demon326
Legacy Member
voor de mensen die zagen ivm limieten lees dit eens even:
source: http://life.tweakers.net/nieuws/50853/telenet-100mbps-niet-voor-2009-realiseerbaar.html
ps: ik ben ook niet blij met deze limits
Ook heeft de kabelexploitant aangegeven de datalimieten in verhouding met de verhoogde snelheid bij te gaan stellen. Bij de overstap naar het Mach 3-netwerk
source: http://life.tweakers.net/nieuws/50853/telenet-100mbps-niet-voor-2009-realiseerbaar.html
ps: ik ben ook niet blij met deze limits





