EthiC
Legacy Member
pfff, lang wachtende op de knop die ze gingen induwen , beseft dat het enige wat ze doen men upload verhogen is... pff, ok dat is wel handig moest ik dat bv. vandaag al hebben want ja ze drukten toch vannacht op de knop, ... NEEN! laten we op een knop duwen die u vertelt hoelang ge nog moogt wachten voor ge een miezerige verbetering krijgt, ik denk da er hier ook velen zijn die nog niet overgeschakeld zijn enkel en alleen door het feit dat je anders een telefoonlijn moet beginnen huren... had het daar niet aangelegen ging ik nog binnen de week overschakelen (erpnet/dommel)
tis echt erg, "we gaan in op het verzoek van onze klanten" <- vraag mij zelfs af waarom we nog die oneindige petities gestart hebbe tege de limieten.
tis echt erg, "we gaan in op het verzoek van onze klanten" <- vraag mij zelfs af waarom we nog die oneindige petities gestart hebbe tege de limieten.



