Coop
Legacy Member
Telenet lacht en melkt ons uit.
Telenet probeert iedereen aan een zwaarder abonnement te helpen.
43 € is nog niet duur genoeg, nee het moet in de 60€ zijn.
En telenet maar leningen aangaan om aan hun investeerders uit te keren, en wie denk je dat dat betaald ?
Ik ben nu ruim een jaar weg bij telenet voor naar dommel te gaan, en ik heb er heel erg spijt van dat ik niet vroeger ben weggegaan, dommel is vrijheid ! telenet is geen vrijheid.
En hoe komen ze erbij dat de mensen meer snelheid willen ? voor sneller te surfen ? bij surfen merk je niets van het snelheidsverschil ! bij downloaden wel maarja, dat mag niet hé.
Iedereen die zich elke maand in de k*nt genaaid voelt door telenet, stap over, dommel verwelkomt jullie met open armen !
Telenet probeert iedereen aan een zwaarder abonnement te helpen.
43 € is nog niet duur genoeg, nee het moet in de 60€ zijn.
En telenet maar leningen aangaan om aan hun investeerders uit te keren, en wie denk je dat dat betaald ?
Ik ben nu ruim een jaar weg bij telenet voor naar dommel te gaan, en ik heb er heel erg spijt van dat ik niet vroeger ben weggegaan, dommel is vrijheid ! telenet is geen vrijheid.
En hoe komen ze erbij dat de mensen meer snelheid willen ? voor sneller te surfen ? bij surfen merk je niets van het snelheidsverschil ! bij downloaden wel maarja, dat mag niet hé.
Iedereen die zich elke maand in de k*nt genaaid voelt door telenet, stap over, dommel verwelkomt jullie met open armen !
ad:


