boogje
Legacy Member
ComputerVISTA zei:'k zal u anders een mot verkopen.... Oh nee ik ben niet correct bezig... Ik kan hiermee de wereld niet redden
Jawadde dadde!
Diene mens in da filmpje wil gewoonweg dat mensen zich beter gaan voelen door ze een knuffel te geven. Ik heb dikke repsect voor diene mens omdat hij het aandurft, want het is vandaag de gewoonte omelkaar niet aan te kijken, ik zou het nooit durven. En dat is alles behalve meligheid. Meligheid is iets héél anders, eigenlijk in grotere mate dan dit. En n/o, maar ik had het van u verwacht dat je hier als eerste in de thread ging zeggen van : " beuh, niet goed, djoef op ou bakkes!" etc. Ik wil nu niet persoonlijk worden, maar in de "heb je een lief" thread vermeldde je dat je het had uitgemaakt met je lief omdat ze aan u kwam enzo, dus uit al uw comments kan ik concluderen dat je precies iets tegen liefde ( zoals jij het dan noemt : meligheid) hebt? If so, dan is daar niets verkeerds mee, maar je zou dan op zen minst toch respect moeten hebben voor mensen die dat beetje "liefde" willen terug brengen. alles wat ik hier neerschreef was helemaal niet om u te beledigen of iets dergerlijks








