z0ran
Legacy Member
Mijn verhoging ergens volgend jaar in augustus. Turboabonnement kost 62€... een vergelijkbaar(eigelijk zelfs een beter) abonnementje bij scarlet kost 35€ dan zwijgen we nog maar over dommel of edpnet. Nu weer zon domme kutactie djeezes... de uploadspeed verhogen tegen volgend jaar, wat een slechte marketing. Ik kijk uit naar een andere provider!
En daarvoor maken ze dan een apparte site, plus dan nog eens "Op dit adres is de snelheidsverhoging uiterlijk voorzien op 30/05/08"



