Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

w00tw00t

Legacy Member
is nog geen slecht idee
ik heb er geen probleem om die fotos te gaan printe en rondhange in genk met paar maten snachts :p

^MystiQ

Legacy Member
switchblade zei:
moest iedereen zo denken gelijk gij, en zeggen van "of ik nu iets doe of niet, het maakt toch niets uit", leefden we nog in grotten

Maar we leven niet in grotten wat deze statement natuurlijk weer overduidelijk nietig maakt. Het was waarschijnlijk zelfs beter in de grotten dan nu :D

nTFs

Legacy Member
Lord Seth zei:
En jij bent een stuurman die aan wal staat. Beetje een grote mond, maar veel zinnigs komt er niet uit. Alleen maar mensen afbreken, afwijzen en wat nog.

Met mensen zoals jij komen we inderdaad nergens. NERGENS.

Zulke mensen noemen ze tegenwoordig realistisch.

Stancke

Legacy Member
Als Telenet dan toch zo een klote maatschappij is en Dommel geen optie is...



Belgacom anyone?

@Frack: Smalband is nog altijd met 2 l'en geschreven

w00tw00t

Legacy Member
switchblade zei:
moest iedereen zo denken gelijk gij, en zeggen van "of ik nu iets doe of niet, het maakt toch niets uit", leefden we nog in grotten
pas op, ik heb niks tegen je he, maar ik ga gewoon niet akkoord met je mening, net zoals jij niet akkoord gaat met de mijne ;)


typisch freeriders en suckers

switchblade

Legacy Member
Math'ke zei:
Maar we leven niet in grotten wat deze statement natuurlijk weer overduidelijk nietig maakt. Het was waarschijnlijk zelfs beter in de grotten dan nu :D

hadden we nog in grotten geleefd gingen we deze discussie alleszinds niet gehad hebben :p

spray-bunny

Legacy Member
GenesisX zei:
http://users.pandora.be/djevv/cheeta.png :lol:

Die pics zouden overal moeten verschijnen :p Onwetende mensen worden curieus >> gaan de boodschap lezen >> denken eindelijk zelf es na >> stappen misschien over >> meer mensen die overstappen ipv de minderheid.
Moesten er geen typfouten instaan, en er een wat betere slogan bij gevonden worden, 'k zou het ophangen.

Pff telenet actie: Mooi dat ze ons wat meer gunnen, maar 'k had toch op het afschaffen van de limieten gehoopt.

Lord Seth

Legacy Member
Math'ke zei:
Smalband is met dubbele L geschreven mijn beste :)
Ja, als we spreken over broadband en smallband, dan heb je gelijk.

Maar in België (of toch in Vlaanderen) spreken we over breedband en smalband, mijn beste.

^MystiQ

Legacy Member
switchblade zei:
hadden we nog in grotten geleefd gingen we deze discussie alleszinds niet gehad hebben :p

Moesten we in grotten geleefd hebben, was er geen internet, geen telenet en dus ook geen datalimieten, alleen maar zinloze beestige sex onder de oerbewoners :D

Pana

Legacy Member
Lord Seth zei:
En jij bent een stuurman die aan wal staat. Beetje een grote mond, maar veel zinnigs komt er niet uit. Alleen maar mensen afbreken, afwijzen en wat nog.

Met mensen zoals jij komen we inderdaad nergens. NERGENS.

Want jij bent wel DE persoon waar zinnige dingen uitkomen, meneer "ik post overal dat dommel over 99.7% van belgie beschikbaar is maar reageer nooit op reply's met sterkere tegenargumenten"

^MystiQ

Legacy Member
Lord Seth zei:
Maar in België (of toch in Vlaanderen) spreken we over breedband en smalband, mijn beste.

Als je het als smalband schrijft moet je het ook uitspreken met de lange klinker a.

Je kan niet een engels woord omvormen naar een nederlands woord en het vervolgens dan toch weer uitspreken zoals op de engelse wijze, das gewoon te achterlijk om daar nog enige woorden aan te spenderen.

SMa

Legacy Member
w00tw00t zei:
is nog geen slecht idee
ik heb er geen probleem om die fotos te gaan printe en rondhange in genk met paar maten snachts :p
Zeker doen ;)
Afdrukken op A4 fzo, en zo'n plastieken mapje rond doen (ken de preciese naam niet... hopelijk weet je wat ik bedoel :p)

Ik heb er ook geen probleem mee om er enkele uit te hangen, met ducktape aan palen plakken.

Lord Seth

Legacy Member
Math'ke zei:
Als je het als smalband schrijft moet je het ook uitspreken met de lange klinker a.

Je kan niet een engels woord omvormen naar een nederlands woord en het vervolgens dan toch weer uitspreken zoals op de engelse wijze, das gewoon te achterlijk om daar nog enige woorden aan te spenderen.
Ja, en toch is het zo. Eens opzoeken in het woordenboek.

fraCk

Legacy Member
affiches is mooi idee :p ook al zal het wss nix veranderen => care

Math'ke zei:
Als je het als smalband schrijft moet je het ook uitspreken met de lange klinker a.

Je kan niet een engels woord omvormen naar een nederlands woord en het vervolgens dan toch weer uitspreken zoals op de engelse wijze, das gewoon te achterlijk om daar nog enige woorden aan te spenderen.
leef ermee dat woord bestaat..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan