Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Guard

Legacy Member
benny zei:
voor de mensen die zagen ivm limieten lees dit eens even:



source: http://life.tweakers.net/nieuws/50853/telenet-100mbps-niet-voor-2009-realiseerbaar.html

ps: ik ben ook niet blij met deze limits

ook net gelezen ..

alleee .. maar ik denk dat we dan allemaal zo een mooi duur abbo van 50+€ met die 100mbps mogen betalen en we dan miss .. 20gb limiet hebben?
telenet zal nooit veel toegeven kwa limiet, want zouden ze dan niet in snelheid inboeten??

en net met die snelheid maken ze zo overdreven veel reclame

soulreaper

Legacy Member
ik vind het maar raar...Eurodocsis 3.0 modems kunnen pas in 2009 geleverd worden??En dat weten ze nu al??

Wover

Legacy Member
Grayfox zei:
Origineel Telenet Abonnement anno 2000


Telenet na de druk op de knop anno 2008


De 'evolutie' van Telenet over 8 jaar... prijs stijgt, limieten en snelheden dalen :lol:

Wij hebben Telenet sinds 2001, en het heeft volgens mij toch altijd rond de €40 gekost hoor.

En als je echt iets bereiken moet je niet direct Telenet aanvallen, maar gewoon het duopolie Belgacom - Telenet en het monopolie dat Telenet heeft op de kabelmarkt.

morfer

Legacy Member
Guard zei:
ook net gelezen ..

alleee .. maar ik denk dat we dan allemaal zo een mooi duur abbo van 50+€ met die 100mbps mogen betalen en we dan miss .. 20gb limiet hebben?
telenet zal nooit veel toegeven kwa limiet, want zouden ze dan niet in snelheid inboeten??

en net met die snelheid maken ze zo overdreven veel reclame

dat ze de snelheid met 10x verlagen en de limiet met 10 verhogen.. dan heb je 200 gb aan 10mbs en dat is meer dan snel genoeg :) alles + is bij mijn weten niet nodig ;)

Wover

Legacy Member
Lord Seth zei:
De prijs ging van 39,95 (toen nog in BEF) naar 41,75 naar 42,91 EUR. :)

Dat zou inderdaad kunnen, maar het heeft dus nooit maar €25 gekost (1000 BEF) zoals hier werd gezegd?

En was het in't begin ook niet altijd 4mbps?

Yo-Han

Legacy Member
Idd 1600 Bfr in t'begin = +-39.95€/maand ... (zelfs even daarvoor 1500 Bfr/maand dacht ik)

Enfin zat er wel weer op zekers met m'n vorige reply. Ons nog sneller tegen onze limiet doen aanlopen en goedgelovigen doen denken dat het allemaal zoveel beter werd met die campagne.Telenet Sloebers! :sop: Scrupuleus zakendoen en ronddepotdraai marketing noem ik dat.

PUB mail/PUB reacties op site zeggen genoeg.

KaliSto

Legacy Member
Info aangevraagd bij Dommel.
Als het mogelijk is ben ik weg
bb telenet.

Grayfox

Legacy Member
Woverke zei:
Dat zou inderdaad kunnen, maar het heeft dus nooit maar €25 gekost (1000 BEF) zoals hier werd gezegd?

En was het in't begin ook niet altijd 4mbps?
Kerel, kijk je niet dood op details hé, you get the point of ni soms? (en nee int begin was het 10mbps)

x-boxter2003

Legacy Member
ik woon in Welle nabij Aalst. Kan ik dan ook overstappen naar "Dommel"?? En zo ja, waar moet ik daar dan voor zijn??

|) ][ |V| ][

Legacy Member
http://www.dommel.com

Normaal kan je het krijgen en bestellen kan via de site. Kben mijn vader ook aant warmmaken ervoor, hij kan dan meteen telefonie erbij nemen, das blijkbaar ook stukken goedkoper :D

GenesisX

Legacy Member
:')

En wat is het nut daarvan? Iedereen op smalband, honderden gebruikers die volumeblokken bijkopen en telenet die er rijker van wordt?

pieta

Legacy Member
indd, die actie trekt nu eens ehct op niets en zal alleen maar goed zijn voor telenet zelf...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan