Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EthiC

Legacy Member
pfff, lang wachtende op de knop die ze gingen induwen , beseft dat het enige wat ze doen men upload verhogen is... pff, ok dat is wel handig moest ik dat bv. vandaag al hebben want ja ze drukten toch vannacht op de knop, ... NEEN! laten we op een knop duwen die u vertelt hoelang ge nog moogt wachten voor ge een miezerige verbetering krijgt, ik denk da er hier ook velen zijn die nog niet overgeschakeld zijn enkel en alleen door het feit dat je anders een telefoonlijn moet beginnen huren... had het daar niet aangelegen ging ik nog binnen de week overschakelen (erpnet/dommel)
tis echt erg, "we gaan in op het verzoek van onze klanten" <- vraag mij zelfs af waarom we nog die oneindige petities gestart hebbe tege de limieten.

Tyson

Legacy Member
Telenet zal misbruik blijven maken van hun monopoly.
True, hun verbinding is snel, stabiel, alles wat ge wilt, maar hun limieten zijn voorbij gestreefd. De Nederlanders lachen ons uit.

TeknomanFan

Legacy Member
bij mij drukt teleslet op 25-01 op de knop. Ik kijk er al naar uit :tongue:

Seek&amp;Destroy

Legacy Member
Nogal een sjans dat de uploadsnelheid verhoogd word... Dat hadden we echt wel nodig:applause: En dan nog zo'n rappe service, uiterlijk eind februari :rofl::niceone:

Goe bezig Telenet :niceone:

General Lee

Legacy Member
GuntherDW zei:
24/7 downloaden zou'k ni echt durven zeggen,
ik met m'n ladinkje anime download ook 24/7 anime etc, en zit geregeld binne de week op mediumband, kheb netconnect+boost :)
ma mediumband is nog altijd meer dan leefbaar om te surfe+dl'e aan een F.U.P. dus ik ben content :)
Nuja gij download dan ook zowat alles dat los en vast zit op het web...

Nix-BE

Legacy Member
Aah teleslet, they will never learn.

Ik ben deze zomer verhuisd, we hadden thuis ook TN, maar nu heb ik Dommel aangeschaft. Voor 35&#8364;/maand heb ik:
- Limiet: 100gig (200gig als ik tussen 1u en 13u download)
- DL: 4mbps
- UL: 256kbps

Ik DL regelmatig een DVD'tje duurt een kleine 2-3uur. Ik heb ook een PS3, de demo zijn meestal +-1gig groot, dit duurt een kleine 30-45 minuten om te downloaden. Ik speel vaak online, zelden last gehad van lag (een paar keer, maar toen lag het aan de server, niet aan de verbinding). Bij TN heb ik meer last gehad van telelag (vaak RTCW gespeeld). Op een maand tijd DL ik meestal rond de 30 a 50 gig, als ik me laat gaan, haal ik de 70gig, meer heb ik nog niet gehad.

Het is enorm aangenaam om je "telemeter" in het groen te zien, ipv na een week in 't rood en dan 3 weken voorzichtig surfen om toch die laatste 400MB niet te verkwisten.

In 2008 komt dommel met cityconnect (enkel beschikbaar in de grootsteden), dan zal het eerste betaalbare abonnement beschikbaar zijn zonder downloadlimiet in België. http://www.dommel.com/nl/adsl/adsl2.php?cust=home

Ik zou zeggen, zeg je TN abo op en schakel over...

BTW enkele cityconnect eigenschappen (bye bye Telenet is de snelste)
- downloadsnelheid: 24,0 mbps
- uploadsnelheid: 3,0 mbps
- maandelijks dataverkeer: 15 gb (14.99 euro/maand), 40 gb (23.99 euro/maand) of ongelimiteerd (34.99 euro/maand)

nTFs

Legacy Member
Het blijven druppels op een hete plaat, pleisters op een houten been of vechten tegen de bierkaai om er wat uitdrukkingen tegenaan te gooien.
Hoeveel keer is hier al gezegd dat niet iedereen kan overschakelen naar adsl omwille van ouders/afstand/..hoezeer ze dit ook wensen.

EnnY

Legacy Member
General Lee zei:
Nuja gij download dan ook zowat alles dat los en vast zit op het web...

2-3 uur voor een DVD (=4.7Gb) ???? omg dan is telenet toch sneller zer..

Blijkbara ben ik dan toch nog een van de snelle die upload ga krijgen *25/01/08*

_DM_

Legacy Member
Op dit adres is de snelheidsverhoging uiterlijk voorzien op 28/03/08

Vuile klootzakken, en dan zit ik nog met ouders die gewoon te bang zijn voor verandering om over te schakelen.

A3g0nis

Legacy Member
Op dit adres is de snelheidsverhoging uiterlijk voorzien op 25/01/08

ben nog bij de vroegsten precies
maar whatever, ik surf nu al snel genoeg, ik kan alleen niet genoeg down- en uploaden... :/

metalleke

Legacy Member
Ironpole zei:
Telenet drukte op de knop, en het maakte geen KLOOT uit.

Vóór de knop.
Na de knop.

edit: blijkbaar moet ge nog 12 jaar wachten eer er iets te zou gebeuren.

Dommel inc!

Stond wel duidelijk in het nieuwsbericht dat het niet onmiddelijk was he.

Nix-BE zei:
...
Ik zou zeggen, zeg je TN abo op en schakel over
...

Moest je nu even sommige replies lezen, zou je zien dat de download limiet slechts één nadeel is. Er zijn jammer genoeg ook voordelen aan een abo bij tn. Het is niet zo zwart-wit als je het voorstelt.

Moloch

Legacy Member
EnnY zei:
2-3 uur voor een DVD (=4.7Gb) ???? omg dan is telenet toch sneller zer..

Blijkbara ben ik dan toch nog een van de snelle die upload ga krijgen *25/01/08*

idd, trek hier 6GB binnen in net geen uurke tijd @ full speed

trouwens, check eens userbase, die results van die adsl lijnen zijn toch ook nie om naar huis over te schrijven, als ze boven de 10mbit zitten mogen ze content zijn (en dat van een lijn van 24mbit..)

_DM_

Legacy Member
metalleke zei:
Moest je nu even sommige replies lezen, zou je zien dat de download limiet slechts één nadeel is. Er zijn jammer genoeg ook voordelen aan een abo bij tn. Het is niet zo zwart-wit als je het voorstelt.

Zoals ?
Op elk vlak zijn er ISP's die beter doen...

edit: Moloch, welke provider ? :o

General Lee

Legacy Member
EnnY zei:
2-3 uur voor een DVD (=4.7Gb) ???? omg dan is telenet toch sneller zer..

Blijkbara ben ik dan toch nog een van de snelle die upload ga krijgen *25/01/08*
Ik zeg toch helemaal niks over een dvd? Ik denk dat ge de persoon onder mij moet quoten...

metalleke

Legacy Member
_DM_ zei:
Zoals ?
Op elk vlak zijn er ISP's die beter doen...

edit: Moloch, welke provider ? :o

* Snelheid (Nee dat nieuw abo van cityconnect is nog niet beschikbaar hier)
* Packs (bv. televisie + telefoon + gsm + internet) dit komt goedkoper uit hier
* Komt op beetje zelfde neer, maar nu komt alles op 1 factuur, die is al goedkoper en anders moeten we weeral bij verschillende bedrijven contracten aangaan en facturen controleren.

Dit zijn slechts die drie waaraan ik nu denk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan