VinceFeet
Legacy Member
Ik wil echt weten of die beveiliging kwam van een erkende firma? Want in dat geval moet je hén maar aansprakelijk stellen vind ik! Die opgefokte huidhoofden kosten vaak €30 per uur en dan zou je toch op zijn minst mogen verwachten dat ze een paar fuifgangers de baas kunnen hé. Wat is anders hun nut? Gewoon breed staan wezen aan de inkom? Als het natuurlijk gewoon mensen waren van de organisatie die instonden voor de veiligheid (en ik denk dat dat het geval is, is het niet?) is het natuurlijk meteen weer een ander verhaal hé.
Ik kan het echt krijgen van die bosapen op doorsnee fuiven hé. Net zoals gasten die op het einde van elke fuif, wanneer ze de muziek stillegen, de gewoonte hebben om te gaan knokken.
Ik kan het echt krijgen van die bosapen op doorsnee fuiven hé. Net zoals gasten die op het einde van elke fuif, wanneer ze de muziek stillegen, de gewoonte hebben om te gaan knokken.
, maar in dit geval kan een rechter echt nooit die gasten veroordelen.

ad: