Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mushu

Legacy Member
wees is origineel, anders moeten we daar verzamelen met zoveel mogelijk mensen in zo een opblaasbaar pak en een muts op onze kop waarop staat "DATA" en dan alles daar gaan "vastlopen"... datalimiet zal rap verwijderd worden (door de politie)

of anders smijten we boterhammen met choco tegen hun vensters :)

Bontus

Legacy Member
Mistabeen zei:
met een negatieve houding gaat ge er nooit komen he.

Waren veel mensen met dezelfde negatieve houding voor de geendatalimiet website, en er waren er die dezelfde negatieve houding hadden tijdens die actie.
Ook al hebben ze geen groot resultaat geboekt door die actie, het heeft toch iets geholpen, en dat is wat telt.

Natuurlijk moet ge geen wonderen verwachten, maar da betekent nie da ge u zomaar moet laten doen he :)

Ik ben overgestapt van telenet naar een ADSL provider, nu de rest zeker.
Dit is geen negatieve houding van mij maar wat Telenet doet mag en kan perfect. 3/4de van de mensen met telenet weet niet wat voor beest een gigabyte is en daarvan profiteren ze.
Dat ander kwart moet maar eens een kosten/baten analyse uitvoeren en zal heel snel bij een andere provider zitten.

SMa

Legacy Member
MiniJeffrey zei:
op TIK staat een artikeltje uit de tijd over een eprsbericht van telenet waarin wel degelijks taat dat de limieten afgeschaft zulle worde...
Dat artikel is gebasseerd op een vals persbericht.
Betekent dus niets.

MiniJeffrey

Legacy Member
sorry, is net gepost geweest op tik dusja :D

oke hoe zit het met die website? :D

telenetdruktnaastdeknop.be ? klinkt dat niet eits te aanvallend naar telenet :D

Wacko Santa

Legacy Member
migelle zei:
njah als ge het is ff rustig bekijkt
wij wille meer limiet, ma we zorge toch allemaal, of toch het grootste deel, dat we nie bove ons limiet kome om nie op smalband te vliege dus blyve wij allemaal onder de limiet, telenet ziet dit als toekomen met de huidige limieten, dus eigelijk zou het grootste deel van de klanten elke maand over z'n limiet moete, ma als er dan weer volumeblokke bijgekocht gaan worde wint telenet hier weer, 't is gewoon een straatje zonder einde denk ik, toch als ge het zo relativeert

Mja,, maar ik denk het enkel effect zal hebben als men effectief op smalband uitkomt en en dan GEEN volumeblokken zou bijkopen..
Maar het effect groeit ook naarmate er meer volk medoet, maar ik ken weinigen die het ervoor zouden overhebben.. Ik ben bereid! maar enkel als er velen meedoen (en wie gaat dat controleren? :p)

Iemand zin in DDOS attacks? :p (kidding, ik ben vredelievender dan da ingesteld :p)

Iemand

Legacy Member
Feit is wel dat die journalist niet bang is om een fake bericht in de wereld te sturen, zou mooi zijn moesten we die kunnen contacteren als alles op poten staat en ons project voorstellen.

SMa

Legacy Member
MiniJeffrey zei:
sorry, is net gepost geweest op tik dusja :D

oke hoe zit het met die website? :D

telenetdruktnaastdeknop.be ? klinkt dat niet eits te aanvallend naar telenet :D
Misschien dat er hiervoor een concretere thread aangemaakt moet worden. Waarbij moderators dan streng toezien dat er geen "offtopic"-posts voorkomen (die eerder hier passen).

Het moet trouwens een eenvoudige url zijn die bestaat uit enkele kernwoorden.
Telenetdruktnaastdeknop.be is véél te lang en klinkt gewoon niet goed.
Dan moet er een site onder komen waarbij met 1 klik je (unieke!) stem toegevoegd wordt, optioneel in combinatie met je klantnummer.

taLa.

Legacy Member
Ik lees hier net op het TN forum:
nz4n0m zei:
mannekes, net van BIPT goed nieuws gehoord.
TN moet binnekort haar monopolie en dus ook haar netwerk openstellen voor andere providers.
Dit is een europese richtlijn die in 2008 van kracht wordt.
DUs ofwel zal tn moeten meegaan met haar tijd ofwel blijven ze in de jaren 90 hangen met hun pre-historisch beleid.

Da zou wel rocken. Kan iemand dat bevestigen?

nTFs

Legacy Member
Ik wil hier niemand zijn dromen doorprikken maar wees toch eens allemaal realistisch.
Je zit op een forum plannen te smeden die nooit ten uitvoere worden gebracht en mochtten deze plannen al concrete vormen aannemen, zelfs dan doet Telenet niet eens de moeite om de minderheid zware gebruikers tegemoet te komen.

holycrus

Legacy Member
taLa. ja ik kan da bevestigen dat is inderdaad zo. same met belgacom alsk het goed heb, het punt is die mannen hebben nog superveel capaciteit van hun lijnen over, die ze niet gebruiken, en nu worden ze idd verplicht om dat open te stellen, bv Dommel wordt gerund op telenet lijnen... omdat ze moesten én sneller, grappig ofniet ...

Valkyrium

Legacy Member
nTFs zei:
Ik wil hier niemand zijn dromen doorprikken maar wees toch eens allemaal realistisch.
Je zit op een forum plannen te smeden die nooit ten uitvoere worden gebracht en mochtten deze plannen al concrete vormen aannemen, zelfs dan doet Telenet niet eens de moeite om de minderheid zware gebruikers tegemoet te komen.
Evolutie is onze vriend!
Iedereen kent YouTube nu al en dat zuipt bandbreedte. Wanneer het legaal downloaden van films couranter wordt gaat Telenet ook zien dat het verbruik stijgt en dat die gewonen mensen 'onze acties' ziet gaat ze zich erbij aansluiten.
Dat gaat nooit zo kunnen blijven duren, wees daar maar zeker van.
Maar stel als men de limietn afschaft gaan ze misschien nog strenger toezien op het illegaal downloaden:s

|2AiD

Legacy Member
kunnen we nie gwn een aanvraag doen om een wet op te stellen die datalimieten verbied? dan zijn ze wel verplicht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan