Guard
Legacy Member
benny zei:voor de mensen die zagen ivm limieten lees dit eens even:
source: http://life.tweakers.net/nieuws/50853/telenet-100mbps-niet-voor-2009-realiseerbaar.html
ps: ik ben ook niet blij met deze limits
ook net gelezen ..
alleee .. maar ik denk dat we dan allemaal zo een mooi duur abbo van 50+€ met die 100mbps mogen betalen en we dan miss .. 20gb limiet hebben?
telenet zal nooit veel toegeven kwa limiet, want zouden ze dan niet in snelheid inboeten??
en net met die snelheid maken ze zo overdreven veel reclame



Scrupuleus zakendoen en ronddepotdraai marketing noem ik dat.