kenaney
Legacy Member
Aegonis zei:als je het doet, laat dan even de pagina hier in avant-premiere bekijken ok.
een kans om de media te bereiken op die manier krijg je niet elke dag. dus wat je zegt moet inslaan als een bom
ik zou zeggen go for it!! laat die zaterdagkranten hierover vollenbak berichten![]()
k'zal er morge over nadenken
meesten kunnen zeggen van "ja hey, t'zou nog dom zijn om te bedreigen da ge telenet.be ga hacken op ne site die zelf instructies krijgt van telenet". Ja k'weet maar ik gaf maar een idee, morge zal ik es op men msn lijstjen kijken of da iemand da kan.



.

