Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Marcooo

Legacy Member
Mr euh, turbo krijgt 1mb upload mr die 2.1mb download blijft? Terwijl die van confort 4mb krijgen?

Dafference

Legacy Member
Net 10 minute zitte wachte (gerefreshed dus da begon trug van 5 minute..) en het was zowaar de grootste anti-climax ooit voor mij! :eek:

kHad beter eerst hier opt forum kome zien..

jeron

Legacy Member
heel dien site om uploadsnelheid die verhoogd :lol:
schaf limiet af! internet en kot = FAALT :tongue:

Sebek

Legacy Member
oh leuk:
Op dit adres is de snelheidsverhoging uiterlijk voorzien op 25/07/08

nog een klein jaar wachten, joepie

Aneb

Legacy Member
verhoging op 25/07/08 en ze verwittigen me zelfs persoonlijk.

Ik moet zeggen ik ben onder de indruk maar ja hoe kan je ook anders met zo'n schoon vuurwerk.

Stancke

Legacy Member
marinho zei:
Mr euh, turbo krijgt 1mb upload mr die 2.1mb download blijft? Terwijl die van confort 4mb krijgen?

Meent ge dat nu? Onder een steen geleefd ofzo?

KiPpIe

Legacy Member
Ik eis mijn geld terug van telenet voor de limiet die ik heb verprutst aan da flash object een paar keer te downloaden :x
Verder werkt da ding ook langs geen kanten voor mij. Als ik op mijn dorp klik gebeurt er niks, en kan dus mijn adres ni ingeven...

Grike

Legacy Member
Dus ze geven ons nen datum om op te wachten, en op die datum geven ze ons nog nen andere datum om op te wachten...en voorwa, een flut upgrade.

babbelut

Legacy Member
Op dit adres is de snelheidsverhoging uiterlijk voorzien op 27/06/08

hoera :(

Marcooo

Legacy Member
Kerel wtf, met u stomme opmerkingen ...

Ma wa is da voor iets wrm hebben wij dan TURBO als die van comfort gwn sneller kunnen downen?!

J3rry

Legacy Member
kvrees da ik na januari ook zal overstappen, aangezien ik toch in het buitenland werk zit ik een maand in het buitenland mijn internet abbo voor niks te betalen

Jonathan

Legacy Member
marinho zei:
Kerel wtf, met u stomme opmerkingen ...

Ma wa is da voor iets wrm hebben wij dan TURBO als die van comfort gwn sneller kunnen downen?!

Comfort is 4Mb , turbo is 20Mb , waar haalt ge da uit ? :/

babbelut

Legacy Member
marinho zei:
Kerel wtf, met u stomme opmerkingen ...

Ma wa is da voor iets wrm hebben wij dan TURBO als die van comfort gwn sneller kunnen downen?!

idd, snap die formules ook nimeer :D

Mr.Anderson

Legacy Member
30/05/08

Wel zielig... zo'n reclamecampagne voeren en zo'n hype creëren om dan uiteindelijk te kunnen zeggen dat ze mijnen uploadsnelheid x2 verhogen! Wel telenet, gunder kunt mijnen zak nu 2 keer opblazen :niceone:

fraCk

Legacy Member
marinho zei:
Kerel wtf, met u stomme opmerkingen ...

Ma wa is da voor iets wrm hebben wij dan TURBO als die van comfort gwn sneller kunnen downen?!
Haha turbo is 20, niet 2 :p

Marcooo

Legacy Member
Janee er stond enkel upload verhoogd van 512 naar 1.0 en bij comfort stond da ook de download verhoogd werd, dus dacht ik bij turbo enkel de upload?

havik

Legacy Member
Grike zei:
Dus ze geven ons nen datum om op te wachten, en op die datum geven ze ons nog nen andere datum om op te wachten...en voorwa, een flut upgrade.

ain't life full of surprises? :D :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan