A3g0nis
Legacy Member
dakantochnie zei:Ik heb ook pas vandaag terug nieuwe instructies ontvangen van Telenet dat we de threads mogen laten staan.
Dat is pas een toepassing op je nickname!!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dakantochnie zei:Ik heb ook pas vandaag terug nieuwe instructies ontvangen van Telenet dat we de threads mogen laten staan.
.
.
http://www.theredavatar.com/Teleslet.jpgsquanman zei:Kheb wel compassie met de telenet-werknemers aan de helpdesk die daar gewoon hun brood komen verdienen en nu de ene lading ongenoegen na de andere krijgen.
Volhouden jongens, tzijn jullie bazen die we willen bereiken!![]()
kenaney zei:

Aegonis zei:hm, wss lezen ze dat en smijten ze da weg eh aja...
Zeker als ze er zo 100 op een dag hebben...

Blood_Raven zei:Helaba bij de mijne staat nog een vraag bij, daar wil ik een duidelijk antwoord op hebben.
Of er blijven er komen van mijnen kant.![]()
Turkije is misschien vrij simpel te hakken qua servers. Telenet heb je al nen iets professioneleren voor nodig. Telenet = IT Sector, IT Sector = niet gewoon hackbaar, maar heel wat kennis voor nodig. Anders zou het al lang is gebeurd zijn.kenaney zei:spambeast![]()
ik zeg het nog es, iemand moet gewoon da telenet site of "telenetdruktopknop" site hacken met een of andere teaser afbeelding en kijk es af wat er achter volgt.
Ik weet dit uit ervaring in Turkije, de hoofdpagina van het grootste internetprovider was gehackt omda ze gewoon klachtmails negeerden, nu zijn ze ginder beter aant worden.
.Maja die hacker diet gedaan had hadden ze ook gepakt maar hij was vrijgelaten omdat ie gewoon aandacht wou trekken en nix anders gedaan had dan het voorpagina veranderen.mythe zei:Turkije is misschien vrij simpel te hakken qua servers. Telenet heb je al nen iets professioneleren voor nodig. Telenet = IT Sector, IT Sector = niet gewoon hackbaar, maar heel wat kennis voor nodig. Anders zou het al lang is gebeurd zijn.
En die kerels zitten wss bij Dommel dus trekken hun da niet aan of Telenet da nu goed doet of niet.
+ Als ze binnengeraken worden ze eerder gevolgd dan er iets gebeurd ^^.
Ok, cava. Maar 9/10 gaat de pic toch niet snappen omdat ze niet precies weten wat die datalmieten juist inhouden. Dus het komt erop, ok, blijkbaar geen positief iets. Maar WAT is het? Gaat de vraag zijnkenaney zei:Maja die hacker diet gedaan had hadden ze ook gepakt maar hij was vrijgelaten omdat ie gewoon aandacht wou trekken en nix anders gedaan had dan het voorpagina veranderen.
als ze de aandacht van media kunnen trekken ist al goe voor mijn part, zodat het iedereen hoort en ziet waarmee telenet bezig is...
.Blood_Raven zei:Ingevuld:
http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?t=8466&postdays=0&postorder=asc&start=951
Als er wat mensen dit nu eens doen, echte email ingeven en echte klantennummer(staat op factuur).
Het blijft toch bij informatie vragen. Ik heb gevraagd welke addertjes er onder het gras liggen bij het opzeggen.
Ik ben aan het overwegen om over te stappen dus deze informatie is in mijn geval nog eens handig ook.

"Niet" bedoel je zeker?tb-303 zei:vergeet niet dat verandering altijd verbetering betekend![]()