ComputerVISTA
Legacy Member
Time^- zei:Op vlak van fietsen kan ik dat best begrijpen, tzou nen berg papierwerk extra zijn om gewoon de meldingen te verwerken. Er naar beginnen zoeken is gewoon dweilen met de kraan open en preventie, tjah... Koop u een deftig slot dat niet op 1-2-3 met een simpel tang is doorgeknipt.
Ge ziet anders aan genoeg grote stations fietsen met hopen sloten aan waar dan vanalles is afgepikt dat net niet was vastgeslot (wat een woord ^^)
De politie is er daar voor, dat ze hun werk doen. Op z'n minst een dossierke over op maken.
Dat antwoord dat die gast daar kreeg vind ik beneden alle peil. Dat het begint bij uzelve om uw eigendom te beveiligen is zeker waar maar als er iets gestolen is moet ge bij de politie kunnen rekenen ook al vinden ze hem nooit.

ik haat de cinema
)
zegt ze van ja tis de organisatie, tis nie ons
.