Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

z0ran

Legacy Member
Mijn verhoging ergens volgend jaar in augustus. Turboabonnement kost 62€... een vergelijkbaar(eigelijk zelfs een beter) abonnementje bij scarlet kost 35€ dan zwijgen we nog maar over dommel of edpnet. Nu weer zon domme kutactie djeezes... de uploadspeed verhogen tegen volgend jaar, wat een slechte marketing. Ik kijk uit naar een andere provider!

|2AiD

Legacy Member
[BAT]krikke;9455162 zei:
het valt mij op dat niemand er echt positief over is (en terecht!)
persoonlijk maakt het mij zelfs een beetje kwaad: afkomen met uitspraken als "wij hebben geluisterd naar onze klanten" & "je surft nu tot 4 keer sneller"...
zeker als je weet dat de meerderheid van de telenet klanten al jaren de limieten omhoog wil zien gaan, niet de snelheid... en daarbij heeft de uploadsnelheid amper invloed op surfsnelheid...

bottom line: ik had liever niets gehad dan dit, deze "verhoging" dient gewoon als excuus voor telenet om het komende half jaar niets te veranderen aan de limieten...

idd als ge vergelijkt met abonnementen van mannen uit het buitenland die mannen hebben zotte verbindingen zonder limiet voor nie veel geld.

Marcooo

Legacy Member
Het is eigenlijk goed dat ze dit gedaan hebben tbh. Nu zie ik pas echt in wa voor "Kl**tzakken* het zijn daar bij TeleSlet. Bij onze noorderburen hebt ge voor den helft het 4 dubbelen zonder limiet!

havik

Legacy Member
switch to sarcastic mode:
eigenlijk tof , ik kan vanaf mei 2 maal sneller uploaden , eigenlijk een mooie manier om te zeggen dat ik vanaf mei 2 maal sneller op smallband kan staan" en dat allemaal maar voor 50€ /maand 't leven kan toch mooi zijn he

sarcastic mode off

Waelvis

Legacy Member
Snelheid verhogen, joepie, nu zitten we nog sneller op smallband.
Slim gezien, nu gaan meer mensen blokken bijbestellen, of over(moeten)schakelen op een duurder abonnement. Ze zullen wss denken/hopen dat dat het verlies van het aantal vertrekkende klanten zal optrekken.

Ik zat hier gvd na een week al op 90% (kheb expressnet)


Ik heb maar 1 probleem nu.

Mn ouders overtuigen om over te schakelen (wat moeilijk zal zijn aangezien internet, TV en telefoon via telenet zijn, en ne goeie kameraad van mn pa telenet installateur is)

soit, dan maar jaartje wachten tot ik alleen ga gaan wonen, telenet komt nooit meer binnen bij mij...

Unpro

Legacy Member
:rofl: En daarvoor maken ze dan een apparte site, plus dan nog eens "Op dit adres is de snelheidsverhoging uiterlijk voorzien op 30/05/08"

Ali_

Legacy Member
Waarom maken ze er zo'n heisa rond vraag ik me dan af, ipv dit gewoon rustig te doen en stilaan te veranderen doen ze alsof dat er de een of andere megaverandering komt en uiteindelijk is er niks spectaculair gebeurt en mag een HEEL groot deel nog lang wachten (ik tot 28/03-kan me wel geen fuck schelen)

fromalk

Legacy Member
brein heeft ff geleden torrentrackers offline weten halen en nu vervelen die mannen zich dus hebben ze telenet gevraagd de snelheid te verdubbelen waardoor er dubbel zoveel warez shit geupload kan worden waardoor ze brein dan weer iets te doen hebben :)

tis ne vicieuze cirkel he :D

fraCk

Legacy Member
Van op TIK :rofl:
_________________________

Om iedereen nog wat meer blij te maken hier een quote vanop ZDNet...
De volgende 10 jaar gaat Telenet maw geen limietloos internet aanbieden!


"We zijn tien jaar terug begonnen met breedband en we zijn tien jaar lang de snelheidsleider geweest", zegt Piet Spiessens, vicepresident voor innovatie en ontwikkeling. "Met Mach 3 willen we dit opnieuw zijn voor de volgende tien jaar."

Het is volgens Telenet nog wel te vroeg om te spreken over prijzen en downloadlimieten, maar het bedrijf verklaart dat een hypersnelle verbinding gepaard gaat met een limiet die in verhouding staat

kenaney

Legacy Member
mythe zei:
Ok, cava. Maar 9/10 gaat de pic toch niet snappen omdat ze niet precies weten wat die datalmieten juist inhouden. Dus het komt erop, ok, blijkbaar geen positief iets. Maar WAT is het? Gaat de vraag zijn :).

jongen ge begrijpt het gewoon niet, telenet site hacken trekt de aandacht van media en media ga onderzoeken waarom dat het gehackt was. Ten slotte gaat dien knul of meerdere mensen op TV verschijnen en vertellen hoe belachelijk da TN is me hun acties ter vergeleken met onze lieve buurlanden!

ben da van plan maja, t'is lang geleden bij mij :D

Jonathan

Legacy Member
kenaney zei:
jongen ge begrijpt het gewoon niet, telenet site hacken trekt de aandacht van media en media ga onderzoeken waarom dat het gehackt was. Ten slotte gaat dien knul of meerdere mensen op TV verschijnen en vertellen hoe belachelijk da TN is me hun acties ter vergeleken met onze lieve buurlanden!

ben da van plan maja, t'is lang geleden bij mij :D

Ga er voor ;p

fraCk

Legacy Member
kenaney zei:
jongen ge begrijpt het gewoon niet, telenet site hacken trekt de aandacht van media en media ga onderzoeken waarom dat het gehackt was. Ten slotte gaat dien knul of meerdere mensen op TV verschijnen en vertellen hoe belachelijk da TN is me hun acties ter vergeleken met onze lieve buurlanden!

ben da van plan maja, t'is lang geleden bij mij :D
gij kunt da ofwa :p

Aneb

Legacy Member
Volgens mij gaat Dommel goeie zaken doen de komende weken als je iedereen zo bezig hoort. Nu ja velen zeggen wel dat ze gaan overstappen maar als het er op aan komt ... (en ik zit (zat) ook in deze categorie)

In ieder geval vanaf dat de city connect abbo's hier beschikbaar zijn mag telenet zijn upload snelheid steken waar de zon niet schijnt.

Een verhoging van de limiet voor turbo (wat al meer dan genoeg kost) al was het maar met 10 gig was voor mij al meer dan genoeg geweest.

Wel meedelijden met de comfort netters nu, van een vergiftigd geschenk gesproken...

Mr.Anderson

Legacy Member
Vanaf nu surft iedereen sneller!!!!!


NOTICE 'vanaf nu'

+ 6 maanden... :(

Marcooo

Legacy Member
kenaney als ge wilt schrijf ik u een paar php sql injecties, dan ligt die hunne site wel ffkes plat. Tenzij ge andere ideeen hebt? :)

Ali_

Legacy Member
Ja en wat dan nog, de mensen die je hier hoort zijn wrs ook de mensen de weinige mensen die klagen, van alle klanten van telenet heeft een heel groot deel gewoon geen besef van al dat limietgedoe. Ok telenet verliest klanten, maar in zo'n kleine aantallen dat het hen weinig kan schelen.
De enige manier om verandering te brengen is dit zoveel mogelijk media aandacht te laten krijge.

fromalk

Legacy Member
marinho zei:
kenaney als ge wilt schrijf ik u een paar php sql injecties, dan ligt die hunne site wel ffkes plat. Tenzij ge andere ideeen hebt? :)

denkt ge nu echt dat dat niet gefilterd wordt :D,

en zelfs dan zou ge er nog niet ver bij geraken :D :crazy:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan