Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mistabeen zei:met een negatieve houding gaat ge er nooit komen he.
Waren veel mensen met dezelfde negatieve houding voor de geendatalimiet website, en er waren er die dezelfde negatieve houding hadden tijdens die actie.
Ook al hebben ze geen groot resultaat geboekt door die actie, het heeft toch iets geholpen, en dat is wat telt.
Natuurlijk moet ge geen wonderen verwachten, maar da betekent nie da ge u zomaar moet laten doen he![]()
ja.migelle zei:is da nie gewoon da fake bericht...
had ge 5 seconden de moeite gedaan om eens de topic te doorlopen had ge wel gezien dat het al een stuk of 20 keer bevestigd is geweest dat het BS is.MiniJeffrey zei:dunno![]()
Dat artikel is gebasseerd op een vals persbericht.MiniJeffrey zei:op TIK staat een artikeltje uit de tijd over een eprsbericht van telenet waarin wel degelijks taat dat de limieten afgeschaft zulle worde...
migelle zei:njah als ge het is ff rustig bekijkt
wij wille meer limiet, ma we zorge toch allemaal, of toch het grootste deel, dat we nie bove ons limiet kome om nie op smalband te vliege dus blyve wij allemaal onder de limiet, telenet ziet dit als toekomen met de huidige limieten, dus eigelijk zou het grootste deel van de klanten elke maand over z'n limiet moete, ma als er dan weer volumeblokke bijgekocht gaan worde wint telenet hier weer, 't is gewoon een straatje zonder einde denk ik, toch als ge het zo relativeert
)
(kidding, ik ben vredelievender dan da ingesteld
)Misschien dat er hiervoor een concretere thread aangemaakt moet worden. Waarbij moderators dan streng toezien dat er geen "offtopic"-posts voorkomen (die eerder hier passen).MiniJeffrey zei:sorry, is net gepost geweest op tik dusja
oke hoe zit het met die website?
telenetdruktnaastdeknop.be ? klinkt dat niet eits te aanvallend naar telenet![]()
dan kunde da beter bespreke in een IRC kanaal ofzo opt gemak 
MiniJeffrey zei:kheb het gevoel dat zon topic noeit aanvaard wordtdan kunde da beter bespreke in een IRC kanaal ofzo opt gemak
www.maakhetverschil.be
nz4n0m zei:mannekes, net van BIPT goed nieuws gehoord.
TN moet binnekort haar monopolie en dus ook haar netwerk openstellen voor andere providers.
Dit is een europese richtlijn die in 2008 van kracht wordt.
DUs ofwel zal tn moeten meegaan met haar tijd ofwel blijven ze in de jaren 90 hangen met hun pre-historisch beleid.
Evolutie is onze vriend!nTFs zei:Ik wil hier niemand zijn dromen doorprikken maar wees toch eens allemaal realistisch.
Je zit op een forum plannen te smeden die nooit ten uitvoere worden gebracht en mochtten deze plannen al concrete vormen aannemen, zelfs dan doet Telenet niet eens de moeite om de minderheid zware gebruikers tegemoet te komen.

taLa. zei:Ik lees hier net op het TN forum:
Da zou wel rocken. Kan iemand dat bevestigen?