Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zelete

Legacy Member
Kheb al lang 512 upload met ExpressNet Plus. Vette actie zeg :ironic:

Maja, kheb toch binnenkort Dommel.

Op dit adres is de snelheidsverhoging uiterlijk voorzien op 29/02/08

Ben je Telenet-klant dan verwittigen we je per e-mail zodra de aanpassing is gebeurd.

LSDsmurf

Legacy Member
Op dit adres is de snelheidsverhoging uiterlijk voorzien op 29/02/08

Mr.Anderson

Legacy Member
marinho zei:
Kerel wtf, met u stomme opmerkingen ...

Ma wa is da voor iets wrm hebben wij dan TURBO als die van comfort gwn sneller kunnen downen?!

Omdat die bij telenet retarded zijn?
Nu ge et zegt, khad daar zelfs nog nie op gelet.

Marcooo

Legacy Member
Mjah nu kan telenet hun shizzl wel omhoog smijten aangezien ze een pak klanten gaan verliezen.

SuperstarDragon

Legacy Member
wat is dat nu weer voor een domme update .
ik zelf heb expresnet plus ( die is niet verkrijgbaar meer)
voor 53.14 Euro die upload speed was al 512 dus voormij is gewoon niks veranderd.

Timmos

Legacy Member
110 viewers :O

En uw browservenster trilt wanneer de knop wordt ingedrukt. Kan een flash animatie uw venster zomaar aanspreken? :x

Marcooo

Legacy Member
Der staat nogtans bij turbo vanaf nu kan je 2x sneller uploaden en er staat niets over downloaden, en bij comfort wel..

GenesisX

Legacy Member
"Sorry, voor dit adres is geen informatie beschikbaar. Gelieve een andere adres in te geven." :lol:
"En voor de anderen drukken we binnenkort op de knop" :rofl:

Great! Morgen es bellen naar Dommel :). 'k Dacht btw dat Telenet meer dan 150000 klanten had, aangezien iedereen daar altijd zo "episch" over doet. Daar kan vlug een pak van af hoor, maar niet met zulke stomme acties à la 'laten we allemaal massaal downloaden op dat bepaald uur'.

Mr.Anderson

Legacy Member
Timmos zei:
110 viewers :O

En uw browservenster trilt wanneer de knop wordt ingedrukt. Kan een flash animatie uw venster zomaar aanspreken? :x

Bij mij eeft da nie getrild ze :cool:

Zelete

Legacy Member
Timmos zei:
110 viewers :O

En uw browservenster trilt wanneer de knop wordt ingedrukt. Kan een flash animatie uw venster zomaar aanspreken? :x
Prolly Java ofzoiets :p

A3g0nis

Legacy Member
Momenteel bekijken: 114 (84 leden en 30 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp

historische thread...

[BAT]krikke

Legacy Member
het valt mij op dat niemand er echt positief over is (en terecht!)
persoonlijk maakt het mij zelfs een beetje kwaad: afkomen met uitspraken als "wij hebben geluisterd naar onze klanten" & "je surft nu tot 4 keer sneller"...
zeker als je weet dat de meerderheid van de telenet klanten al jaren de limieten omhoog wil zien gaan, niet de snelheid... en daarbij heeft de uploadsnelheid amper invloed op surfsnelheid...

bottom line: ik had liever niets gehad dan dit, deze "verhoging" dient gewoon als excuus voor telenet om het komende half jaar niets te veranderen aan de limieten...

Sebek

Legacy Member
Deze overhypte campagne was een dikke "F*** You" in mijn gezicht tbh. Zo'n stunt zal hun meer schade berokkenen dan klanten trekken.

Mijn geld krijgen ze alvast nimmer, papierwerk zal binnekort in orde zijn om over te schakelen naar Dommel.

Marcooo

Legacy Member
Telenet stelt gewoon iedereen teleur. En ze zullen er snel genoeg achter komen. En als ze er iets mee inzitten er ook wat aan doen..

Zelete

Legacy Member
@ chosen1

Bij mij Oud-Turnhout. 29/02/08.

Als ge dus als een van de eersten SUPER GIGANTISCH SNEL MEGA BANGELIJK INTERNET wilt hebben moogde binnenkort een bod doen op mijn huis, aangezien ik ga verhuizen :p

En dan vliegt die crap hier buiten hoor. Alé ja, vroeger al :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan