Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

m4nTiS

Legacy Member
Skoran zei:
Als we nu eens massaal mails naar testaankoop sturen, die pikken daar wel op in denk ik

en wa peisde dat die gaan zeggen?
Tis ni da Telenet ons abbo plots een pak duurder heeft gemaakt of ons snelheid/limiet nog slechter heeft gemaakt.


Tgaat er gewoon over da ze een hele reclamestunt willen doen voor niets meer of minder dan een simpele snelheidsverhoging en dat ze dan met veel show zeggen dat dit is wat de klant wil want ze luisteren naar hun klanten.

Dat dit velen (waaronder mezelf) in het verkeerde keelgat geschoten is, das 1 ding...
Ze gaan aanklagen wegens foute praktijken is nog iets anders.

Ik kijk nu gewoon wat ze morgen nu exact gaan doen en is dat niets meer dan een snelheidsverhogingske dan zullen de overstapplannen (zie Dommel thread) nog concreter worden.

Valkyrium

Legacy Member
Wat is eigenlijk hun grootste argument tegen verhoging van datalimiet of de afschaffing daarvan?

fraCk

Legacy Member
Nalar zei:
Wat is eigenlijk hun grootste argument tegen verhoging van datalimiet of de afschaffing daarvan?
"Het netwerk kan dat niet aan" wat eigelijk bullshit is

EnnY

Legacy Member
Dan krijgen we mss meer aandacht, bv als daar 600 keer geklikt is das nie nix denk

Yuy 161

A3g0nis

Legacy Member
Ik denk dat duidelijk is dat het probeem zit bij het feit dat de "gewone mens" geen benul heeft van de datalimieten.
Ipv dergelijke acties op te stellen waarbij enkel mensen bewust van het probleem hun mening uiten, zou het wel eens interessant zijn om op een of andere manier de "onbewusten" te bereiken.

Dit kan op verschillende manieren:
*een kettingmail (hoewel ik die zelf meestal verwijder) met verwijzing naar één petitie
*campagne voeren (flyers, affiches,...)
*lezersbrieven sturen naar grote kranten/tijdschriften
...

Bovendien is het zinloos allemaal verschillende kleine actietjes op te zetten, neem liever één grote petitie...

Het moet niet alleen gedaan zijn met datalimieten, het moet ook gedaan zijn met er alleen maar over te zagen en klagen. doe er iets aan!

EnnY

Legacy Member
Nja , maar ik ken niemand die er iets "groots" kan van maken
En wss is iedereen te lui om zoiets te doen :p

xback

Legacy Member
Louter uit nieuwsgierigheid in feite : :)

Heeft iemand al antwoord gekregen van de klantendienst ? :)

Deefees

Legacy Member
Das vree moeilijk hé. Na lange tijd heb ik men ouders weten te overtuigen om te veranderen naar fulladsl..
Men moeder zag er van af door het papierwerk alleen al. En het pakket van alles in 1 bij telenet (digitale tv + telefoon + internet) maakt het niet makkelijker
Ze hebben een bekende naam, daar is moeilijk tegen te beginnen :( maar stilletjes aan zal dat wel lukken..

Morre1977

Legacy Member
straks eens bellen voor men facturen want daar zitten ze ook weer mee te kloten. Ik betaal een factuur op de 28e (iets te laat maar bon). de 29e sturen zij een rappel met intrest. ik bel een paar dagen later om te zeggen dat die facturen gekruist hebben, ze kijken dat na ... is in orde zeggen ze. Nu op nieuwe factuur ... tellen ze die intrest er weer bij omdat ik die eerste zogezegd nie betaalde ...

alle ja ... offtopic maar ... man wat een ezels

no_way2go

Legacy Member
Nalar zei:
Wat is eigenlijk hun grootste argument tegen verhoging van datalimiet of de afschaffing daarvan?

Ze zeggen ook dat de meerderheid van hun klanten geen nood heeft aan meer volume aangezien de meerderheid niet elke maand over zijn limiet zit... (ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen ?)

Dit is zoals zeggen dat België geen nood heeft aan gezondheidszorg voor gehandicapten of kankerpatiënten (maar een voorbeeld) omdat de meerderheid van de bevolking niet gehandicapt is/kanker heeft :naughty:

- Iets anders -
Werkt die 'truuk' nog om van abbonement te switchen ? Vroeger ooit wel is iets van gehoord. Ik heb ExpressNet... Pm me plz.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan