Netrem
Legacy Member
Even niet zo legaal doen:
beste dat je kan is een VZW oprichten, zo kan er niemand aansprakelijk gesteld worden MOEST er iets gebeuren. In theorie moogt ge dan de winst wel niet verdelen, maar als ge zo wat foefelt kunt ge bv zeggen dat ge maar 100€ winst gemaakt hebt, en de rest doet ge mee wat ge wilt.
Kom niet af met "wat als ze u pakken?". De belastingen gaan hun NIET bezighouden met een eenmalige fuif van wat studenten.
beste dat je kan is een VZW oprichten, zo kan er niemand aansprakelijk gesteld worden MOEST er iets gebeuren. In theorie moogt ge dan de winst wel niet verdelen, maar als ge zo wat foefelt kunt ge bv zeggen dat ge maar 100€ winst gemaakt hebt, en de rest doet ge mee wat ge wilt.
Kom niet af met "wat als ze u pakken?". De belastingen gaan hun NIET bezighouden met een eenmalige fuif van wat studenten.



