Dr_pimpie
Legacy Member
^^pathfinder^^ zei:700 euro !
fuck man, daar koop ik een kevlar vest van.
da zou alleen 50cent pikke :doc:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
^^pathfinder^^ zei:700 euro !
fuck man, daar koop ik een kevlar vest van.
^^pathfinder^^ zei:700 euro !
fuck man, daar koop ik een kevlar vest van.

Tapijt zei:probleem is als u vest gepikt is en tis koud buite en ge moet nog ver fietse
dan pikte een nieuw vest heenz..


. Ben er naar toe geweest maar niets gemerkt, mja ik laat mijn vest altijd in de koffer van mijn auto. Soms ligt die keivol met al de vesten van mijn maten. Het is niet de eerste keer dat er vesten gepikt worden daar. Enkele fuiven terug was er ook grote chaos aan de vestiare en hebben ze die ook bestormd 
Arifiene zei:@Vince: er zijn bepaalde regels voor ja, maar trust me dat ze bijna nix mogen
ze zijn zelfs ni gemachtigd om uw identiteitskaart te vragen, kunt al denken...
whoopie zei:en als u auto gepikt is pikte een andere auto ofzo?
rare mensen hier![]()
orez zei:Kunt ge mij hiervan es een bewijs bezorgen...
Bij georganiseerde fuiven van onze kant zijn de buitensmijters wel degelijk gerechtigd om identiteitskaarten te vragen / te fouilleren / en met zo ne draagbare metaaldetector te checken...
Is zelfs in samenwerking met lokale politie..
En de politie heeft zelfs liever dat de buitensmijters da effectief doen.
orez zei:moet ge dus ni mee lachen...
Politie kortrijk:
Velo gestolen.
Antwoord politie:
Pakt ene terug... staan er genoeg aant station
Mja ...
VinceFeet zei:Serieus? Amai, dan antwoord ik 'Echt? Dan pak ik die cammionette hier met die twee blauw strepen wel. Dan moet ik tenminste niet trappen! Baai mannen!'
Op vlak van fietsen kan ik dat best begrijpen, tzou nen berg papierwerk extra zijn om gewoon de meldingen te verwerken. Er naar beginnen zoeken is gewoon dweilen met de kraan open en preventie, tjah... Koop u een deftig slot dat niet op 1-2-3 met een simpel tang is doorgeknipt.orez zei:moet ge dus ni mee lachen...
Politie kortrijk:
Velo gestolen.
Antwoord politie:
Pakt ene terug... staan er genoeg aant station
Mja ...
Time^- zei:Op vlak van fietsen kan ik dat best begrijpen, tzou nen berg papierwerk extra zijn om gewoon de meldingen te verwerken. Er naar beginnen zoeken is gewoon dweilen met de kraan open en preventie, tjah... Koop u een deftig slot dat niet op 1-2-3 met een simpel tang is doorgeknipt.

Ja, die fuif was het. Nu blijkt dat er achteraf nog iemand naar de politie is geweest, en die heeft PV laten opstellen voor zijn helm die kapot was.gentille zei:Was het die fuif in de Qubus, boumbastic of whatever. Ben er naar toe geweest maar niets gemerkt, mja ik laat mijn vest altijd in de koffer van mijn auto. Soms ligt die keivol met al de vesten van mijn maten. Het is niet de eerste keer dat er vesten gepikt worden daar. Enkele fuiven terug was er ook grote chaos aan de vestiare en hebben ze die ook bestormd
![]()

tgc_9012 zei:Ja, die fuif was het. Nu blijkt dat er achteraf nog iemand naar de politie is geweest, en die heeft PV laten opstellen voor zijn helm die kapot was.
Komaan, dat is nu toch zeker ons verantwoordelijkheid niet als er ene zijne helm kapot is omdat wij bestormd worden![]()

orez zei:Kunt ge mij hiervan es een bewijs bezorgen...
Bij georganiseerde fuiven van onze kant zijn de buitensmijters wel degelijk gerechtigd om identiteitskaarten te vragen / te fouilleren / en met zo ne draagbare metaaldetector te checken...
Is zelfs in samenwerking met lokale politie..
En de politie heeft zelfs liever dat de buitensmijters da effectief doen.

)
)orez zei:ge kunt ieder slot openkrijgen, hoe stevig ze ook zijn..![]()
, en zo zijt gij weer goed ervan af....orez zei:moet ge dus ni mee lachen...
Politie kortrijk:
Velo gestolen.
Antwoord politie:
Pakt ene terug... staan er genoeg aant station
Mja ...
