Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zoR

Legacy Member
sneax zei:
Sorry om te zeggen maar ik denk dat Telenet met de ad campagnes het wel beter doet dan jullie hier. Een cheetah/leeuw/jachtluipaard of whatever kan inderdaad héél snel lopen maar slechts voor korte tijd, tis te zeggen, enkele seconden ... het IS gewoon zo, Telenet heeft dus bewust voor zo'n beest gekozen en dat beest past NIET in de counter-campagne.

Neem dan beter een beest dat lang kan lopen maar iets trager en speel in op het feit dat de cheetah niet lang genoeg kan lopen om dat beest in te halen ... daar zit meteen wa meer intellect achter.

:unsure:

Hoop da je aant lachen bent ??? :unsure:
Het gaat hem om de boodschap.. niet om da stoem fotoke met dien cheetah :)

BassKillah

Legacy Member
zoR zei:
Hoop da je aant lachen bent ??? :unsure:
Het gaat hem om de boodschap.. niet om da stoem fotoke met dien cheetah :)

Mja echt hé
die foto zegt echt meer dan woorden!

Kvind ze zelf ZALIG :woohoo:

GhO$T

Legacy Member
BassKillah zei:
We kunnen maar proberen, tmoet goedgekeurd worden ook hé..
Lolz no offence, maar netlog is zowat de verblijfsplaats voor alle 12-16 jarigen op het net; telenet zal echt wel onder de indruk zijn daarvan ;).

zoR

Legacy Member
Dan nog , zijt eens realistisch..
Al was da een website voor pubers, senioren of wat dan ook..

Telenet gaat z'n standpunten, etc.. niet opgeven of veranderen omdat er 500 man een petitie tekent hoor.

BassKillah

Legacy Member
zoR zei:
Dan nog , zijt eens realistisch..
Al was da een website voor pubers, senioren of wat dan ook..

Telenet gaat z'n standpunten, etc.. niet opgeven of veranderen omdat er 500 man een petitie tekent hoor.

Nee maar misschien wel als da ding 70.000 handtekeningen heeft ;)

en ja so what 13-16 jarigen blabla?

ik ben 21? kzit kik daar ook op?

Morre1977

Legacy Member
zoR zei:
Dan nog , zijt eens realistisch..
Al was da een website voor pubers, senioren of wat dan ook..

Telenet gaat z'n standpunten, etc.. niet opgeven of veranderen omdat er 500 man een petitie tekent hoor.

idd ... zelfs schriftelijke petities worden hier meestal gewoon naast zich neergelegd, laat staan een elektronische

zoR

Legacy Member
BassKillah zei:
Nee maar misschien wel als da ding 70.000 handtekeningen heeft ;)

en ja so what 13-16 jarigen blabla?

ik ben 21? kzit kik daar ook op?

Goeie vooruitzichten jij.. :D

Maar ehm,.. 70.000.. :rofl:
Wees blij met 2000 ofzo..

|2AiD

Legacy Member
een goeie petitie zou zijn iedereen die overschakelt naar dommel of edpnet :lol: dan gaan ze wss gwn falliet (kwee nie of et juist geschreven is )

Rurouni

Legacy Member
BassKillah zei:
wete gij ze wonen? ;)

Ge weet waar ze werken en ge weet hoe ze eruit zien , herken je de personen niet volg dan gewoon de dikke bmw / mercedeskes .

BassKillah

Legacy Member
zoR zei:
Goeie vooruitzichten jij.. :D

Maar ehm,.. 70.000.. :rofl:
Wees blij met 2000 ofzo..

Als dat op een voorpagina van een site staat!?

Iedereen die inlogt krijgt het voor zijn neus geschoteld zonder ernaar te moeten zoeken, als netlog dit toelaat!

JA! 70.000! :)

zoR

Legacy Member
Moest ik dommel kunnen nemen waar ik woon, was ik al lang overgeschakeld.

|2AiD

Legacy Member
zoR zei:
Moest ik dommel kunnen nemen waar ik woon, was ik al lang overgeschakeld.

² het enige da ik wil is geen datalimiet voor mijn part download ik maar aan een snelheid van 300KB/sec ofzo zolang ik maar geen datalimiet heb

Mr_Larsman

Legacy Member
Netlog is wel degelijk een heel grote website hoor, dus daar kan je veel uithalen, alleen denk ik niet dat netlog die petitie op hun frontpage gaat toestaan, maar je weet natuurlijk nooit. Zet er wel genoeg uitleg bij, want netlog zit vol mensen die niks begrijpen van limiet en verder :p
Maar zet het gwn op zoveel mogelijk websites.

Iemand

Legacy Member
BassKillah zei:
Als dat op een voorpagina van een site staat!?

Iedereen die inlogt krijgt het voor zijn neus geschoteld zonder ernaar te moeten zoeken, als netlog dit toelaat!

JA! 70.000! :)

Beter zou zijn : 70.000 geschreven :o. Wanneer ik deze week op één zie dat verhofstadt 100.000 handtekeningen in ontvangst neemt aangaande de solidariteit in belgie, en als reactie heeft : dit is een duidelijk statement, mag hijde lijn wel doortrekken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan