Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Acidbaron zei:@Ali, oke bedankt heb dat momenteel niet aan, maar woon in een rustige wijk dus denk niet echt dat er veel problemen van kunnen komen, denk niet echt dat hier iemand met echt zo'n 'skills' zit als ze mij vragen voor dingskes optelossen.
Honderd megabit pas in 2009 bij Telenet
Eerste tests volgend jaar van start
Talkback
Pieterjan Van Leemputten
13 december 2007
Bron: ZDNet
Mach 3 van Telenet zal pas in 2009 operationeel zijn. Dit ambitieuze project, dat internetsnelheden van honderd megabit per seconde toelaat, wordt pas in 2008 getest. Daarom zal het nog zeker een jaar duren voor de provider de hogesnelheidsverbinding als abonnement kan aanbieden. Aanvankelijk had Telenet de beschikbaarheid van de hoge snelheid eind volgend jaar gepland.
Ondanks de vertraging klopt de internetprovider zich wel op de borst over de snelheid. "We zijn tien jaar terug begonnen met breedband en we zijn tien jaar lang de snelheidsleider geweest", zegt Piet Spiessens, vicepresident voor innovatie en ontwikkeling. "Met Mach 3 willen we dit opnieuw zijn voor de volgende tien jaar."
Het is volgens Telenet nog wel te vroeg om te spreken over prijzen en downloadlimieten, maar het bedrijf verklaart dat een hypersnelle verbinding gepaard gaat met een limiet die in verhouding staat.
Een van de dingen die onder Mach 3 vallen, is de overstap naar Eurodocsis 3.0, een nieuwe Europese standaard voor internetverkeer. De eerste modems die hiermee werken, verschijnen in het eerste kwartaal van 2008. Pas op dat moment kan Telenet beginnen met het testen van de hoge snelheid. Een van de voordelen van Eurodocsis 3.0 is onder meer dat het gebruikmaakt van vier kanalen om data te verzenden. Dit is niet te verwarren met het samenvoegen van meerdere internetlijnen. Het betekent dat er meer data tegelijk over het netwerk kunnen, wat leidt tot een hogere snelheid.

Beste, het is niet mijn gewoonte om dit soort mails te sturen, maar na jullie uiterst teleurstellende "druk op de knop"-actie is voor mij stilaan de maat vol. In Nederland is een standaard breedband abonnement maar liefst 25% goedkoper en zijn er helemaal geen limieten! (zie studie van 13.12) Zal Telenet dus ooit nog de juiste knop indrukken om hogere (of gewoon géén) limieten hier ook toe te laten? Want in tegenstelling tot wat jullie blijven beweren, liggen vele abonnees hier wél degelijk wakker van. Getuige hiervan de bijlage. Indien u hier geen positief antwoord kan op geven, gelieve deze klacht dan te melden aan jullie "research"departement want ik denk dat er niemand nog kloeg over zijn/haar uploadsnelheid.. wél over jullie limieten uit de vorige eeuw!! Met gelimiteerde groeten.

Dat snappen ze al jaren zenneAli_ zei:Ik weet niet of het al gepost is, in ieder geval:
Dus ze snappen wel dat grotere snelheid ook gepaard moet gaan met hogere limieten...
. Alleen halen ze er zoveel mogelijk geld uit via die limiet.

Acidbaron zei:Mensen, mensen....
Schakel gewoonweg over naar dommel aantal maanden geleden belgacrap gedumpt.
Even snel of misschien nog zelfs sneller met een standard 4,4mb profiel, 100GB(3 keer verhoogt op een jaar tijd met telkens 25GB!!!) waarvan ik zelfs 200GB per maand kan halen als ik tussen 1 uur 's avonds en 's middags afhaal en upload is ongelimiteerd wel maar 512 kbps maar niet veel plaatsen waar het momenteel beter is voor 'maar' 35 euro per maand.
Binnen twee dagen kon ik al op dommel surfen, geloof niet die fabeltjes van dat je zonder internet komt te zitten of dat je geen 2 abbo's op een lijn kan hebben, ik had belgacrap tegelijkertijd met dommel voor een week of twee, paar weken later kreeg ik een brief bleek dat dommel mijn belgacom verbinding voor mij op heeft gezegd.
Ik heb het ook maanden en maanden uitgesteld en heb me zelf een bitchslap gegeven toen ik zag hoe snel het allemaal ging en probleemloos.
Service is redelijk, binnen de 48 een mail terug heb je problemen met je lijn heb je nog altijd belgacom service omdat zij er voor verantwoordelijk zijn en nee heb niks extra moeten betalen voor een lijn check ook nog
Dommel is 'the way to go' op moment enigste vrees is dat belgacom ze na een paar jaar misschien over koopt of uitkoopt om preciezer te zijn.
Zalig gewoon nooit meer naar mijn limiet te kijken, youtube 24/7, downloaden 24/7 en internet radio 24/7 en ga ik over mijn limiet is mijn snelheid nog altijd medium band zo dat ik kan inloggen en emails checken zonder problemen.
Belgacom en Telenet gaan nooit hun limiet vrijwillig verhogen houw op met tehopen daarop en wees realistisch, het is hun 'money cow'.


GuntherDW zei:24/7 downloaden zou'k ni echt durven zeggen,
ik met m'n ladinkje anime download ook 24/7 anime etc, en zit geregeld binne de week op mediumband, kheb netconnect+boost
ma mediumband is nog altijd meer dan leefbaar om te surfe+dl'e aan een F.U.P. dus ik ben content![]()
Eviltwin zei:Altijd maar zagen … Ik ben hier best tevreden mee. Ik download es een demo, zit wat op youtube, surf email, en ik kom amper aan 5-6 gb per maand.
Ge krijgt het gratis en voor niks. Nee, dan gaan ze janken dat het niet genoeg is. Kleinzierig zenne. Als zo slecht is stap over naar een andere provider he.

Eviltwin zei:Altijd maar zagen … Ik ben hier best tevreden mee. Ik download es een demo, zit wat op youtube, surf email, en ik kom amper aan 5-6 gb per maand.
Ge krijgt het gratis en voor niks. Nee, dan gaan ze janken dat het niet genoeg is. Kleinzierig zenne. Als zo slecht is stap over naar een andere provider he.
a143290 zei:Allez vooruit, de Turbo klanten gaan hun upload-snelheid verdubbelt zien. Ik denk: aah, tof, heel goe. Ik kijk op de site wanneer het aan ons is: 25/07/08
-_-'
aah ja: en sinds deze morgen is het internet EXTREEM traag geworden. Alle sites. Mijn telemeter staat nochtans maar op 16% en het enige programma dat in verbinding staat met internet is nu firefox...