Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Limburg zal wel het laatste zijnAli_ zei:Ik vermoed Antwerpen eerst, YES!
Wrs heb ik daar totaal niets aan, maar allé...

die hebben geen buurlanden om te vergelijken, wij welevil_konijn zei:In Australië betalen ze 100 euro voor 6 GB, dus het kan nog erger![]()

als ge ergens in den outback zit zeker... -_-evil_konijn zei:In Australië betalen ze 100 euro voor 6 GB, dus het kan nog erger![]()
|2AiD zei:ik heb dit van dommel
activatie costen 242,00 euro maandelijks bedrag 160,93 euro
http://www.dommel.com/nl/adsl/netconnectpro.php?cust=home
em zit altijd wel tussen de 350 - 450 gb in de maand.. had ik dat maar 
Ali_ zei:Ik vermoed Antwerpen eerst, YES!
Wrs heb ik daar totaal niets aan, maar allé...
Mistabeen zei:als ge ergens in den outback zit zeker... -_-
we hebben het hier over een land da dichtbevolkt is he, nie zoiets groot en open als Australië
evil_konijn zei:In Australië betalen ze 100 euro voor 6 GB, dus het kan nog erger![]()
Ik dacht zelfs dat het ginder nog een stuk duurder was. xDpreske zei:100 euro vo 6gb? no way...
source please


duur ja, dat zal Telenet wel bedoelen met "de markt"nonkel wulle zei:Ik dacht zelfs dat het ginder nog een stuk duurder was. xD

Denk het niet, ze hebben niet eens gereageerd hierchosen1 zei:wat gebeurt er als ik zo'n webformulier invul bij telenet?
dan gaan ze mijn internet toch niet afsluiten e?![]()


chosen1 zei:wat gebeurt er als ik zo'n webformulier invul bij telenet?
dan gaan ze mijn internet toch niet afsluiten e?![]()