Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fraCk zei:
zaligferal zei:hahahaze mogen me dan ook ontslaan... ik werk niet voor telenet
ik weet dan ook dat degene die het mij heeft gezegt ook iets moest ondertekenen dat em niks ging zeggen maja em eeft et alleen tegen mij gezegt en ik heb niks getekend !!
phuh als het om een datalimiet verhoging zouw gaan had ik niks gezegt !
mah nu zo een drama maken over zoiets simpel omg dat ze hun campagne ergens pijnlijk steken !
en eigenlijk heeft telenet al genoeg reclame kijk maar in dees topic alleen al... iedereen is er weer eens over bezig ...
edit : oh en ik wil men koekjes !
tb-303 zei:o ohhhhh, ge weet toch dat ze na intern onderzoek hem langs alle kanten gaan slaan met telefoonboeken (al dan niet van belgacom) om te weten wie "zijn vriend" is .....
migelle zei:ma neeze gaan hem de rest van z'n leve op smallband zette van telenet, erger kan nie
![]()
^^sele zei:wa heeft dat er nu mee te maken?ik betaal mijn internet zelf,heb wel ouders!woon nog thuis,heb adsl,betaal 40euro per maand!verdien prolly meer dan u,en ik kan 85gb downloaden,voor die prijs ga je dat niet kunnen bij telenet e,dus ben ik geen dutch,kan me niet schelen dat ik maar aan 400kbps kan downloaden.het komt binnen en alles wat ik nodig heb is er wnn ik smorgens op sta als ik het savonds op zet!
Ja, hou je klep.Iemand zei:ik ben student, maar ik ben liever een jonge student met een normale kijk op de visie, dan iemand wie zijn eigen boterham al verdient, maar nog altijd even kortzichtig is als een kind van 10.
Steeds met je , ga naar dommel gedoe enz :'). Is dommel overal bereikbaar, neen hou dan uw klep
Lord Seth zei:Ja, hou je klep.
99,7% van het land.
En ik WED er gewoon voor, jij bent zo allesgelovend of juist niet, dat je niet WILT overstappen op een andere provider. Maar ondertussen wel klaagt over de limieten wanneer je verdomme wel kunt.
fraCk zei:

), en gewoon verspreiden op straat (plakken, uitdelen, ...)9 cijfersAegonis zei:vraagje hoe ziet een telenet-klantnummer eruit?

http://www.telenet.be/nl/onlinesupport/thuis/klantgegevens/verwerking.pageAegonis zei:briljant idee!!!!
Beste,
Langs deze weg wou ik mijn teleurstelling uiten over de recente reclamestunt. Na het aankondigen van deze reclame, werd toch wel een grote verandering verwacht, zoals het verhogen of afschaffen van downloadlimieten - in dit land toch wel een ernstig probleem. Als gebruiker voel ik me dan ook uitgelachen en vernederd door een monopolisch telecombedrijf dat op geen enkel gebied de moeite doet de klant tevreden te stellen.
Ik citeer uit uw persbericht: "We hebben geluisterd naar onze klanten...". Wel, blijkbaar waren wij als gebruikers niet duidelijk genoeg in het stellen van onze eis. Om dit te voorkomen, voeg ik hierbij een bijlage dat u best als affiche zou kunnen gebruiken, in plaats van uw klanten een rad voor het oog te draaien.
Dit was werkelijk de spreekwoordelijke druppel. De concurrentie luistert wel naar de eis van de klanten, en zal tot deze groep voortaan ook mij mogen rekenen.
MVG
vraagje hoe ziet een telenet-klantnummer eruit?
kzit op kot, dus kan da ni nakijken ^^
fraCk zei:


fraCk zei:
92739979Aegonis zei:ja dat weet ik wel,
maar ik ken het ww ni van mijn pa...
ik zou toch niet men eigen klantnummer opgeven e
kvraag me gwn af hoe zo'n klantnr eruit ziet![]()

Uhm, niks gaat hun gedachte veranderen. Wil niet zeggen dat we nie mogen klagen..Stancke zei:Ja, dát gaat Telenet van gedacht doen veranderen!
Omg, zijt es niet zo naïf. Het gaat geen fucking reet uitmaken.