Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DagothUhr

Legacy Member
1mb/sec upload nu hier, ewel amai,
kust mn kloten, dommel here i come.

goede move van telenet om nog meer mensen volumeblokken al dan niet verplicht aant te kopen.
W8 maar telenet peekes, ergens begin 2008 ist gedaan met de pret.

tgc_9012

Legacy Member
Op dit adres is de snelheidsverhoging uiterlijk voorzien op 25/07/08

:lol:

nTFs

Legacy Member
Zoals te verwachten niks dus.
Aanpassing naar 1 mbps upload uiterlijk 25/01/2008.

Stancke

Legacy Member
Haha, net eens gekeken indien ik Telenet zou hebben wanneer ik vlugger zou kunnen uploaden.

23/03/08!

:rofl:

Timmos

Legacy Member
Wel zot dat ze uw browservenster kunnen laten trillen!!

Verder geen nieuws te melden :unsure:

FEW

Legacy Member
4x sneller, mijn gat
alleen onze upload is verdubbeld (turbo), en dit wordt pas 21/12 ingevoerd, ook al woon ik in leuven :sop:

ik hoopte op 80mbit download

SoliD

Legacy Member
kan geen verbinding maken met de databank...

edit.Op dit adres is de snelheidsverhoging uiterlijk voorzien op 30/05/08

omg, en kerstmis valt ook in mei zeker, wat een grap :s

EagleEye

Legacy Member
Prachtige site :D

Code:
Geef je postcode in:
SQL :: Construct :: Kan geen verbinding maken met de databank
SQL :: Construct :: Kan geen verbinding maken met de databank
SQL :: Query :: SQL query fout :: :: ( SELECT session_data FROM session WHERE session_id='')
SQL :: Query :: SQL query fout :: :: ( REPLACE INTO session ( session_id, session_data ) values ( '', '' ) )

en na enkele keren proberen
Op dit adres is de snelheidsverhoging uiterlijk voorzien op 25/07/08
Wauw.Juli.

Punksjot

Legacy Member
Op dit adres is de snelheidsverhoging uiterlijk voorzien op
- 25/01/08

Ben je Telenet-klant dan verwittigen we je per e-mail zodra de aanpassing is gebeurd.


Waw :ironic:

Cycloon

Legacy Member
Omg:

Op dit adres is de snelheidsverhoging uiterlijk voorzien op 25/07/08

Ben je Telenet-klant dan verwittigen we je per e-mail zodra de aanpassing is gebeurd.

Ik ben gejosd!!

havik

Legacy Member
Op dit adres is de snelheidsverhoging uiterlijk voorzien op 30/05/08

nen hoop geblaas voor een pakske lucht

fromalk

Legacy Member
1mbit upload nu, haalde k daarvoor ook al naar mn eigen servers hoor (nuja 80kb/s) en er zit niet eens echt verschil in nu

fraCk

Legacy Member
25/01/08, maar mijn telenet ligt binnen 2 weken buiten :p
Wtf doen die toch zo blij voor zo een ***actie.. gewoon schande voor het internet :/ da vuurwerk alsof we unlimited kregen :rofl:

Wover

Legacy Member
FEW zei:
4x sneller, mijn gat
alleen onze upload is verdubbeld (turbo), en dit wordt pas 21/12 ingevoerd, ook al woon ik in leuven :sop:

ik hoopte op 80mbit download

Ik hoopte op 2TB datalimiet :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan