Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kemblin

Legacy Member
marinho zei:
kenaney als ge wilt schrijf ik u een paar php sql injecties, dan ligt die hunne site wel ffkes plat. Tenzij ge andere ideeen hebt? :)

een progje om constant te f5'en op telenet.be ! :P

Marcooo

Legacy Member
@Ali indd! En hoe doe je dat?
Petities, site plat leggen, alle media contacteren en klagen?

warthie

Legacy Member
Hoe langer ik erover nadenk, hoe triestiger ik het vind. Ik hoop dat ze zoveel negatieve reacties krijgen dat heel hun reclamecampagne in hun gezicht ontploft. Over zo'n "aankondiging" hadden ze beter niet te veel tamtam gemaakt...

kenaney

Legacy Member
marinho zei:
kenaney als ge wilt schrijf ik u een paar php sql injecties, dan ligt die hunne site wel ffkes plat. Tenzij ge andere ideeen hebt? :)

als ik da toch van plan laat ik dat doen aan nen andere, want kweet da ze hier al men gegevens hebben (PM box enzovoort).

Da was mijn beste idee, het heeft gewerkt in Turkije waarom zou het hier nie werken?

fraCk

Legacy Member
Ali_ zei:
Ja en wat dan nog, de mensen die je hier hoort zijn wrs ook de mensen de weinige mensen die klagen, van alle klanten van telenet heeft een heel groot deel gewoon geen besef van al dat limietgedoe. Ok telenet verliest klanten, maar in zo'n kleine aantallen dat het hen weinig kan schelen.
De enige manier om verandering te brengen is dit zoveel mogelijk media aandacht te laten krijge.
Maar hoe krijg je het in de media.. de kranten hebben het inmiddeld op hun website gezet.., Nu nog in de krant zelf met bijbehorende luipaarden :(

GuntherDW

Legacy Member
zielig, heel zielig van telenet
ben ik content da'k van telenet af ben nu ze :woohoo:
binnenkort cityconnect hier, nog contenter dan :D

|2AiD

Legacy Member
idd mailtje zenden naar alle kranten verdelers het laatste nieuws de standaard etc....

Jonathan

Legacy Member
kenaney zei:
als ik da toch van plan laat ik dat doen aan nen andere, want kweet da ze hier al men gegevens hebben (PM box enzovoort).

Da was mijn beste idee, het heeft gewerkt in Turkije waarom zou het hier nie werken?

Laten we hopen da ge et van plan zijt :)

Marcooo

Legacy Member
Och eigenlijk mogen we niet klagen!

Stel u voor dat Telent VOOR 12u op de knop had gedrukt, dan ging dat flash filmpke HELEMAAL van ons volume af, nu maar voor de helft

Haha!!

Mr.Anderson

Legacy Member
Ali_ zei:
Ja en wat dan nog, de mensen die je hier hoort zijn wrs ook de mensen de weinige mensen die klagen, van alle klanten van telenet heeft een heel groot deel gewoon geen besef van al dat limietgedoe. Ok telenet verliest klanten, maar in zo'n kleine aantallen dat het hen weinig kan schelen.
De enige manier om verandering te brengen is dit zoveel mogelijk media aandacht te laten krijge.

Dat is echt zo é, meer dan den helft weet maar half wat die limieten juist zijn.
Daarstraks ook nen maat van mij, ik zit te klagen dat mijn telemeter alweer op 70 procent staat en dat ik nog 12 dagen moet overleven.

Waarop hij zegt: 'Kom naar belgacom adsl, daar heb je geen telemeter.'

En 't is niet den eerste keer dat ik zoiets hoor.

A3g0nis

Legacy Member
kenaney zei:
als'k gepakt ben sta gij als eerste op de lijst van verklikkers :)

als je het doet, laat dan even de pagina hier in avant-premiere bekijken ok.
een kans om de media te bereiken op die manier krijg je niet elke dag. dus wat je zegt moet inslaan als een bom
ik zou zeggen go for it!! laat die zaterdagkranten hierover vollenbak berichten :D

Marcooo

Legacy Member
Haha maak zelf een flash-java scriptje op hunne site met, telenet trekt de stekkers uit! Pwnen!

GenesisX

Legacy Member
"Waaaaw, nòg sneller!? Ik ga bij Telenet, want die is goed!"

Typische reactie en actie van de gemiddelde Vlaming :).

Jonathan

Legacy Member
marinho zei:
Haha maak zelf een flash-java scriptje op hunne site met, telenet trekt de stekkers uit! Pwnen!

Neenee da neemt teveel tijd in beslag. Gewoon een korte duidelijke boodschap ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan