Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

L0k1-

Legacy Member
ohh goody, bij de lancering van Mach 3 .... in 2009 :doh:

@Zerox, misschien zijn ze u vergeten :unsure:

PapaGanz

Legacy Member
Ugh, na op die stomme knop te hebben geduwd zitten ze de radio vol te spammen dat ze er effectief op hebben geduwd :@

Ali_

Legacy Member
"Datalimiet in verhouding met de verhoogde snelheid" => als ze de huidige limieten aanvaardbaar vinden voor de huidige snelheid denk ik dat heeeel weinig mensen tevreden zullen zijn met de komende limieten :D

Avenger 2.0

Legacy Member
Ik kijk al uit naar Mach 3. 100Mbit met 10GB. Dan ben je op een paar minuutjes door je maandelijkse limiet. Zelfs aan vuurwerk heb je nog langer plezier...

sypro9000

Legacy Member
Wat is in godsnaam de reden voor die imieten in de eerste plaats ? Is de infrastructuur gewoon duizend keer beter in Nederland ofzo ?

In de UK en Zweden zitten ze al aan 20mb's , België is gewoon aan het weg rotten, zo blijkt.

:Edit: Net effe gesrpoken met een zweed en daar kan iedereen al die 100mb's connecties verkijgen :/

Avenger 2.0

Legacy Member
sypro9000 zei:
Wat is in godsnaam de reden voor die imieten in de eerste plaats ? Is de infrastructuur gewoon duizend keer beter in Nederland ofzo ?

In de UK en Zweden zitten ze al aan 20mb's, België is gewoon aan het weg rotten, zo blijkt.
Klanten leeeeeg melken. Meer niet.

Lord Seth

Legacy Member
In Nederland moeten ze investeren om klanten te behouden. Hier is er zo goed als geen concurentie. Telenet en Belgacom zijn quaso hetzelfde. Het is de duopolisten hun bedoeling van: "Beter is er niet en ben je niet blij, ga dan naar de ander". De ander is dan ofwel Telenet of Belgacom. Anders kent 90% niet. 6% kent Tele2/scarlet. 4 % kent de rest.

De schijn-investeringen die Telenet doet zijn er op bestaande apparatuur. BGC investeert dus meer dan Telenet, dat is een feit.

cool_boy_ke

Legacy Member
chosen1 zei:
ligt het aan mij is of het internet vandaag EXTREEM traag? :angry:
Ligt aan u, werkt prima hier.

Trouwens: #DeKnop @ Quakenet voor wie mee wilt helpen! Enkel voor de serieuse mensen die bereid zijn wat research te doen!

cool_boy_ke

Legacy Member
Activatie kosten => Nee
En de andere vraag vind u terug in de Dommel thread, gelieve het hier ontopic te houden!

Grayfox

Legacy Member
Origineel Telenet Abonnement anno 2000
€25 / maand
10GB limiet
down: 10Mbps
up: 256kbps

Telenet na de druk op de knop anno 2008
€30 / maand
1GB limiet
down: 4Mbps
up: 192kbps

De 'evolutie' van Telenet over 8 jaar... prijs stijgt, limieten en snelheden dalen :lol:

Lord Seth

Legacy Member
Anno 2008 is de uploadsnelheid 256 kbps.

Kunnen mensen AUB eerst eens de support FAQ op de website lezen VOOR je domme vragen gaat stellen? Dit forum slaat wel alles hoor, de ene na de andere vraag die al beantwoordt is, 1 tot 2 pagina's terug. Mensen die GEEN INSPANNING leveren om eens te vergelijken of zelf innitiatief te nemen...

cool_boy_ke

Legacy Member
:offtopic:
Lord Seth zei:
Mensen die GEEN INSPANNING leveren om eens te vergelijken of zelf innitiatief te nemen...
Inderdaad, erger ik me ook erg aan. Misschien een idee voor een andere epische thread?

hatetn

Legacy Member
Lord Seth zei:
Anno 2008 is de uploadsnelheid 256 kbps.

Kunnen mensen AUB eerst eens de support FAQ op de website lezen VOOR je domme vragen gaat stellen? Dit forum slaat wel alles hoor, de ene na de andere vraag die al beantwoordt is, 1 tot 2 pagina's terug. Mensen die GEEN INSPANNING leveren om eens te vergelijken of zelf innitiatief te nemen...


ocharme dan is die gelijk gebleven maar de rest daalt. en dan te bedenken in een sector waar constant evolutie zit en wat de ene dag top is de dag erna verouderd
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan