tgc_9012
Legacy Member
Zaterdag nacht hebben wij met onze klas een fuif georganiseerd. Alles verliep heel vlot, veel bezoekers, veel winst, enzovoort.
Maar tijdens de fuif was in de vestiaire een rek met kledingstukken omver gevallen, met als gevolg dat de nummers van de kledingstukken niet meer op volgorde zaten.
Nu, als de mensen hun kledingstuk kwamen halen, duurde het soms lang vooraleer we ze gevonden hadden. En na een tijd werden ze kwaad, en hebben ze met zo een 15-20 man over de hekkens geklommen. Doordat ze erover geklommen waren, zijn er dus ook veel vesten en pulls gestolen. Wij ontvangen hier nu voortdurend dreigementen en klachten van boze ouders. Ze verwachten allemaal dat wij de schade terugbetalen.
Nu, als er 15-20 man over die hekkens klimmen, kunnen wij dat nooit tegenhouden met 2-3 mensen van de vestiaire. Wie is er nu eigenlijk in fout? Dit is een geval van overmacht denk ik. Moesten de mensen meer geduld gehad hebben, was dit nooit gebeurd.
Maar tijdens de fuif was in de vestiaire een rek met kledingstukken omver gevallen, met als gevolg dat de nummers van de kledingstukken niet meer op volgorde zaten.
Nu, als de mensen hun kledingstuk kwamen halen, duurde het soms lang vooraleer we ze gevonden hadden. En na een tijd werden ze kwaad, en hebben ze met zo een 15-20 man over de hekkens geklommen. Doordat ze erover geklommen waren, zijn er dus ook veel vesten en pulls gestolen. Wij ontvangen hier nu voortdurend dreigementen en klachten van boze ouders. Ze verwachten allemaal dat wij de schade terugbetalen.
Nu, als er 15-20 man over die hekkens klimmen, kunnen wij dat nooit tegenhouden met 2-3 mensen van de vestiaire. Wie is er nu eigenlijk in fout? Dit is een geval van overmacht denk ik. Moesten de mensen meer geduld gehad hebben, was dit nooit gebeurd.
