Kemblin
Legacy Member
marinho zei:kenaney als ge wilt schrijf ik u een paar php sql injecties, dan ligt die hunne site wel ffkes plat. Tenzij ge andere ideeen hebt?![]()
een progje om constant te f5'en op telenet.be !

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
marinho zei:kenaney als ge wilt schrijf ik u een paar php sql injecties, dan ligt die hunne site wel ffkes plat. Tenzij ge andere ideeen hebt?![]()

marinho zei:kenaney als ge wilt schrijf ik u een paar php sql injecties, dan ligt die hunne site wel ffkes plat. Tenzij ge andere ideeen hebt?![]()
Maar hoe krijg je het in de media.. de kranten hebben het inmiddeld op hun website gezet.., Nu nog in de krant zelf met bijbehorende luipaardenAli_ zei:Ja en wat dan nog, de mensen die je hier hoort zijn wrs ook de mensen de weinige mensen die klagen, van alle klanten van telenet heeft een heel groot deel gewoon geen besef van al dat limietgedoe. Ok telenet verliest klanten, maar in zo'n kleine aantallen dat het hen weinig kan schelen.
De enige manier om verandering te brengen is dit zoveel mogelijk media aandacht te laten krijge.

marinho zei:Haha LOLlaten we allen gaan net senden naar de tn server! :8

kenaney zei:als ik da toch van plan laat ik dat doen aan nen andere, want kweet da ze hier al men gegevens hebben (PM box enzovoort).
Da was mijn beste idee, het heeft gewerkt in Turkije waarom zou het hier nie werken?

Och eigenlijk mogen we niet klagen!
Stel u voor dat Telent VOOR 12u op de knop had gedrukt, dan ging dat flash filmpke HELEMAAL van ons volume af, nu maar voor de helft
Ali_ zei:Ja en wat dan nog, de mensen die je hier hoort zijn wrs ook de mensen de weinige mensen die klagen, van alle klanten van telenet heeft een heel groot deel gewoon geen besef van al dat limietgedoe. Ok telenet verliest klanten, maar in zo'n kleine aantallen dat het hen weinig kan schelen.
De enige manier om verandering te brengen is dit zoveel mogelijk media aandacht te laten krijge.
|2AiD zei:idd mailtje zenden naar alle kranten verdelers het laatste nieuws de standaard etc....
kenaney zei:als'k gepakt ben sta gij als eerste op de lijst van verklikkers![]()

Poenanie zei:Laten we hopen da ge et van plan zijt![]()

marinho zei:Haha maak zelf een flash-java scriptje op hunne site met, telenet trekt de stekkers uit! Pwnen!

kenaney zei:wilde mij efkes helpe mss?![]()