Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

|2AiD

Legacy Member
tuner111 zei:
@|2AiD

probeer maar :p

wel als ge bij de staat zoon aanvraag doet en ze gaan akoord dan zijn ze wel verplicht ze af te schafen :evil: moestek weten aan wie het te vragen zouk het nog doen ook ze :p

killgore

Legacy Member
|2AiD zei:
wel als ge bij de staat zoon aanvraag doet en ze gaan akoord dan zijn ze wel verplicht ze af te schafen :evil: moestek weten aan wie het te vragen zouk het nog doen ook ze :p

er is al een onderzoek gestart door de staat naar de huidige belgische internetconnecties.

Zulke dingen duren echter vrij lang.

morfer

Legacy Member
mss een afbeelding maken met een wagen van 1000 pk fzo :p en dan bij wat ben je met 1000pk als je maar tank van 12 lieter hebt :p^^

w00tw00t

Legacy Member
killgore zei:
er is al een onderzoek gestart door de staat naar de huidige belgische internetconnecties.

Zulke dingen duren echter vrij lang.

Zeker als je weet dat in Belgie is :lol:

|2AiD

Legacy Member
killgore zei:
er is al een onderzoek gestart door de staat naar de huidige belgische internetconnecties.

Zulke dingen duren echter vrij lang.

khoop dat ze er snel aan uit komen want vergeleken met andere landen is ons internet belachelijk duur.

DéWé

Legacy Member
holycrus zei:
taLa. ja ik kan da bevestigen dat is inderdaad zo. same met belgacom alsk het goed heb, het punt is die mannen hebben nog superveel capaciteit van hun lijnen over, die ze niet gebruiken, en nu worden ze idd verplicht om dat open te stellen, bv Dommel wordt gerund op telenet lijnen... omdat ze moesten én sneller, grappig ofniet ...

Telenet = Kabel
Dommel = ADSL
? :)

|2AiD

Legacy Member
tele2.be ook op de goeie weg? :oink: 35 euro per maand voor het abonnement en als ge 10 euro meer betaald moogde onbeperkt downloaden :oink:

of is het echt een kut provider?

(ik kan dommel nog niet krijgen waar ik woon)

Wacko Santa

Legacy Member
maar ik snap het niet.. Waarom zeggen zoveel mensen dat ze dommel niet kunnen krijgen? de gewone netconnect gaat toch wel? Ik zelf kan ook geen cityconnect krijgen, maar wel de netconnect.. of zie ik nu iets over het hoofd? :p

nTFs

Legacy Member
Waarom geen Dommel..bij velen hebben de ouders het nog voor het zeggen en in mijn geval woon ik te ver van de centrale om van een deftige adsl connectie te kunnen genieten.

|2AiD

Legacy Member
Wacko Santa zei:
maar ik snap het niet.. Waarom zeggen zoveel mensen dat ze dommel niet kunnen krijgen? de gewone netconnect gaat toch wel? Ik zelf kan ook geen cityconnect krijgen, maar wel de netconnect.. of zie ik nu iets over het hoofd? :p

als ge 160 euro wil betalen voor netconnect u doet maar ;) dan is tele2 interesanter 45euro voor ongelimiteerd downen en 12Mbit (voor de mensen die geen cityconnect kunnen krijgen)

Ali_

Legacy Member
Ligt het nu aan mij of beseffen echt weinig mensen dat er helemaal niet zoveel vraag is naar een hogere limiet? Ik denk dat gewoon veel mensen het internet niet zo intensief gebruiken.
Ik heb turbonet en die 35gig is meer dan genoeg en wij zitten hier met 3 pc's en ik vind van mezelf dat ik toch wel wat down.

In ieder geval, als je wil dat er iets aan verandert dan moet je zorgen dat het veeeel meer aandacht krijgt.

Daarnaast, GA NIET VOOR TELE2! Enorm slechte service, ik vond het zelf ook de meest aantrekkelijke manier om te genieten van internet, MAAR toen ik het bestelde heb ik zo'n 2 maanden zonder telefoon en internet gezeten en TELE2 had er geen antwoord op (zal wrs liggen aan belgacom die de lijnen beheert, maar dan nog zeg daar iets van ipv "we weten het niet"). IK heb 2 maanden aan een stuk bijna elke dag gebeld en telkens probeerden ze het maar op iets anders te steken (tot zelfs de bedrading bij ons thuis die dan gechecked is geweest en toch in orde bleek, DUH).
Ok de klootzak in het spel is mss Belgacom, maar dan nog, dat is mijn probleem niet en TELE2 mag daar iets aan doen. Mss dat het nu 9 maanden later beter is, ik weet het niet.
Maar ik ga nooit meer over naar tele2.


BTW het was vrij duidelijk dat het om snelheden ging aan de site te zien=> "velocity" en snelheidsmeter in Mbps, je hoeft niet Sherlock Holmes te zijn om dat uit te dokteren...

m4nTiS

Legacy Member
|2AiD zei:
als ge 160 euro wil betalen voor netconnect u doet maar ;) dan is tele2 interesanter 45euro voor ongelimiteerd downen en 12Mbit (voor de mensen die geen cityconnect kunnen krijgen)




ge moet mij toggis uitleggen hoe ge aan die 160 euro komt voor Dommel

Ik kom voor een Dommel abbo + een discovery telefoonlijn van Belgacom aan ongeveer 43 euro per maand voor die netconnect

|2AiD

Legacy Member
Ali_ zei:
Ligt het nu aan mij of beseffen echt weinig mensen dat er helemaal niet zoveel vraag is naar een hogere limiet? Ik denk dat gewoon veel mensen het internet niet zo intensief gebruiken.
Ik heb turbonet en die 35gig is meer dan genoeg en wij zitten hier met 3 pc's en ik vind van mezelf dat ik toch wel wat down.

In ieder geval, als je wil dat er iets aan verandert dan moet je zorgen dat het veeeel meer aandacht krijgt.

Daarnaast, GA NIET VOOR TELE2! Enorm slechte service, ik vond het zelf ook de meest aantrekkelijke manier om te genieten van internet, MAAR toen ik het bestelde heb ik zo'n 2 maanden zonder telefoon en internet gezeten en TELE2 had er geen antwoord op (zal wrs liggen aan belgacom die de lijnen beheert, maar dan nog zeg daar iets van ipv "we weten het niet"). IK heb 2 maanden aan een stuk bijna elke dag gebeld en telkens probeerden ze het maar op iets anders te steken (tot zelfs de bedrading bij ons thuis die dan gechecked is geweest en toch in orde bleek, DUH).
Ok de klootzak in het spel is mss Belgacom, maar dan nog, dat is mijn probleem niet en TELE2 mag daar iets aan doen. Mss dat het nu 9 maanden later beter is, ik weet het niet.
Maar ik ga nooit meer over naar tele2.


ok thnx voor een reply rond tele2 is dus een no go :p maar 35GB voor iemand die veel op internet zit is echt wel niet genoeg ze das maar een goeie gig per dag dat ik infeite maar zou mogen verdoen als ge zo graag eens een filmke afhaalt en veel online games speelt zoals cs en cs source en andere in het genre dan neemt dat ook nog een goeie pak van je limiet af.
moesten ze nu nog zeggen een limiet van 100 of 200GB ofzo dat zou ik al een mooi begin vinden. ikzelf zat aan 99.9% toen meter reset werd vorige maand . en dat is dan nog maar van ik aleen kdenk moestek nog iemand hebben hier thuis met een pc dat we aan 200% zouden gezeten hebben.

*offtopic* hoeveel kost zoon triumph? echt nice motoke da ge hebt.

nonkel wulle

Legacy Member
Zat deze maand na een week al tegen de limiet van 35 GB, 't wordt dringend tijd dat dat verhoogd word want die blokken kosten stukken van mensen.

nTFs

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Zat deze maand na een week al tegen de limiet van 35 GB, 't wordt dringend tijd dat dat verhoogd word want die blokken kosten stukken van mensen.

Die blokken zijn toch spotgoedkoop want klanten kopen ze massaal.:)

morfer

Legacy Member
nTFs zei:
Die blokken zijn toch spotgoedkoop want klanten kopen ze massaal.:)


omdat we gewoon niet anders kunnen en daar profiteert telenet van :)

ik ga er eens over nadenken voor dat tele2 gedoe :) lijkt mij wel goed ik ben niet zo aan snelheid gebonden maar wel aan hoeveelheid :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan