Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kenaney

Legacy Member
Aegonis zei:
als je het doet, laat dan even de pagina hier in avant-premiere bekijken ok.
een kans om de media te bereiken op die manier krijg je niet elke dag. dus wat je zegt moet inslaan als een bom
ik zou zeggen go for it!! laat die zaterdagkranten hierover vollenbak berichten :D

k'zal er morge over nadenken ;)

meesten kunnen zeggen van "ja hey, t'zou nog dom zijn om te bedreigen da ge telenet.be ga hacken op ne site die zelf instructies krijgt van telenet". Ja k'weet maar ik gaf maar een idee, morge zal ik es op men msn lijstjen kijken of da iemand da kan.

Lon$daLe

Legacy Member
Op dit adres is de snelheidsverhoging uiterlijk voorzien op 25/04/08

:rofl:

Ali_

Legacy Member
GenesisX zei:
"Waaaaw, nòg sneller!? Ik ga bij Telenet, want die is goed!"

Typische reactie en actie van de gemiddelde Vlaming :).

Van iedereen die internet enkel gebruikt voor wat mail/chat/nieuws en een paar liedjes te downen. En dat is het grootste deel en bij telenet zijn ze "slim" genoeg om dat te beseffen. Er zouden eigenlijk eens cijfers moeten komen van de mensen die frequent last hebben van hun limiet en dan weten we het ineens.
Het zal in ieder geval een heel klein aantal zijn, ofwel zijn die mensen gewoon achterlijk om dan toch bij telenet te blijven. Ik ben best tevreden met telenet, belgacom was kut en mijn poging om over te schakelen naar een van die minder bekende, maar voordelige aanbieders tele2 liep in een groot fiasco uit.

Telenet is mss niet goedkoop en er zijn die datalimieten en dan nog eens andere oneerlijke zaken, maar voor de meeste van hun klanten zit het snor.
Hiermee wil ik natuurlijk niet zeggen dat internet in België op en top is, verre van. Alles in de handen van belgacom op vlak van ADSL (lijnbeheer) is hét grootste probleem imo.

Marcooo

Legacy Member
Ik hoop dat er gewoon eentje zo slim is om echt hun site eens neer te halen met een pakkend bericht erop..

Ali_

Legacy Member
Wel als dat het geval is dan kan je nog het meeste die journalist met zijn fout bericht bedanken, door hem hebben blijkbaar velen hun verwachtingen ineens hoger gesteld.

marinho zei:
Ik hoop dat er gewoon eentje zo slim is om echt hun site eens neer te halen met een pakkend bericht erop..

Meende gulle dat nu over "de site van telenet hacken"
:wtf:

[BAT]krikke

Legacy Member
http://nl.wikipedia.org/wiki/Telenet#2007

tis heel braafjes, maar ik hoop dat het er op die manier lang genoeg opstaat ;-)
iemand die een degelijk geformuleerde toevoeging aan het telenet artikel wil doen met als boodschap: "telenet fucked us...again" is altijd welkom :-)

nTFs

Legacy Member
Van zulke zaken wordt een mens poëtisch :

De druk op de knop stelde zoals verwacht niks voor.
' meer volume ' riepen we allemaal in koor.
We hadden het wel kunnen verwachten.
Overstappen of het aanvaarden kan de pijn enigzins verzachten.
Met de limieten wil Telenet niet sollen.
Eerst moet het geld uit de mensen hun zakken rollen.
Naar klanten wordt er nooit geluisterd.
Maar we drukken nog eens op de knop wordt er bij Telenet gefluisterd.
De maat is vol, weldra ook weer de limiet.
Dommel heeft een mooie toekomst in het verschiet !

Freekje

Legacy Member
zonder te zevere : ik zat hier met het zelfde gedacht in men kop :

der moe toch wel 1 belg zijn die die telenet website kan hacken en daar een duidelijk msg kan opzette ?

En er zijn volgens mij wel genoeg manieren om "clean van de act" te blijven met draadloos netwerk tegenwoordig :P

Marcooo

Legacy Member
Zeker weten diene kerel die vlaams blok al een paar keer offline gegooid heeft. Die zit hier ook ergens. Komaan waar zijde kerel? Ik betaal u er desnoods voor!

|2AiD

Legacy Member
Freekje zei:
zonder te zevere : ik zat hier met het zelfde gedacht in men kop :

der moe toch wel 1 belg zijn die die telenet website kan hacken en daar een duidelijk msg kan opzette ?

En er zijn volgens mij wel genoeg manieren om "clean van de act" te blijven met draadloos netwerk tegenwoordig :P

eene zen draadloos internet hacken en via die zen internet doen :p

Cranberry

Legacy Member
Niks ene zijn draadloos internet gebruiken...

Ge hackt u binnen op een willekeurig slachtoffer, en via dieje zijn PC DDoSt ge de boel, paar zombiekes op teleslet sturen (ik vrees dat teleslet.be net iets te goed beveiligd is voor een enkele DDoS...)

Of ge moet op de ftp binnen geraken...

|2AiD

Legacy Member
Cranberry zei:
Niks ene zijn draadloos internet gebruiken...

Ge hackt u binnen op een willekeurig slachtoffer, en via dieje zijn PC DDoSt ge de boel, paar zombiekes op teleslet sturen (ik vrees dat teleslet.be net iets te goed beveiligd is voor een enkele DDoS...)

Of ge moet op de ftp binnen geraken...

technisch gezien via de wireless router niet diene zijn pc :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan