zoR
Legacy Member
sneax zei:Sorry om te zeggen maar ik denk dat Telenet met de ad campagnes het wel beter doet dan jullie hier. Een cheetah/leeuw/jachtluipaard of whatever kan inderdaad héél snel lopen maar slechts voor korte tijd, tis te zeggen, enkele seconden ... het IS gewoon zo, Telenet heeft dus bewust voor zo'n beest gekozen en dat beest past NIET in de counter-campagne.
Neem dan beter een beest dat lang kan lopen maar iets trager en speel in op het feit dat de cheetah niet lang genoeg kan lopen om dat beest in te halen ... daar zit meteen wa meer intellect achter.
![]()
Hoop da je aant lachen bent ???

Het gaat hem om de boodschap.. niet om da stoem fotoke met dien cheetah


.



dan gaan ze wss gwn falliet (kwee nie of et juist geschreven is )
. Wanneer ik deze week op één zie dat verhofstadt 100.000 handtekeningen in ontvangst neemt aangaande de solidariteit in belgie, en als reactie heeft : dit is een duidelijk statement, mag hijde lijn wel doortrekken.