Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

morfer

Legacy Member
|2AiD zei:
haha ja das ook een goeie :D

lijkt mij een goed idee :p leg uw ideetjes samen en werk dit uit !

der bestaat zo een sms website voor rond te geven en zo kan iedereen een sms sturen voor dit alles te steunen.

Wacko Santa

Legacy Member
die mail van Mistabeen vindt ik een goed initiatief.. Ik heb net een soortgelijke mail verzonden (voor ik dit las) en moet zeggen dat ik hoop dat er nog mensen waren..

Ik ben het kotsbeu om als onbenullige garnaal aanzien te worden door BGC en TN en wil gerust meedoen bij de eventuele acties ;) (geen molotovs liefst :p)..

Anders voor het hoofdkantoor van Telenet eens een Gaia-actie doen.. Vreedzaam, maar raak?.. Tot in mechelen wil ik daar gerust eens voor rijden..

Al was het maar 50 man, het zou wel bekijks hebben (en iemand belt de VRT ofzo..) (of VTM, die springen nog sneller op zulk nieuws)

Mistabeen

Legacy Member
reteiP zei:
Zolang telenet hun klanten behoud zal er niks veranderen.
met een negatieve houding gaat ge er nooit komen he.

Waren veel mensen met dezelfde negatieve houding voor de geendatalimiet website, en er waren er die dezelfde negatieve houding hadden tijdens die actie.
Ook al hebben ze geen groot resultaat geboekt door die actie, het heeft toch iets geholpen, en dat is wat telt.

Natuurlijk moet ge geen wonderen verwachten, maar da betekent nie da ge u zomaar moet laten doen he :)

fraCk

Legacy Member
Op TIK registreren is al een stap in de goede richting ;) ! Die zien dat namelijk ook wel zitten

Lord Seth

Legacy Member
VTM wordt gesponsord door Telenet.

De VRT kan eventueel nog iets doen, maar dan moet je wel snel zijn :)

Grayfox

Legacy Member
MiniJeffrey zei:
kerel in mn klas die jeffrey noemt en disneyland fan is, dacht da er daar wel ni al teveel van in belgie gingen van rondlopen, ma blijkbaar toch wel :D

LSDsmurf

Legacy Member
fraCk zei:
Op TIK registreren is al een stap in de goede richting ;) ! Die zien dat namelijk ook wel zitten

TIK is eigelijk het bewijs dat al die petities en acties zeer weinig opbrengen. Die mannen ijveren al meer dan 6-7 jaar voor betere abonnementen, vergaderen af en toe met Telenet maar echt veel hebben die nog niet bereikt hoor.

MiniJeffrey

Legacy Member
Grayfox zei:
kerel in mn klas die jeffrey noemt en disneyland fan is, dacht da er daar wel ni al teveel van in belgie gingen van rondlopen, ma blijkbaar toch wel :D

misschien ist toch ik :p

1TINA1 in gebouw B schoonmeersen hogent voskenslaan toch? :D

MiniJeffrey

Legacy Member
op TIK staat een artikeltje uit de tijd over een eprsbericht van telenet waarin wel degelijks taat dat de limieten afgeschaft zulle worde...

migelle

Legacy Member
njah als ge het is ff rustig bekijkt
wij wille meer limiet, ma we zorge toch allemaal, of toch het grootste deel, dat we nie bove ons limiet kome om nie op smalband te vliege dus blyve wij allemaal onder de limiet, telenet ziet dit als toekomen met de huidige limieten, dus eigelijk zou het grootste deel van de klanten elke maand over z'n limiet moete, ma als er dan weer volumeblokke bijgekocht gaan worde wint telenet hier weer, 't is gewoon een straatje zonder einde denk ik, toch als ge het zo relativeert
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan