Ali_ zei:
Dus ze snappen wel dat grotere snelheid ook gepaard moet gaan met hogere limieten...
Ze doen het gewoon niet of zoals belgacom na veel geklaags gooien ze 2GB erbij en gaan hand in hand met de 'illegaal downloaden is slecht' om zo gezegd gelijk tekrijgen.
En zit op WPA2 .
Ik begrijp niet hoe iemand Telenet nog DURFT!(heb je aandelen daar ofzo?) te verdedigen, ze noemen zichzelf de 'must have' internet verbinding voor gamers maar je kan ocharm nauwelijks demo's afhalen, fraps uploaden, nog niet tespreken over game patches van online games...het is NIET normaal als ik in deze tijd in een geavanceerd land als dit geen internet radio van dag 1 tot dag 30 kan laten opstaan, terwijl ik van andere moet aanhoren dat ze moet 100MB lijnen zitten, geen limieten en echt kunnen doen wat ze willen en dat voor maar 40 dollar. terwijl je bij telenet voor 30 euro per maand 1 gb krijgt.
@tb-303,
Lees de klachten volledig ipv je te baseren op 'omg wtf dommel suxxor!' in de OP.
Helft van die klachten zijn van mensen die niet de simpele 5 stapjes kunnen volgen of ik zal maar eens referen naar het boek
'belgacomedie'.
Je doet ploteseling alsof die andere gewoonweg 'geweldig' zijn, Belgacom is op de eerste plaats uit om zijn klanten tehouden of overstappen zeer onconfortabel of zo moeilijk mogelijk te maken
en dan pas helpen.
Toen ik klaagde bij belgacom kreeg ik een aantal tips omzelf mijn verbinding te fixen, bij dommel had ik binnen 3 dagen een belgacom technieker aan mijn deur kosteloos, ik vindt het fijn dat als ik bij dommel klaag dat ik dat een telefoon krijg van belgacom en me opeens toch iets serieuzer nemen dan onmiddellijk door testuren naar hun 'hulp' site.
Dommel en belgacom gaan beginnen met 100MB lijnen in 2008. Raad eens welke van de twee daar meer plezier aan gaat hebben mr.12GB or mr.100-200GB om het zo kinderachtig testellen.