Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Coop

Legacy Member
Telenet lacht en melkt ons uit.
Telenet probeert iedereen aan een zwaarder abonnement te helpen.
43 € is nog niet duur genoeg, nee het moet in de 60€ zijn.
En telenet maar leningen aangaan om aan hun investeerders uit te keren, en wie denk je dat dat betaald ?
Ik ben nu ruim een jaar weg bij telenet voor naar dommel te gaan, en ik heb er heel erg spijt van dat ik niet vroeger ben weggegaan, dommel is vrijheid ! telenet is geen vrijheid.
En hoe komen ze erbij dat de mensen meer snelheid willen ? voor sneller te surfen ? bij surfen merk je niets van het snelheidsverschil ! bij downloaden wel maarja, dat mag niet hé.

Iedereen die zich elke maand in de k*nt genaaid voelt door telenet, stap over, dommel verwelkomt jullie met open armen !

Anoniem04

Legacy Member
54 procent na een week, ik heb alleen maar Crysis demo gedownload, LFS update gedownload en youtube filmpjes gekeken :sad:

Valkyrium

Legacy Member
-etienne- zei:
Moest het hier niet staan, dit zou nog eens reclame zijn voor telenet:

http://a.imagehost.org/0070/telenut.jpg


Stond op de vorige pagina, mate.
maar 't blijft een zalige foto met een toffe kijk op de waarheid.

en @ Coop, ik zou willen man, echt waar. Maar onze ADSL-lijn is kapot en de plaats waar het kapot ligt is onder onze aangelegde tuin. Dat zou dom zijn om die open te breken, me dunkt.

DBK

Legacy Member
Nessaja zei:
trek je conclusies en verander of blijf bij telenet
Sommige mensen wonen nog thuis en hebben zo maar niet te beslissen. Wij zijn voordeliger met een pakket bij telenet. Als we internet bij dommel pakken en een soort freephone bij een andere provider komen we altijd duurder uit.

Coop

Legacy Member
Nalar zei:
Stond op de vorige pagina, mate.
maar 't blijft een zalige foto met een toffe kijk op de waarheid.

en @ Coop, ik zou willen man, echt waar. Maar onze ADSL-lijn is kapot en de plaats waar het kapot ligt is onder onze aangelegde tuin. Dat zou dom zijn om die open te breken, me dunkt.

Niet zo dom als door telenet elke maand genaaid te worden.
Ik kon er niet meer tegen en heb hier heel mijn huis verbouwd bij wijze van spreken om die adsl kabel hier te krijgen, genoeg is genoeg en die laatste druppel heeft mijn zwembad gevuld, a man can take no more !

cool_boy_ke

Legacy Member
Ik ga de mooiste posters op hoge kwaliteit uitprinten en hier rondhangen :)
De inkt moet toch op (oude printers :))

Impulse

Legacy Member
en voor degenen die op facebook zitten is er een "Ontevreden Telenetklanten" group

cool_boy_ke

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
Ik ga de mooiste posters op hoge kwaliteit uitprinten en hier rondhangen :)
OK, ze zijn uitgeprint. Best mooi. Kga ze morgenvroeg een beetje overal rondhangen als ik goeie plakband vind.

-etienne-

Legacy Member
lol, het heeft in 12 minuten al dubbel zoveel stemmen als 't tweede populairste artikel dat er al 2 dagen staat :)

Skoran

Legacy Member
Roodkapje zei:
Niet gedacht dat telenet zo in staat zou zijn om zo openlijk in het gezicht te schijten van hun klanten. Laag, erg laag... Is dit écht zulke reclamecampagne waard?

God, kon ik maar overstappen naar iets beters... maar ja, als je alleen kabel hebt :(

Hallo, europa? Euuuroooppaaaaa??? Waaaar beeen jjeeee??? Testaankoop?

Als we nu eens massaal mails naar testaankoop sturen, die pikken daar wel op in denk ik
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan