Archief - Vestiaire op fuif

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sneax

Legacy Member
Mijn vesten zijn nu ook ni van de goedkoopste maar ik doe die toch aan om nr feestjes en fuiven te gaan ze. Het risico op pikkedieven of sigarettegaten ofzo da kan mij ni schelen ik draag die vesten graag! Als ge nooit iets doet waar wat risico aanhangt dan moogt ge uw gsm en laptop altijd thuislaten, geen dure auto's kopen, geen GPS in de auto etc...

Tapijt

Legacy Member
probleem is als u vest gepikt is en tis koud buite en ge moet nog ver fietse
dan pikte een nieuw vest he :x enz..

whoopie

Legacy Member
Tapijt zei:
probleem is als u vest gepikt is en tis koud buite en ge moet nog ver fietse
dan pikte een nieuw vest he :x enz..

en als u auto gepikt is pikte een andere auto ofzo? :x



rare mensen hier :unsure:

Gentille

Legacy Member
Was het die fuif in de Qubus, boumbastic of whatever :p. Ben er naar toe geweest maar niets gemerkt, mja ik laat mijn vest altijd in de koffer van mijn auto. Soms ligt die keivol met al de vesten van mijn maten. Het is niet de eerste keer dat er vesten gepikt worden daar. Enkele fuiven terug was er ook grote chaos aan de vestiare en hebben ze die ook bestormd :p

orez

Legacy Member
Arifiene zei:
@Vince: er zijn bepaalde regels voor ja, maar trust me dat ze bijna nix mogen
ze zijn zelfs ni gemachtigd om uw identiteitskaart te vragen, kunt al denken...

Kunt ge mij hiervan es een bewijs bezorgen...
Bij georganiseerde fuiven van onze kant zijn de buitensmijters wel degelijk gerechtigd om identiteitskaarten te vragen / te fouilleren / en met zo ne draagbare metaaldetector te checken...

Is zelfs in samenwerking met lokale politie..
En de politie heeft zelfs liever dat de buitensmijters da effectief doen.

orez

Legacy Member
whoopie zei:
en als u auto gepikt is pikte een andere auto ofzo? :x



rare mensen hier :unsure:

moet ge dus ni mee lachen...

Politie kortrijk:
Velo gestolen.
Antwoord politie:
Pakt ene terug... staan er genoeg aant station

Mja ...

VinceFeet

Legacy Member
orez zei:
Kunt ge mij hiervan es een bewijs bezorgen...
Bij georganiseerde fuiven van onze kant zijn de buitensmijters wel degelijk gerechtigd om identiteitskaarten te vragen / te fouilleren / en met zo ne draagbare metaaldetector te checken...

Is zelfs in samenwerking met lokale politie..
En de politie heeft zelfs liever dat de buitensmijters da effectief doen.

De burgemeester kan daar een grote rol in spelen heb ik mij laten wijsmaken. Als hij zegt dat er niet gefouilleerd wordt, wordt er ook niet gefouilleerd. Nogmaals, ik DENK dat hé.

VinceFeet

Legacy Member
orez zei:
moet ge dus ni mee lachen...

Politie kortrijk:
Velo gestolen.
Antwoord politie:
Pakt ene terug... staan er genoeg aant station

Mja ...

Serieus? Amai, dan antwoord ik 'Echt? Dan pak ik die cammionette hier met die twee blauw strepen wel. Dan moet ik tenminste niet trappen! Baai mannen!'

orez

Legacy Member
VinceFeet zei:
Serieus? Amai, dan antwoord ik 'Echt? Dan pak ik die cammionette hier met die twee blauw strepen wel. Dan moet ik tenminste niet trappen! Baai mannen!'

ja serieus... en kheb dan ene were gepakt ook..
Kon me op da moment ni schelen ze, ze moeten maar geen zo ne antwoord geven..

Time

Legacy Member
orez zei:
moet ge dus ni mee lachen...

Politie kortrijk:
Velo gestolen.
Antwoord politie:
Pakt ene terug... staan er genoeg aant station

Mja ...
Op vlak van fietsen kan ik dat best begrijpen, tzou nen berg papierwerk extra zijn om gewoon de meldingen te verwerken. Er naar beginnen zoeken is gewoon dweilen met de kraan open en preventie, tjah... Koop u een deftig slot dat niet op 1-2-3 met een simpel tang is doorgeknipt.

orez

Legacy Member
Time^- zei:
Op vlak van fietsen kan ik dat best begrijpen, tzou nen berg papierwerk extra zijn om gewoon de meldingen te verwerken. Er naar beginnen zoeken is gewoon dweilen met de kraan open en preventie, tjah... Koop u een deftig slot dat niet op 1-2-3 met een simpel tang is doorgeknipt.

ge kunt ieder slot openkrijgen, hoe stevig ze ook zijn.. ;)

tgc_9012

Legacy Member
gentille zei:
Was het die fuif in de Qubus, boumbastic of whatever :p. Ben er naar toe geweest maar niets gemerkt, mja ik laat mijn vest altijd in de koffer van mijn auto. Soms ligt die keivol met al de vesten van mijn maten. Het is niet de eerste keer dat er vesten gepikt worden daar. Enkele fuiven terug was er ook grote chaos aan de vestiare en hebben ze die ook bestormd :p
Ja, die fuif was het. Nu blijkt dat er achteraf nog iemand naar de politie is geweest, en die heeft PV laten opstellen voor zijn helm die kapot was.
Komaan, dat is nu toch zeker ons verantwoordelijkheid niet als er ene zijne helm kapot is omdat wij bestormd worden :confused:

Gentille

Legacy Member
tgc_9012 zei:
Ja, die fuif was het. Nu blijkt dat er achteraf nog iemand naar de politie is geweest, en die heeft PV laten opstellen voor zijn helm die kapot was.
Komaan, dat is nu toch zeker ons verantwoordelijkheid niet als er ene zijne helm kapot is omdat wij bestormd worden :confused:

Als ik mij goed herinner moesten wij op onze fuif paar jaar terug iets hangen aan de vestiare in de aard van "wij zijn niet verantwoordelijk voor diefstallen" maar weet niet of dat veel uitmaakt of dat er hangt of niet. Vestiare's zijn altijd een zwakke plek op fuiven. Zeker daar in de Qubus waar de meeste hun vestiare houden achter de eerste zaal, die gang is toch paar meters breed en zo rond 2-3 uur als het druk wordt, kan er daar gemakkelijk ene over die banken springen en vlug een jas meegraaien.

opoi33

Legacy Member
Bij het bal dat wij met de studentenclub elk jaar organiseren is de vestiare gratis maar staat er achteraf een champagnebeker waar iedereen wat geld mag ingooien als ze hun jas terugkrijgen. Ook staan er duidelijk bordjes dat we niet verantwoordelijk zijn voor ongevallen/diefstal. Soms is het wat chaotisch maar meestal krijgt iedereen wel zijn jas terug, meer zelfs het gebeurd vaak dat er achteraf nog jassen blijven hangen :p

Arifiene

Legacy Member
orez zei:
Kunt ge mij hiervan es een bewijs bezorgen...
Bij georganiseerde fuiven van onze kant zijn de buitensmijters wel degelijk gerechtigd om identiteitskaarten te vragen / te fouilleren / en met zo ne draagbare metaaldetector te checken...

Is zelfs in samenwerking met lokale politie..
En de politie heeft zelfs liever dat de buitensmijters da effectief doen.

google :p
www.fuifpunt.be bvb
(kga da hier echt ni zoeken int staatsblad ze mannen, kheb daar gene tijd voor :p)
De burgemeester heeft er dus idd het meeste in te zeggen.

edit: zoals gezegd is in principe verboden : fouilleren, identiteitskaart vragen, zoeken/fouilleren op drugs
Trouwens, drugs zoeken is zowieso verboden door de security, dit valt àltijd onder de bevoegdheid van de politie (maar als ge daarmee afkomt op een fuif zult ge toch miserie hebebn denkek :p)

Gothrek

Legacy Member
of het nog zou uitmaken of niet,just mijne cursus ondernemen wat gelezen
ge kunt mss overmacht inroepen??

RaZoR be

Legacy Member
orez zei:
ge kunt ieder slot openkrijgen, hoe stevig ze ook zijn.. ;)

hij bedoelt wss da als gij een slot hebt, wa ze nie drek openkrijgen, da ze naar de volgende fiets gaan, die wel makkelijk te openen is :), en zo zijt gij weer goed ervan af....

Dirty_Col

Legacy Member
orez zei:
moet ge dus ni mee lachen...

Politie kortrijk:
Velo gestolen.
Antwoord politie:
Pakt ene terug... staan er genoeg aant station

Mja ...

Aant station heeft de helft van die fietsen al geen eigenaar meer of is em al 6 keer gepikt door andere mensen. Slimme mensen laten hun fiets daar gewoon niet :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan