef op ou bakkes!" etc. Ik wil nu niet persoonlijk worden, maar in de "heb je een lief" thread vermeldde je dat je het had uitgemaakt met je lief omdat ze aan u kwam enzo, dus uit al uw comments kan ik concluderen dat je precies iets tegen liefde ( zoals jij het dan noemt : meligheid) hebt? If so, dan is daar niets verkeerds mee, maar je zou dan op zen minst toch respect moeten hebben voor mensen die dat beetje "liefde" willen terug brengen. alles wat ik hier neerschreef was helemaal niet om u te beledigen of iets dergerlijks ;)

bludgeoned

Legacy Member
Snap niet wat daar verkeerd mee is.
Het is tegenwoordig in zeker om tegen alles te zijn. (e compxp)

ComputerVISTA

Legacy Member
Ik zeg enkel dat je met die in mijn ogen meligheid niks zal veranderen aan wat er gebeurd op deze gehaktbal. Wat helpt het uit? Moet ge mij toch eens weten vertellen hoor.

Moest hij nu geld staan uitdelen, nu daar zou ik wel blij van worden, daar heb je tenminste wat aan :p

Ali_

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ik zeg enkel dat je met die in mijn ogen meligheid niks zal veranderen aan wat er gebeurd op deze gehaktbal. Wat helpt het uit? Moet ge mij toch eens weten vertellen hoor.

Moest hij nu geld staan uitdelen, nu daar zou ik wel blij van worden, daar heb je tenminste wat aan :p

Het is niet omdat jij er niks aan hebt, dat een ander er niks aan heeft.
Ik vind da persoonlijk wel grappig, en ik zou dé een knuffel geven, nie omda ik liefde nodig heb, maar om hem wa te steunen in zijn opzet.
Als da meligheid is, dan wetek het nie
PS: wtf is er mis met die meligheidtest??
EDIT:

Ik denk da wij allemaal iets anders verstaan onder melig zijn, volgens Van Dale:
U hebt gezocht op melig:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

me·lig (bn.)
1 (van vruchten) droog en korrelig
2 flauw en grappig tegelijk

ComputerVISTA

Legacy Member
@ boogje, @ vriendin zit je compleet mis, beter lezen stel ik voor!

ElBramo

Legacy Member
Wie gaat er mee knuffels gaan uitdelen in Gent? ^^ Maar enkel voor een selectief publiek ze: dus eerst keuring
-Tussen de 16 en de 30 jaar
-Geen venten
-Geen transexuelen liefst
-Geen breezahsletjes
-Geen ...

boogje

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
@ boogje, @ vriendin zit je compleet mis, beter lezen stel ik voor!

ok dan,sorry, had begrepen dat je tegen aanraking enzo niet tegen kon ;), maar bon, desalniettemin vind ik dat je precies iemand bent die niets van een knuffel, romantiek enzo moet hebben, of vergis ik mij? :p Maar bon, ik zelfs vind dat het te persoonlijk word tegenover uw privacy ^^

ComputerVISTA

Legacy Member
boogje zei:
ok dan,sorry, had begrepen dat je tegen aanraking enzo niet tegen kon ;), maar bon, desalniettemin vind ik dat je precies iemand bent die niets van een knuffel, romantiek enzo moet hebben, of vergis ik mij? :p

Nee daar zit je juist, ik moet persoonlijk van al die zever niet weten.

Ali_

Legacy Member
ElBramo zei:
Wie gaat er mee knuffels gaan uitdelen in Gent? ^^ Maar enkel voor een selectief publiek ze: dus eerst keuring
-Tussen de 16 en de 30 jaar
-Geen venten
-Geen transexuelen liefst
-Geen breezahsletjes
-Geen ...

Geen goed idee :p
EDIT: nie omda ik tegen knuffels ben, maar as ge da wilt doen moete iedereen pakken hé
en wa is al da gezaag over zgn. breezersletjes da ik op elken thread tegenkom :confused:

|) ][ |V| ][

Legacy Member
ElBramo zei:
Wie gaat er mee knuffels gaan uitdelen in Gent? ^^ Maar enkel voor een selectief publiek ze: dus eerst keuring
...
-Geen venten
-Geen transexuelen liefst
...

Was ik maar vrouw gebleven :sad:

Meyer88

Legacy Member
televetforum zei:
Wat voor domme zever is da nu weer :s

zouden we mogen weten over wa da ge het juist hebt? der is teveel gezeverd om et uit elkaar te houden :)

nTFs

Legacy Member
Meyer88 zei:
zouden we mogen weten over wa da ge het juist hebt? der is teveel gezeverd om et uit elkaar te houden :)

Wrs bedoelt hij dat dieje vent die knuffels uitdeelt iemand is die gewoon erop uit is om in de belangstelling te komen.

Gromme

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ik zeg enkel dat je met die in mijn ogen meligheid niks zal veranderen aan wat er gebeurd op deze gehaktbal. Wat helpt het uit? Moet ge mij toch eens weten vertellen hoor.

Moest hij nu geld staan uitdelen, nu daar zou ik wel blij van worden, daar heb je tenminste wat aan :p

Wie zegt dat hij, wat er op deze gehakbal gebeurd, probeerd te veranderen? Weet je, elke persoon leeft op zijn eigen wereld omsingeld door de andere mensen en hun werelden, vb. vrienden & familie. Als hij iemand zijn/haar wereld al een beetje kan beter maken, al is het maar even dan is hij volgens mij al volledig in zijn opzet geslaagd.

Ik geloof niet dat deze jongeman ervanuit gaat dat er binnen 5 jaar geen oorlog meer is door zijn Hug-campagne maar wat ik wel geloof is dat hij op een onzelfzuchtige manier andere probeerd te plezieren.

Ali_

Legacy Member
nTFs zei:
Wrs bedoelt hij dat dieje vent die knuffels uitdeelt iemand is die gewoon erop uit is om in de belangstelling te komen.

Zelfs als hij er enkel op uit is om in de belangstelling te komen dan is dat een betere manier dan pakweg vijf prostituees van het leven te beroven ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan