Archief - Vestiaire op fuif

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Netrem

Legacy Member
Even niet zo legaal doen:

beste dat je kan is een VZW oprichten, zo kan er niemand aansprakelijk gesteld worden MOEST er iets gebeuren. In theorie moogt ge dan de winst wel niet verdelen, maar als ge zo wat foefelt kunt ge bv zeggen dat ge maar 100€ winst gemaakt hebt, en de rest doet ge mee wat ge wilt.

Kom niet af met "wat als ze u pakken?". De belastingen gaan hun NIET bezighouden met een eenmalige fuif van wat studenten.

tgc_9012

Legacy Member
fromalk zei:
Het gaat om een fuif van een klas uit het 6e middelbaar, en de winst is veel meer dan dat (we zijn aan de fuif begonnen met winst). We hebben dus niet moeten besparen...
Qua vennootschap ben ik niet op de hoogte, de verantwoordelijken daarentegen wel.

Ali_

Legacy Member
VinceFeet zei:
Formulier opsturen maar keihard liegen over de cijfers... drukt de prijs bij ons altijd! :lol:

en da komt van een toekomstig jurist ;)
gij gaat goeie advies geve later, ik voel da :lol:
:p

phixiuZ

Legacy Member
Ik kijk er al naar uit als ze dat bij ons volgend jaar gaan organiseren :p.

-Helld0g-

Legacy Member
Firion zei:
mja lol, das nix e. mijn lere vestje kost 350 euro, een vestiaire gemiddeld 2 euro. as mijn vest zou gepikt zijn, zou die 2 euro nix zegge ze

2nd mijn vest is wa meer dan het dubbel waard van dadde...

zou het ook ni daarbij laten moest het een betaalde vestiaire zijn (wat het wrs was aangezien ge met ticketjes werkte...)

Dr_pimpie

Legacy Member
-Helld0g- zei:
2nd mijn vest is wa meer dan het dubbel waard van dadde...

zou het ook ni daarbij laten moest het een betaalde vestiaire zijn (wat het wrs was aangezien ge met ticketjes werkte...)

wrm doede dan niks anders aan om naar een feestje te gaan?

VinceFeet

Legacy Member
-Helld0g- zei:
2nd mijn vest is wa meer dan het dubbel waard van dadde...

zou het ook ni daarbij laten moest het een betaalde vestiaire zijn (wat het wrs was aangezien ge met ticketjes werkte...)

En dat is jouw groot recht! Maar ik snap gewoon niet waarom mensen zo'n dure jassen meenemen naar een fuif. Je komt daar aan en je hangt dat weg dus wat heb je dan aan zo'n dure jas vraag ik mij af? Je wéét dat er op een doorsnee fuif altijd wel iets mis kan gaan met de vestiaire (de ervaring leert dat) en dan is een verlies van €50 toch minder pijnlijk dan ééntje van €500? Maar in beide gevallen moet je op je strepen staan en die jas terugeisen. Maar negen van de tien haalt dat toch niet uit dus kan je beter €50 kwijt zijn dan het tienvoud...

Ik heb ook lederen jas van Pallmal en dat grapje heeft mij jaren geleden ook een dikke €700 gekost. Maar ik zou goed zot zijn moest ik die aandoen om gewoon naar een fuif te gaan.

Brolpaq

Legacy Member
Als ge een fuif organiseerd moet ge zowiezo e paar goe geblokte manne in de organisatie zetten. Dan was dat allemaal niet gebeurd geloof mij. (toch niet als alles goe georganiseerd was, en geen 28 uitgangen waren)

warre

Legacy Member
mja, stel nu dat uw portefeuille gestolen wordt op een fuif. Is de organisatie nog altijd verantwoordelijk?

ik zou denken van niet, in princiepe hebben zij daar niets mee te maken. En anders moeten zijn nog altijd kunnen bewijzen dat zij hun jas daar gehangen hebben, en als ge die moet terugbetalen dat ze de rekening nog hebben.

VinceFeet

Legacy Member
warre zei:
mja, stel nu dat uw portefeuille gestolen wordt op een fuif. Is de organisatie nog altijd verantwoordelijk?

ik zou denken van niet, in princiepe hebben zij daar niets mee te maken. En anders moeten zijn nog altijd kunnen bewijzen dat zij hun jas daar gehangen hebben, en als ge die moet terugbetalen dat ze de rekening nog hebben.

Feit is wel dat je hen betaalt om voor je jas te zorgen... Je betaalt nu eenmaal geen mensen om te waken over je portefeuille.

fromalk

Legacy Member
warre zei:
mja, stel nu dat uw portefeuille gestolen wordt op een fuif. Is de organisatie nog altijd verantwoordelijk?

ik zou denken van niet, in princiepe hebben zij daar niets mee te maken. En anders moeten zijn nog altijd kunnen bewijzen dat zij hun jas daar gehangen hebben, en als ge die moet terugbetalen dat ze de rekening nog hebben.

zucht, is al 20x uitgelegt...
als ge iets in de vestiaire zet betaald ge voor een dienst, al ge het zelf mee naar binnen neemt zijt ge zelf verantwoordelijk

-Helld0g-

Legacy Member
VinceFeet zei:
En dat is jouw groot recht! Maar ik snap gewoon niet waarom mensen zo'n dure jassen meenemen naar een fuif. Je komt daar aan en je hangt dat weg dus wat heb je dan aan zo'n dure jas vraag ik mij af? Je wéét dat er op een doorsnee fuif altijd wel iets mis kan gaan met de vestiaire (de ervaring leert dat) en dan is een verlies van €50 toch minder pijnlijk dan ééntje van €500? Maar in beide gevallen moet je op je strepen staan en die jas terugeisen. Maar negen van de tien haalt dat toch niet uit dus kan je beter €50 kwijt zijn dan het tienvoud...

Ik heb ook lederen jas van Pallmal en dat grapje heeft mij jaren geleden ook een dikke €700 gekost. Maar ik zou goed zot zijn moest ik die aandoen om gewoon naar een fuif te gaan.

draag die jas altijd als het koud is, met andere woorden na 2 winters is dat dik zn geld waard... heb zo geen geld over voor chique kledij die ik enkel maar...
juist wanneer moet je dan je schone kleren bovenhalen alst al ni bij uitgaan is :$

ben wel al es een schoon bikkembergs sport"jasje" geript geweest op een café...
maar die bedragen zijn niks vergeleken met een jas natuurlijk van een duur merk natuurlijk!

nameless

Legacy Member
Ik heb ook maar ene jas en das er ene van 500€.
En assek me de fiets naar een fuif ga en ik betaal men vestiaire
was dan het verschil da ik ne jas van 20€ kwijt ben of ene van 500€.

GTM

Legacy Member
Als het u echt niet uitmaakt dat je zomaar eventjes 500,00 EUR kwijt bent ipv 20,00 EUR, stuur me dan ff een pm. Dan stuur ik er eentje terug met mn rekeningnummer.

Denk toch eens 5 seconden na man.

VinceFeet

Legacy Member
nameless zei:
Ik heb ook maar ene jas en das er ene van 500€.
En assek me de fiets naar een fuif ga en ik betaal men vestiaire
was dan het verschil da ik ne jas van 20€ kwijt ben of ene van 500€.

€480?

Als jij maar één jas hebt die dan nog is €500 kost. Dan zou je eigen speciaal is langs de Zeeman moeten gaan om een goedkope jas aan te schaffen, speciaal voor fuiven!

Robust²

Legacy Member
Sprinkle Genie zei:
da ze gewoon eens stoppen me pikken. bende marginalen

Idd, soms is het echt wel erg, zaterdag bv mijn zatte vriend die alleen was door een bende omringd en zn gsm moeten afgeven :s

boe

Legacy Member
Arifiene zei:
t lijkt me trouwens echt vreemd dat de flikken da niet wilden aanvaarden, twas weer 'liever lui dan moe', imo...
In de 4 jaren dat ik met de fiets tot aan het station ging, is mijn fiets 3x gestolen in vilvoorde. 1x werd hij ter plekke stukgestampt (kader gebarsten, wielen scheef, etc etc) 4x ben ik aangifte gaan doen. 4x stond men daar nogal weigerachtig tegenover. Pas na aandringen hebben ze mij daar een PV van gemaakt. Ik vind dat niet kunnen. Imho geeft dit gedrag van de politie een verkeerd beeld naar de mensen toe ivm misdaadstatistieken.

^^pathfinder^^

Legacy Member
VinceFeet zei:
Ik heb ook lederen jas van Pallmal en dat grapje heeft mij jaren geleden ook een dikke €700 gekost. Maar ik zou goed zot zijn moest ik die aandoen om gewoon naar een fuif te gaan.
700 euro !
fuck man, daar koop ik een kevlar vest van.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan