Mensen, mensen....
Schakel gewoonweg over naar dommel aantal maanden geleden belgacrap gedumpt.
Even snel of misschien nog zelfs sneller met een standard 4,4mb profiel,
100GB(3 keer verhoogt op een jaar tijd met telkens 25GB!!!) waarvan ik zelfs 200GB per maand kan halen als ik tussen 1 uur 's avonds en 's middags afhaal en upload is ongelimiteerd wel maar 512 kbps maar niet veel plaatsen waar het momenteel beter is voor 'maar' 35 euro per maand.
Binnen twee dagen kon ik al op dommel surfen, geloof niet die fabeltjes van dat je zonder internet komt te zitten of dat je geen 2 abbo's op een lijn kan hebben, ik had belgacrap tegelijkertijd met dommel voor een week of twee, paar weken later kreeg ik een brief bleek dat dommel mijn belgacom verbinding voor mij op heeft gezegd.
Ik heb het ook maanden en maanden uitgesteld en heb me zelf een bitchslap gegeven toen ik zag hoe snel het allemaal ging en probleemloos.
Service is redelijk, binnen de 48 een mail terug
heb je problemen met je lijn heb je nog altijd belgacom service omdat zij er voor verantwoordelijk zijn en nee
heb niks extra moeten betalen voor een lijn check ook nog
Dommel is '
the way to go' op moment enigste vrees is dat belgacom ze na een paar jaar misschien over koopt of uitkoopt om preciezer te zijn.
Zalig gewoon nooit meer naar mijn limiet te kijken, youtube 24/7, downloaden 24/7 en internet radio 24/7 en ga ik over mijn limiet is mijn snelheid nog altijd medium band zo dat ik kan inloggen en emails checken zonder problemen.
Belgacom en Telenet gaan nooit hun limiet vrijwillig verhogen houw op met tehopen daarop en wees realistisch, het is hun 'money cow'.