Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

A3g0nis

Legacy Member
dakantochnie zei:
Ik heb ook pas vandaag terug nieuwe instructies ontvangen van Telenet dat we de threads mogen laten staan.

Dat is pas een toepassing op je nickname!!

squan

Legacy Member
Kheb wel compassie met de telenet-werknemers aan de helpdesk die daar gewoon hun brood komen verdienen en nu de ene lading ongenoegen na de andere krijgen.

Volhouden jongens, tzijn jullie bazen die we willen bereiken! :)

mythe

Legacy Member
De info is er: http://telenet.be/548/28779/1/nl/
Sorry als ze al gemeld is geweest.

In het kort:
Basicnet => verdubbelling snelheid
Comfort => Verviervouding snelheid
Expressnet => verdubbeling uploadsnelheid
Turbo => verdubbeling uploadsnelheid

Komt er dus op neer => amper iets. ADSL2 is sneller + leveren 3* zo snel in upload :p.
Heb klachtbrief ingestuurd waarin ik melde dat de uitspraak fout is en nog wat klacht :).

*Edit: Deze is idd zalig :p http://www.theredavatar.com/Teleslet.jpg
Thx kenaney ^^

A3g0nis

Legacy Member
squanman zei:
Kheb wel compassie met de telenet-werknemers aan de helpdesk die daar gewoon hun brood komen verdienen en nu de ene lading ongenoegen na de andere krijgen.

Volhouden jongens, tzijn jullie bazen die we willen bereiken! :)


hm, wss lezen ze dat en smijten ze da weg eh aja...
Zeker als ze er zo 100 op een dag hebben...

Blood_Raven

Legacy Member
Aegonis zei:
hm, wss lezen ze dat en smijten ze da weg eh aja...
Zeker als ze er zo 100 op een dag hebben...

Helaba bij de mijne staat nog een vraag bij, daar wil ik een duidelijk antwoord op hebben.
Of er blijven er komen van mijnen kant. :)

kenaney

Legacy Member
Blood_Raven zei:
Helaba bij de mijne staat nog een vraag bij, daar wil ik een duidelijk antwoord op hebben.
Of er blijven er komen van mijnen kant. :)

spambeast :D

ik zeg het nog es, iemand moet gewoon da telenet site of "telenetdruktopknop" site hacken met een of andere teaser afbeelding en kijk es af wat er achter volgt.

Ik weet dit uit ervaring in Turkije, de hoofdpagina van het grootste internetprovider was gehackt omda ze gewoon klachtmails negeerden, nu zijn ze ginder beter aant worden. En het was op't nieuws gekomen me hun alle "zakzetterij" en mensen die opdookten dat het abnormaal was met hun service vergeleken met andere landen.

A3g0nis

Legacy Member
"gewoon hacken"

1. denk ni da da zoo eenvoudig is bij telenet
2. dat blijft wel illegaal e ^^

mythe

Legacy Member
kenaney zei:
spambeast :D

ik zeg het nog es, iemand moet gewoon da telenet site of "telenetdruktopknop" site hacken met een of andere teaser afbeelding en kijk es af wat er achter volgt.

Ik weet dit uit ervaring in Turkije, de hoofdpagina van het grootste internetprovider was gehackt omda ze gewoon klachtmails negeerden, nu zijn ze ginder beter aant worden.
Turkije is misschien vrij simpel te hakken qua servers. Telenet heb je al nen iets professioneleren voor nodig. Telenet = IT Sector, IT Sector = niet gewoon hackbaar, maar heel wat kennis voor nodig. Anders zou het al lang is gebeurd zijn.
En die kerels zitten wss bij Dommel dus trekken hun da niet aan of Telenet da nu goed doet of niet :p.

+ Als ze binnengeraken worden ze eerder gevolgd dan er iets gebeurd ^^.

kenaney

Legacy Member
mythe zei:
Turkije is misschien vrij simpel te hakken qua servers. Telenet heb je al nen iets professioneleren voor nodig. Telenet = IT Sector, IT Sector = niet gewoon hackbaar, maar heel wat kennis voor nodig. Anders zou het al lang is gebeurd zijn.
En die kerels zitten wss bij Dommel dus trekken hun da niet aan of Telenet da nu goed doet of niet :p.

+ Als ze binnengeraken worden ze eerder gevolgd dan er iets gebeurd ^^.
Maja die hacker diet gedaan had hadden ze ook gepakt maar hij was vrijgelaten omdat ie gewoon aandacht wou trekken en nix anders gedaan had dan het voorpagina veranderen.

als ze de aandacht van media kunnen trekken ist al goe voor mijn part, zodat het iedereen hoort en ziet waarmee telenet bezig is...

mythe

Legacy Member
kenaney zei:
Maja die hacker diet gedaan had hadden ze ook gepakt maar hij was vrijgelaten omdat ie gewoon aandacht wou trekken en nix anders gedaan had dan het voorpagina veranderen.

als ze de aandacht van media kunnen trekken ist al goe voor mijn part, zodat het iedereen hoort en ziet waarmee telenet bezig is...
Ok, cava. Maar 9/10 gaat de pic toch niet snappen omdat ze niet precies weten wat die datalmieten juist inhouden. Dus het komt erop, ok, blijkbaar geen positief iets. Maar WAT is het? Gaat de vraag zijn :).

Coop

Legacy Member
Blood_Raven zei:
Ingevuld:
http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?t=8466&postdays=0&postorder=asc&start=951


Als er wat mensen dit nu eens doen, echte email ingeven en echte klantennummer(staat op factuur).
Het blijft toch bij informatie vragen. Ik heb gevraagd welke addertjes er onder het gras liggen bij het opzeggen.

Ik ben aan het overwegen om over te stappen dus deze informatie is in mijn geval nog eens handig ook.

Wie maakt een nieuw topic aan op alle populaire fora's met ongeveer bovenstaande text en ook met een keuze welke foto ze willen bijvoegen.
Zo kun je heel wat mensen bereiken en zal telenet misschien wel inzien dat we toch wel meer limiet willen.
Ik heb er voor de moment de tijd niet voor maar ik denk dat het wel eens de media zou kunnen bereiken als er veel respons op komt ?
Telenet zal ze allemaal moeten lezen...

Firestyler

Legacy Member
kunnen we geen Poll maken?
- Wie Blijft bij telenet
- Wie wil veranderen van provider
- wie wil veranderen maar de ouders laten het niet toe

:evil:

soulreaper

Legacy Member
Allez,het was de zoveelste storm in een glas water...Djeezes,wat een onnozele halzen bij Telenet...

Firestyler

Legacy Member
deze vond ik de grappigste:
"Het mag duidelijk zijn en blijven... Rode knoppen zijn alarmknoppen, die brengen nooit veel goeds..."

Party

Legacy Member
Eveneens mail verzonden naar de klantendienst voor een overstap, ben het beu.
Als ik op Telenet moet wachten voor een deftige verhoging valt mijn haar uit!

tb-303

Legacy Member
Denk dat er hier veel zijn die beetje te overhaast reageren, spreek niet voor iedereen maar heb het gevoel dat er veel zijn die zich gewoon laten meeslepen door gans de hype van de laaste dagen.... vergeet niet dat verandering altijd verbetering betekend :)

Om maar een voorbeeld te geven.
Op dees forum zal je , in verhouding met het aantal gebruikers natuurlijk, evenveel mensen vinden die "problemen" hebben met andere internet aanbieders zoals dommel, edpnet en dergelijke....

http://www.userbase.be/forum/index.php
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan