Archief - Vestiaire op fuif

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
Time^- zei:
Op vlak van fietsen kan ik dat best begrijpen, tzou nen berg papierwerk extra zijn om gewoon de meldingen te verwerken. Er naar beginnen zoeken is gewoon dweilen met de kraan open en preventie, tjah... Koop u een deftig slot dat niet op 1-2-3 met een simpel tang is doorgeknipt.

Ge ziet anders aan genoeg grote stations fietsen met hopen sloten aan waar dan vanalles is afgepikt dat net niet was vastgeslot (wat een woord ^^)

De politie is er daar voor, dat ze hun werk doen. Op z'n minst een dossierke over op maken.

Dat antwoord dat die gast daar kreeg vind ik beneden alle peil. Dat het begint bij uzelve om uw eigendom te beveiligen is zeker waar maar als er iets gestolen is moet ge bij de politie kunnen rekenen ook al vinden ze hem nooit.

screaM^

Legacy Member
tis nochtans vrij simpel;

a) vraagt ge geld voor de vestiaire -> bent ge in alle gevallen verantwoordelijk.
b) vraagt ge geen geld voor de vestiaire -> bent ge niet altijd verantwoordelijk.

awesome

Legacy Member
héhé, eff offtopic, maar ivm vestaires.

onlangs was er fuif in de buurt, je mocht niet binnen gaan met een jas ( stond dus niet op vvk kaart ofzo hé, dit terzijde ). m.a.w. 95% van de bezoekers moest dokken bij de vestaire. Het was één euro, die je enkel via je drankkaart kon betalen... dus feitelijk moet je dus om binnen te mogen nog eens een drankkaart kopen.
Ik begrijp wel dat voor een groot deel dit niet zo een ramp is, maar als je daar naartoe gaat voor een uurtje met wat vrienden te zijn, en vervolgens ergens anders wil naartoe gaan kan dat wel voor problemen zorgen... Zeker als je daar alleen toe komt.
Dit was bij mij het geval niet, maar bij een kennis van me wel. Daarom dat ik dit effen tersprake breng :p

dus, mijn vraag is, mag de organisatie dat doen? mensen met een jas weigeren en 'verplichten' nog eens 5euro meer te dokken voor ze binnen mogen? zonder daarbij op voorhand iets van te laten weten?

Gamb|t

Legacy Member
noobkillah zei:
héhé, eff offtopic, maar ivm vestaires.

onlangs was er fuif in de buurt, je mocht niet binnen gaan met een jas ( stond dus niet op vvk kaart ofzo hé, dit terzijde ). m.a.w. 95% van de bezoekers moest dokken bij de vestaire. Het was één euro, die je enkel via je drankkaart kon betalen... dus feitelijk moet je dus om binnen te mogen nog eens een drankkaart kopen.
Ik begrijp wel dat voor een groot deel dit niet zo een ramp is, maar als je daar naartoe gaat voor een uurtje met wat vrienden te zijn, en vervolgens ergens anders wil naartoe gaan kan dat wel voor problemen zorgen... Zeker als je daar alleen toe komt.
Dit was bij mij het geval niet, maar bij een kennis van me wel. Daarom dat ik dit effen tersprake breng :p

dus, mijn vraag is, mag de organisatie dat doen? mensen met een jas weigeren en 'verplichten' nog eens 5euro meer te dokken voor ze binnen mogen? zonder daarbij op voorhand iets van te laten weten?

Niemand verplicht u om naar die fuif te gaan. Ik denk niet dat dat de enigste fuif was.

screaM^

Legacy Member
noobkillah zei:
héhé, eff offtopic, maar ivm vestaires.

onlangs was er fuif in de buurt, je mocht niet binnen gaan met een jas ( stond dus niet op vvk kaart ofzo hé, dit terzijde ). m.a.w. 95% van de bezoekers moest dokken bij de vestaire. Het was één euro, die je enkel via je drankkaart kon betalen... dus feitelijk moet je dus om binnen te mogen nog eens een drankkaart kopen.
Ik begrijp wel dat voor een groot deel dit niet zo een ramp is, maar als je daar naartoe gaat voor een uurtje met wat vrienden te zijn, en vervolgens ergens anders wil naartoe gaan kan dat wel voor problemen zorgen... Zeker als je daar alleen toe komt.
Dit was bij mij het geval niet, maar bij een kennis van me wel. Daarom dat ik dit effen tersprake breng :p

dus, mijn vraag is, mag de organisatie dat doen? mensen met een jas weigeren en 'verplichten' nog eens 5euro meer te dokken voor ze binnen mogen? zonder daarbij op voorhand iets van te laten weten?

jup da moge ze

Ali_

Legacy Member
Dat doen die rotzakken van de cinema ook hier in a'pen, verplichten om jas in vestaire af te geven. :angry: ik haat de cinema

(ps: voor de niet-antwerpenaren, de cinema niet als boiscoop; maar de dancing hé;))

Flipkikker

Legacy Member
Ali_ zei:
Dat doen die rotzakken van de cinema ook hier in a'pen, verplichten om jas in vestaire af te geven. :angry: ik haat de cinema

(ps: voor de niet-antwerpenaren, de cinema niet als boiscoop; maar de dancing hé;))

Mja,

da excuus van brandveiligheid vinnek ook maar raar zu

kwas es in DeCinema, hadden ons jassen daar op die stoelekes gelegd
iedereen zowa ant dansen, ik stond ff bij ons jassen -> 1 van die mannen komt "vriendelijk" vragen ofk AL die jassen onmiddellijk naar de vestiaire kan brengen

kzeg dak sebiets iedereen ga vragen om da te doen,
nog geen minuut later komt diezelfde kerel dreigen dat ik het maar beter snel doe, of dat er mensen "boos" worden :sop:

sletten :angry:

Ali_

Legacy Member
Flipkikker zei:
Mja,

da excuus van brandveiligheid vinnek ook maar raar zu

kwas es in DeCinema, hadden ons jassen daar op die stoelekes gelegd
iedereen zowa ant dansen, ik stond ff bij ons jassen -> 1 van die mannen komt "vriendelijk" vragen ofk AL die jassen onmiddellijk naar de vestiaire kan brengen

kzeg dak sebiets iedereen ga vragen om da te doen,
nog geen minuut later komt diezelfde kerel dreigen dat ik het maar beter snel doe, of dat er mensen "boos" worden :sop:

sletten :angry:

en ze worden ook serieus boos, de rotzakken :sop:

awesome

Legacy Member
Ali_ zei:
Dat doen die rotzakken van de cinema ook hier in a'pen, verplichten om jas in vestaire af te geven. :angry: ik haat de cinema

(ps: voor de niet-antwerpenaren, de cinema niet als boiscoop; maar de dancing hé;))
mja kendet, je kan dat enkel met je drankkaart betalen, vind da ook maar beke zever ze, dat ge verplicht zijt om 5euro extra te verdoen op die fuif gewoon voor uw jas in vestaire te hangen.
kneem aan dat da bij de cinema nie zo is:p

spray-bunny

Legacy Member
screaM^ zei:
tis nochtans vrij simpel;

a) vraagt ge geld voor de vestiaire -> bent ge in alle gevallen verantwoordelijk.
b) vraagt ge geen geld voor de vestiaire -> bent ge niet altijd verantwoordelijk.
Iemand die dit kan bevestigen?

^^pathfinder^^

Legacy Member
orez zei:
ge kunt ieder slot openkrijgen, hoe stevig ze ook zijn.. ;)

De kunst is om uw fiets zo lelijk en onaangenaam te maken dat ze hem gewoon niet pikken.

zotteluc

Legacy Member
screaM^ zei:
tis nochtans vrij simpel;

a) vraagt ge geld voor de vestiaire -> bent ge in alle gevallen verantwoordelijk.
b) vraagt ge geen geld voor de vestiaire -> bent ge niet altijd verantwoordelijk.

spray-bunny zei:
Iemand die dit kan bevestigen?

euh bij deze: bevestig
(en hoe voelt ge u nu? redelijk dwaas? zal wel)


en ja die bewuste bordjes zijn zo belachelijk!
ziet ge al een auto rondrijden met als bumpersticker:"de chauffeur is niet verantwoordelijk voor gebeurlijke ongevallen" ze zullen nogal lachen als ge na een botsing afkomt met uwe sticker en "jamaar ik had toch verwittigd dat het niet mijn verantwoordelijkheid is"

Dirty_Col

Legacy Member
^^pathfinder^^ zei:
De kunst is om uw fiets zo lelijk en onaangenaam te maken dat ze hem gewoon niet pikken.

VOORAL geen roze fiets, die pikken ze na een week al :p

awesome

Legacy Member
hmm, khad nooit gedacht dat bij mij ook het geval ging zijn dees weekend toen ik hier repliede, mja \o

vestiaire gebruikte dus nummers op uw hand en zakken van de GB met dat nummer op....

vestiaire was wel beke overbelast, ze hadden nog nooit zoveel volk gehad, wat doen ze: vanaf vest 200 ofzo, beginnen ze het op een hoopje te smijten.

Gevolg: ze vinden de jassen niet meer terug van bepaalde mensen :ironic: .
tweede gevolg: ze beginnen de zakken met de vesten van diegene die wel een nummerke hebben open te scheuren om te zien of die 'toevallig' daar nie inzit.
derde gevolg: 30 man staat in die vestiaire alles te rippen wa ze zien toen ik achter mijn jas ging

nuja, stond daar zo meiske da da werkte, kzeg (met oog op deze thread) da ze een probleem ga hebben :lol: zegt ze van ja tis de organisatie, tis nie ons :wtf: .

welja, ik heb dus nooit men jas terug gezien. Mja, vandaag of morgen klacht gaan indienen bij de flikken, maar eerst es bellen vo te vragen of we het zonder politie enzo nie kunnen oplossen. (ik ken der paar die geholpen hebben daar, daarmee)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan