morfer
Legacy Member
|2AiD zei:haha ja das ook een goeie![]()
lijkt mij een goed idee
leg uw ideetjes samen en werk dit uit ! der bestaat zo een sms website voor rond te geven en zo kan iedereen een sms sturen voor dit alles te steunen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
|2AiD zei:haha ja das ook een goeie![]()
leg uw ideetjes samen en werk dit uit !
(geen molotovs liefst
)..met een negatieve houding gaat ge er nooit komen he.reteiP zei:Zolang telenet hun klanten behoud zal er niks veranderen.

reteiP zei:Zolang telenet hun klanten behoud zal er niks veranderen.
fraCk zei:Op TIK registreren is al een stap in de goede richting! Die zien dat namelijk ook wel zitten
kerel in mn klas die jeffrey noemt en disneyland fan is, dacht da er daar wel ni al teveel van in belgie gingen van rondlopen, ma blijkbaar toch welMiniJeffrey zei:in wat?

fraCk zei:Op TIK registreren is al een stap in de goede richting! Die zien dat namelijk ook wel zitten
Grayfox zei:kerel in mn klas die jeffrey noemt en disneyland fan is, dacht da er daar wel ni al teveel van in belgie gingen van rondlopen, ma blijkbaar toch wel![]()


MiniJeffrey zei:op TIK staat een artikeltje uit de tijd over een eprsbericht van telenet waarin wel degelijks taat dat de limieten afgeschaft zulle worde...
hopelijk is het zo maar dat zal dan wel ergens in 2008 zijn denkek of later zelfsWacko Santa zei:link us..