Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cervantes zei:h0pje, ge hebt gelijk. Shit Happens
maar ksnap wel ouders, khoor mijn moeder het al zeggen: "RIJD MAAR TERUG NAAR DIE FUIF EH, EN GA UWE JAS MAAR ZOEKEN! NU!"

) en die begon ook wat te dreigen tegen mij maar ook daar moest ik eerlijk gezegd is goed om lachen.Arifiene zei:@killgore: de wet is niet altijd juist, maar ze geldt wel
als jullie da flikken en da lukt mits getuigen en shit, zullen ze moeten afdokken
vergeet ni dat er mensen in de cel belanden voor moorden die ze niet gepleegd hebben omdat ze vals bewijs en getuigen hebben
dit geval is op dat punt niet anders
.VinceFeet zei:Als je betaalt (€1) voor een dienst (de bewaring van je jas in goede omstandigheden) heb je een poot om op te staan. Maar nu kon ik er alleen goed om lachen.

Ik had het daar wel degelijk over de tijdfromalk zei:inderdaad niemand verplicht mij om mn jas in een vestiaire te hangen, niemand verplicht mij om mn wagen op een gesloten betaalparking te zetten, enz
maar als ik die dienst wil gebruiken, en ik betaal voor de dienst op dat moment is de organisatie van de dienst verantwoordelijk voor het bewaren van het goed.
De tijd die nodig is om een kledingstuk terug te krijgen in ht midden gelaten, soms duurt het al eens wat langer en het gaat dan ook zeer vaak mis dat is overmacht en heb je niet in de hand. Langs de andere kant dan weer als jou zaal voorzien is op bv 2000 man moet je vestiaire ook ruim 2000 kledingstuks kunnen hangen of toch 70% in de winter.
Het is toch niet den titanic![]()
. Als je naar een drukke fuif gaat en ze vinden je jas niet meteen, dan moet je toch niet direct aggressief worden. Als je niet wil wachten als ze je jas zoeken aan de vestiare, leg hem dan ergens anders. En om die mensen dan nog ff uit te schelden voor klootzakken, want ja die laten u daar heel bewust staan wachten, want die hebben daar geniet van. :ironic:Kr|stof zei:Tis toch ongelooflijk hoe mensen denken da als ze de 'zoon zijn van' da ze altijd iets meer mogen / kunnen.
tis Dolce Gabbana btw![]()
Fighting Hobbit zei:
PinkyNTheBrain zei:Een duidelijk, op voorhand zichtbaar bordje dat je aansprakelijkheid voor diefstal uitsluit, is wel degelijk nuttig hoor. Je zal niets moeten betalen.
djdavy zei:alle "uitmijters" naar daar sturen is al een slecht idee. Wat met de rest van de zaal ? En dat van "beren", sorry, beetje passé hoor. Ben zelf gediplomeerd bewakingsagent die ook fuiven en evenementen doet.
Beren hebben we niet nodig. "Hoe meer beer, hoe lomper" is onze leuze.
killgore zei:MJa, soit, wat ik wou zeggen dat elke persoon (rechter) met gezond verstand hier nu toch geen geldstraf voor uitspreekt, hoogstens een "psychologische" (1€ of zo, ben naam daarvoor kwijt). Ok, in het geval van 30 man kan ik dit nog begrijpen, dan ben je echt met veel, ik duidde tbh eerder op kleine gevallen dat je alleen/ met 2 bent.
Firion zei:ok niet alle, ma toch een paar.
en wat is er nu pasé aan bere. ik weet ni wat jij, ma ik ga ver elk weekend en elke dond uit in aalst,gent of leuve, en ik zie héél vaak zogezegde 'bere' aan de ingang staan als securtity, en deze zomer ok 4 festivals gedaan en tmeeste van die security ware toch wel op zen minst 'gezette' mannen, dus kzie ni in waaom beren passé zoude zijn
Fighting Hobbit zei:Ik had het daar wel degelijk over de tijd. Als je naar een drukke fuif gaat en ze vinden je jas niet meteen, dan moet je toch niet direct aggressief worden. Als je niet wil wachten als ze je jas zoeken aan de vestiare, leg hem dan ergens anders. En om die mensen dan nog ff uit te schelden voor klootzakken, want ja die laten u daar heel bewust staan wachten, want die hebben daar geniet van. :ironic:
Ik heb ook ooit meegemaakt dat er een maat van mij zijn jas verloren was in een vestiaire op een fuif, die hebben ze dan laten gaan kijken en die heeft er gewoon zijn jas uitgehaald, geen probleem. Als je zelf genoeg respect hebt om gewoon eerlijkt te zijn en jouw jas te pakken is er geen probleem. Waarschijnlijk hebben ze toen ook gecheckt om te kijken of er effectief geen nummertje aanhing en hij had hem wel op voorhand moeten omschrijven.
Ik vind het wel erger als je daar staat te wachten en de macho achter de toog heeft al 4 blonde dellen voor laten gaan terwijl jij daar staat te wachten. Maar chot, ik ga naar een fuif om mij te amuseren,w at zou ik me druk maken om een jas die niet onmiddellijk gevonden wordt. Als hij weg zou zijn zou het wel een andere zaak zijn natuurlijk, dan verwacht ik toch excuses en een goeie uitleg en eventueel een kleine schadevergoeding, dat moet niet alles zijn van mijn part...



. Die zaal zal ook wel gratis geweest zijn, want het was op school, en duizend euro's promotie is ook way off.
pak vijf euro inkom en 20 euro bonnekes per persoon (en da is al heeeeel veel bonnekes dan gemiddeld), dan zouden er al 400 mensen moeten komen 
fromalk zei:10 man organiseert de fuif,
geplande omzet: 10 000€
- sabam 2000€
- zaal 500€
- toog en personeel 1200€ (60€ per man 20 medewerkers)
- dj 700€
- security 2000€
- promotie 1000€
- verzekering 1000€
VinceFeet zei:Sorry, maar is €2000 voor Sabam niet een klein beetje overkill? En op een gewone boerenfuif zijn de dj's meestal 'via via' geregeld waardoor €700 ook wel héél ruim genomen mag worden.
