|2AiD
Legacy Member
tuner111 zei:@|2AiD
probeer maar![]()
wel als ge bij de staat zoon aanvraag doet en ze gaan akoord dan zijn ze wel verplicht ze af te schafen
moestek weten aan wie het te vragen zouk het nog doen ook ze 
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tuner111 zei:@|2AiD
probeer maar![]()
moestek weten aan wie het te vragen zouk het nog doen ook ze 
Dj Aero zei:jeej nog 5u en 24 minute en we weten het!
|2AiD zei:wel als ge bij de staat zoon aanvraag doet en ze gaan akoord dan zijn ze wel verplicht ze af te schafenmoestek weten aan wie het te vragen zouk het nog doen ook ze
![]()
killgore zei:er is al een onderzoek gestart door de staat naar de huidige belgische internetconnecties.
Zulke dingen duren echter vrij lang.

killgore zei:er is al een onderzoek gestart door de staat naar de huidige belgische internetconnecties.
Zulke dingen duren echter vrij lang.
holycrus zei:taLa. ja ik kan da bevestigen dat is inderdaad zo. same met belgacom alsk het goed heb, het punt is die mannen hebben nog superveel capaciteit van hun lijnen over, die ze niet gebruiken, en nu worden ze idd verplicht om dat open te stellen, bv Dommel wordt gerund op telenet lijnen... omdat ze moesten én sneller, grappig ofniet ...

Wacko Santa zei:maar ik snap het niet.. Waarom zeggen zoveel mensen dat ze dommel niet kunnen krijgen? de gewone netconnect gaat toch wel? Ik zelf kan ook geen cityconnect krijgen, maar wel de netconnect.. of zie ik nu iets over het hoofd?![]()
dan is tele2 interesanter 45euro voor ongelimiteerd downen en 12Mbit (voor de mensen die geen cityconnect kunnen krijgen)|2AiD zei:als ge 160 euro wil betalen voor netconnect u doet maardan is tele2 interesanter 45euro voor ongelimiteerd downen en 12Mbit (voor de mensen die geen cityconnect kunnen krijgen)
Ali_ zei:Ligt het nu aan mij of beseffen echt weinig mensen dat er helemaal niet zoveel vraag is naar een hogere limiet? Ik denk dat gewoon veel mensen het internet niet zo intensief gebruiken.
Ik heb turbonet en die 35gig is meer dan genoeg en wij zitten hier met 3 pc's en ik vind van mezelf dat ik toch wel wat down.
In ieder geval, als je wil dat er iets aan verandert dan moet je zorgen dat het veeeel meer aandacht krijgt.
Daarnaast, GA NIET VOOR TELE2! Enorm slechte service, ik vond het zelf ook de meest aantrekkelijke manier om te genieten van internet, MAAR toen ik het bestelde heb ik zo'n 2 maanden zonder telefoon en internet gezeten en TELE2 had er geen antwoord op (zal wrs liggen aan belgacom die de lijnen beheert, maar dan nog zeg daar iets van ipv "we weten het niet"). IK heb 2 maanden aan een stuk bijna elke dag gebeld en telkens probeerden ze het maar op iets anders te steken (tot zelfs de bedrading bij ons thuis die dan gechecked is geweest en toch in orde bleek, DUH).
Ok de klootzak in het spel is mss Belgacom, maar dan nog, dat is mijn probleem niet en TELE2 mag daar iets aan doen. Mss dat het nu 9 maanden later beter is, ik weet het niet.
Maar ik ga nooit meer over naar tele2.
maar 35GB voor iemand die veel op internet zit is echt wel niet genoeg ze das maar een goeie gig per dag dat ik infeite maar zou mogen verdoen als ge zo graag eens een filmke afhaalt en veel online games speelt zoals cs en cs source en andere in het genre dan neemt dat ook nog een goeie pak van je limiet af.nonkel wulle zei:Zat deze maand na een week al tegen de limiet van 35 GB, 't wordt dringend tijd dat dat verhoogd word want die blokken kosten stukken van mensen.

nTFs zei:Die blokken zijn toch spotgoedkoop want klanten kopen ze massaal.![]()

lijkt mij wel goed ik ben niet zo aan snelheid gebonden maar wel aan hoeveelheid 