fraCk
Legacy Member
wat een beetje reclame nie kan doen-etienne- zei:
haha
had btw nooit van die site gehoord
is wel coolVolg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat een beetje reclame nie kan doen-etienne- zei:
haha
is wel coolSkoran zei:Als we nu eens massaal mails naar testaankoop sturen, die pikken daar wel op in denk ik
"Het netwerk kan dat niet aan" wat eigelijk bullshit isNalar zei:Wat is eigenlijk hun grootste argument tegen verhoging van datalimiet of de afschaffing daarvan?

-etienne- zei:nog even en het artikel haalt het meest aantal stemmen van heel dit jaar op bligg.be
http://www.bligg.be/index.php?part=year
Momenteel 4des, maar we zijn al half weg!
edit: tijdens 't typen al 3des
DBK zei:tis een kwestie van minuten voor we op die site op 1 staan![]()
dan staan we op 1, is toch leuk =pMorre1977 zei:en wat veranderd er dan ?
maar stilletjes aan zal dat wel lukken..Nopexback zei:Louter uit nieuwsgierigheid in feite :
Heeft iemand al antwoord gekregen van de klantendienst ?![]()

Nalar zei:Wat is eigenlijk hun grootste argument tegen verhoging van datalimiet of de afschaffing daarvan?