Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

|2AiD

Legacy Member
die dingskes op posters aan de hoge pieten van telenet hun huis hangen :evil:

killgore

Legacy Member
Gattuso8 zei:
Die grootschalige campagne is er vorig jaar toch geweest met die online petitie en toen zeiden ze simpelweg hetzelfde als nu.

online petitie =/= grootschalige campagne.

Ik weet zelfs niet over wat je hebt en volg belangrijkste vlaamse media nu toch wel regelmatig :p.

m4nTiS

Legacy Member
Gattuso8 zei:
Die grootschalige campagne is er vorig jaar toch geweest met die online petitie en toen zeiden ze simpelweg hetzelfde als nu.



Ma ze zeggen al jaren tzelfde als nu...
Tis al jaren

90% van de gebruikers heeft dit niet nodig
90% van de gebruikers heeft dat niet nodig
90% van de gebruikers heeft zus niet nodig
90% van de gebruikers heeft zo niet nodig
...

En, ok, paar jaar geleden had ik daar nog kunnen inkomen.
Ma ondertussen kennen meer en meer mensen iets van pc's en internet
En nu ist blijkbaar al 94% da er ni van moet hebben...Straf da!

M'n pa was ier net en diene kent ni om te zeggen niets van t internet...ma echt veel ist ook ni en diene zei daarnet al dat het schandalig was was ze ons nu weer proberen ana te smeren. Go figure!

BassKillah

Legacy Member
T'enige volges mij waar dagge iets mee kunt bereiken is idd zo een petitie en dan me wa volk naar de vtm of kweetni wa stappe of een krant en da int nieuws late komen!

en alle mensen die onwetend zijn van dit soort probleem voor ons, op de hoogte brengen!

en dat wij het enige land zijn die zoiets heeft!

en dat hier iets moet aan gedaan worden!

cool_boy_ke

Legacy Member
--- Cut the offtopic ---
We moeten een manier vinden om een campagne op te starten. En uit pluizen wat de effectiefste manier is om enig effect te hebben.

sneax

Legacy Member
Sorry om te zeggen maar ik denk dat Telenet met de ad campagnes het wel beter doet dan jullie hier. Een cheetah/leeuw/jachtluipaard of whatever kan inderdaad héél snel lopen maar slechts voor korte tijd, tis te zeggen, enkele seconden ... het IS gewoon zo, Telenet heeft dus bewust voor zo'n beest gekozen en dat beest past NIET in de counter-campagne.

Neem dan beter een beest dat lang kan lopen maar iets trager en speel in op het feit dat de cheetah niet lang genoeg kan lopen om dat beest in te halen ... daar zit meteen wa meer intellect achter.

:unsure:

GhO$T

Legacy Member
fraCk zei:
doen :p

leuk artikel op datanews dat aantoont hoe belachelijk ze wel niet zijn, bereid u alvast mentaal voor..
:rofl: ik kom niet meer bij gewoon.
'inkomsten van volumeblokken zijn bad profits en wij zijn zéker niet uit op dergelijk winstbejag'
'onze limiet is in feite veel consequenter dan een 'fair use policy' en dus te prefereren boven dat laatste'
'Dommel biedt onbeperkte limieten, maar dat kan alleen omdat hun netwerk praktisch leeg is'
'94% van onze klanten komt probleemloos toe met de limiet'
...
:rofl: ; alleen een bedrijf als telenet kan zoveel zever en leugens in 1 artikel samen krijgen.

Als ze dan toch hun klanten willen indelen zou dit misschien realistischer zijn
6% komt niet toe
25% komt amper toe en probeert zo zuinig mogelijk het volume te gebruiken om toch maar het einde van de maand te halen zonder die belachelijk dure volumeblokken te moeten aanschaffen.
69% komt toe.

Iemand

Legacy Member
Aegonis zei:
juist niet
als je een petitie opzet of wat dan ook, moet je aan zoveel mogelijk UNIEKE handtekeningen raken. anders verliest dat volledig zijn effect

Dit besef ik wel, maar ik wil maar zeggen, dat 100 man niets uit zal maken ;)

bon, examen latijn roept mij ;D

Morre1977

Legacy Member
sneax zei:
Sorry om te zeggen maar ik denk dat Telenet met de ad campagnes het wel beter doet dan jullie hier. Een cheetah/leeuw/jachtluipaard of whatever kan inderdaad héél snel lopen maar slechts voor korte tijd, tis te zeggen, enkele seconden ... het IS gewoon zo, Telenet heeft dus bewust voor zo'n beest gekozen en dat beest past NIET in de counter-campagne.

Neem dan beter een beest dat lang kan lopen maar iets trager en speel in op het feit dat de cheetah niet lang genoeg kan lopen om dat beest in te halen ... daar zit meteen wa meer intellect achter.

:unsure:

des te sneller ze lopen, des te minder lang ze het volhouden !! dat telenet daar maar eens naar kijkt. ne cheetah die tegen 50 loopt kan best ver komen, ene die 100 loopt daarentegen ...
100 is ook hun topsnelheid, de meeste vallen aan tegen 50 of 60.

Waarom ? omdat ze op die manier de beste verhouding snelheid / afstand hebben ...
die beesten zijn slimmer dan telenet ...

Valkyrium

Legacy Member
Dus als ik het goed begrijp zullen we dingen sneller kunnen downloaden en dingen sneller kunnen laden, gaat dat niet tot meer gedownload en gesurf leiden?

BassKillah

Legacy Member
EEN POGING TOT:

Die site heeft 75.000 bezoekers per dag sowieso!

Screenshot:

netlogse4.png

SoliD

Legacy Member
Dan nog zouden ze die 6% die zich een premium product, zoals Telenet Turbo zich wilt voordoen, hebben aangeschaft een hogere limiet moeten geven.
Bad profits zeggen ze dan, ze draaien er nochtans hun hand niet voor om om woekerprijzen te vragen voor datalimiet.

Telenet heeft hun marketeers wss bij de laagste slaagcijfers gehaald als ze zo'n onzin durven te verkondigen en voor waarheid aanschouwen.

Morre1977

Legacy Member
BassKillah zei:
EEN POGING TOT:

Die site heeft 75.000 bezoekers per dag sowieso!

Screenshot:

netlogse4.png

ik vind die bligg site toch niet echt indrukwekkend om als drukmiddel te gebruiken hoor !!

BassKillah

Legacy Member
Morre1977 zei:
ik vind die bligg site toch niet echt indrukwekkend om als drukmiddel te gebruiken hoor !!

We kunnen maar proberen, tmoet goedgekeurd worden ook hé..

Japser

Legacy Member
GhO$T zei:
'Dommel biedt onbeperkte limieten, maar dat kan alleen omdat hun netwerk praktisch leeg is'

Moesten ze zich eens deftig bevragen é
er zit meer volk op het netwerk van dommel dan op da van hun eigen

(vermits da hetzelfde is als da van BGC)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan