Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
switchblade zei:moest iedereen zo denken gelijk gij, en zeggen van "of ik nu iets doe of niet, het maakt toch niets uit", leefden we nog in grotten

smalband <> breedband ? niets mis mee jongeMath'ke zei:De persoon die die 'affiches' maakt, maakt toch wel een domme fout zoals smalband ..
Lord Seth zei:En jij bent een stuurman die aan wal staat. Beetje een grote mond, maar veel zinnigs komt er niet uit. Alleen maar mensen afbreken, afwijzen en wat nog.
Met mensen zoals jij komen we inderdaad nergens. NERGENS.
switchblade zei:moest iedereen zo denken gelijk gij, en zeggen van "of ik nu iets doe of niet, het maakt toch niets uit", leefden we nog in grotten
pas op, ik heb niks tegen je he, maar ik ga gewoon niet akkoord met je mening, net zoals jij niet akkoord gaat met de mijne![]()
fraCk zei:smalband <> breedband ? niets mis mee jonge

Math'ke zei:Maar we leven niet in grotten wat deze statement natuurlijk weer overduidelijk nietig maakt. Het was waarschijnlijk zelfs beter in de grotten dan nu![]()

Moesten er geen typfouten instaan, en er een wat betere slogan bij gevonden worden, 'k zou het ophangen.GenesisX zei:http://users.pandora.be/djevv/cheeta.png
Die pics zouden overal moeten verschijnenOnwetende mensen worden curieus >> gaan de boodschap lezen >> denken eindelijk zelf es na >> stappen misschien over >> meer mensen die overstappen ipv de minderheid.
Smallband vs broadbandMath'ke zei:Smalband is met dubbele L geschreven mijn beste![]()
hier kijk nog wat op google
Ja, als we spreken over broadband en smallband, dan heb je gelijk.Math'ke zei:Smalband is met dubbele L geschreven mijn beste![]()
Deze vind ik dan toch net iets beter uitgewerkt:GenesisX zei:http://users.pandora.be/djevv/cheeta.png
Die pics zouden overal moeten verschijnenOnwetende mensen worden curieus >> gaan de boodschap lezen >> denken eindelijk zelf es na >> stappen misschien over >> meer mensen die overstappen ipv de minderheid.
switchblade zei:hadden we nog in grotten geleefd gingen we deze discussie alleszinds niet gehad hebben![]()

Lord Seth zei:En jij bent een stuurman die aan wal staat. Beetje een grote mond, maar veel zinnigs komt er niet uit. Alleen maar mensen afbreken, afwijzen en wat nog.
Met mensen zoals jij komen we inderdaad nergens. NERGENS.
Lord Seth zei:Maar in België (of toch in Vlaanderen) spreken we over breedband en smalband, mijn beste.
Zeker doenw00tw00t zei:is nog geen slecht idee
ik heb er geen probleem om die fotos te gaan printe en rondhange in genk met paar maten snachts![]()

)Ja, en toch is het zo. Eens opzoeken in het woordenboek.Math'ke zei:Als je het als smalband schrijft moet je het ook uitspreken met de lange klinker a.
Je kan niet een engels woord omvormen naar een nederlands woord en het vervolgens dan toch weer uitspreken zoals op de engelse wijze, das gewoon te achterlijk om daar nog enige woorden aan te spenderen.
ook al zal het wss nix veranderen => careleef ermee dat woord bestaat..Math'ke zei:Als je het als smalband schrijft moet je het ook uitspreken met de lange klinker a.
Je kan niet een engels woord omvormen naar een nederlands woord en het vervolgens dan toch weer uitspreken zoals op de engelse wijze, das gewoon te achterlijk om daar nog enige woorden aan te spenderen.
Math'ke zei:Als je het als smalband schrijft moet je het ook uitspreken met de lange klinker a.