Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lord Seth

Legacy Member
Ik WIL zelfs niet werken bij Telenet. Zo'n log bedrijf. Om die uploadsnelheden (ja, nog steeds, 2 Mb in nederland (Chello)) en limieten. Ze mogen het in hun gat steken. Dat ze daar eens plezier van krijgen.

tb-303

Legacy Member
feral zei:
hahaha :rofl: ze mogen me dan ook ontslaan... ik werk niet voor telenet :p
ik weet dan ook dat degene die het mij heeft gezegt ook iets moest ondertekenen dat em niks ging zeggen maja em eeft et alleen tegen mij gezegt en ik heb niks getekend !!

phuh als het om een datalimiet verhoging zouw gaan had ik niks gezegt !
mah nu zo een drama maken over zoiets simpel omg dat ze hun campagne ergens pijnlijk steken !

en eigenlijk heeft telenet al genoeg reclame kijk maar in dees topic alleen al... iedereen is er weer eens over bezig ...


edit : oh en ik wil men koekjes !

o ohhhhh, ge weet toch dat ze na intern onderzoek hem langs alle kanten gaan slaan met telefoonboeken (al dan niet van belgacom) om te weten wie "zijn vriend" is .....

feral

Legacy Member
tb-303 zei:
o ohhhhh, ge weet toch dat ze na intern onderzoek hem langs alle kanten gaan slaan met telefoonboeken (al dan niet van belgacom) om te weten wie "zijn vriend" is .....

ohnee ! wa gaan ze doen mijn kabel afsluiten ?

migelle

Legacy Member
ma nee :p ze gaan hem de rest van z'n leve op smallband zette van telenet, erger kan nie :p

taLa.

Legacy Member
Haha, goed idee van die foto op te sturen! :D

'k Ga der bij schrijven:
Luisteren ging precies niet zo goed, dus proberen we het eens met lezen!

Iemand

Legacy Member
sele zei:
wa heeft dat er nu mee te maken?ik betaal mijn internet zelf,heb wel ouders!woon nog thuis,heb adsl,betaal 40euro per maand!verdien prolly meer dan u :lol:,en ik kan 85gb downloaden,voor die prijs ga je dat niet kunnen bij telenet e,dus ben ik geen dutch,kan me niet schelen dat ik maar aan 400kbps kan downloaden.het komt binnen en alles wat ik nodig heb is er wnn ik smorgens op sta als ik het savonds op zet!

ik ben student, maar ik ben liever een jonge student met een normale kijk op de visie, dan iemand wie zijn eigen boterham al verdient, maar nog altijd even kortzichtig is als een kind van 10.

Steeds met je , ga naar dommel gedoe enz :'). Is dommel overal bereikbaar, neen hou dan uw klep

Lord Seth

Legacy Member
Iemand zei:
ik ben student, maar ik ben liever een jonge student met een normale kijk op de visie, dan iemand wie zijn eigen boterham al verdient, maar nog altijd even kortzichtig is als een kind van 10.

Steeds met je , ga naar dommel gedoe enz :'). Is dommel overal bereikbaar, neen hou dan uw klep
Ja, hou je klep.
99,7% van het land.

En ik WED er gewoon voor, jij bent zo allesgelovend of juist niet, dat je niet WILT overstappen op een andere provider. Maar ondertussen wel klaagt over de limieten wanneer je verdomme wel kunt.

Iemand

Legacy Member
Lord Seth zei:
Ja, hou je klep.
99,7% van het land.

En ik WED er gewoon voor, jij bent zo allesgelovend of juist niet, dat je niet WILT overstappen op een andere provider. Maar ondertussen wel klaagt over de limieten wanneer je verdomme wel kunt.

als je mijn originele post opnieuw leest zeg ik dat het 2 oorzaken kan hebben : 1 ouders wie niet willen overstappen 2 de bereikbaarheid. En dat het mss voor 99.7 % van het land bereikbaar is zegt wat? Niets idd. Ik ken vele mensen welke uit noodzaak op tn zijn overgestapt omdat hun snelheid +- 1 Mbps was en om de 5 minuten het signaal wegviel, wat ben je dan met je 99.7 procent bereikbaarheid ?

antHraxx

Legacy Member
Dit is toch wel een zeer zwak beleid van campagne voeren/marketing, wetende dat al je klanten hun eerste wens de datalimiet verhoogd zien worden is met zoveel tamtam nieuws als dit aankondigen. Dan verschieten dat ze protest gaan krijgen *rolleyes*

A3g0nis

Legacy Member
fraCk zei:

briljant idee!!!!


Beste,

Langs deze weg wou ik mijn teleurstelling uiten over de recente reclamestunt. Na het aankondigen van deze reclame, werd toch wel een grote verandering verwacht, zoals het verhogen of afschaffen van downloadlimieten - in dit land toch wel een ernstig probleem. Als gebruiker voel ik me dan ook uitgelachen en vernederd door een monopolisch telecombedrijf dat op geen enkel gebied de moeite doet de klant tevreden te stellen.
Ik citeer uit uw persbericht: "We hebben geluisterd naar onze klanten...". Wel, blijkbaar waren wij als gebruikers niet duidelijk genoeg in het stellen van onze eis. Om dit te voorkomen, voeg ik hierbij een bijlage dat u best als affiche zou kunnen gebruiken, in plaats van uw klanten een rad voor het oog te draaien.
Dit was werkelijk de spreekwoordelijke druppel. Kleinere internetbedrijven luisteren wel naar de eis van de klanten, en zullen tot deze groep voortaan ook mij mogen rekenen.


MVG

EDIT: had eerst de concurrentie als onderwerp van de laatste zin gezet, maar vermits dat Belgacom ook niet echt een goed voorbeeld is...

vraagje hoe ziet een telenet-klantnummer eruit? :)
kzit op kot, dus kan da ni nakijken ^^

switchblade

Legacy Member
moesten we nu elk eens een twintigtal van die foto's afprinten (en dan heb ik het vooral op mensen die rond mechelen wonen :p), en gewoon verspreiden op straat (plakken, uitdelen, ...)
dan zal het al heel snel opvallen in de media, belgacom zal er van snoepen, met nog een groter mediacircus er rond

ni?

Aegonis zei:
vraagje hoe ziet een telenet-klantnummer eruit?
9 cijfers :p

Lamsednav

Legacy Member
Ja, wie weet haalt het wel wat uit !!1!!1

Of ook helemaal niet uit !!1

fraCk

Legacy Member
Aegonis zei:
briljant idee!!!!


Beste,

Langs deze weg wou ik mijn teleurstelling uiten over de recente reclamestunt. Na het aankondigen van deze reclame, werd toch wel een grote verandering verwacht, zoals het verhogen of afschaffen van downloadlimieten - in dit land toch wel een ernstig probleem. Als gebruiker voel ik me dan ook uitgelachen en vernederd door een monopolisch telecombedrijf dat op geen enkel gebied de moeite doet de klant tevreden te stellen.
Ik citeer uit uw persbericht: "We hebben geluisterd naar onze klanten...". Wel, blijkbaar waren wij als gebruikers niet duidelijk genoeg in het stellen van onze eis. Om dit te voorkomen, voeg ik hierbij een bijlage dat u best als affiche zou kunnen gebruiken, in plaats van uw klanten een rad voor het oog te draaien.
Dit was werkelijk de spreekwoordelijke druppel. De concurrentie luistert wel naar de eis van de klanten, en zal tot deze groep voortaan ook mij mogen rekenen.

MVG


vraagje hoe ziet een telenet-klantnummer eruit? :)
kzit op kot, dus kan da ni nakijken ^^
http://www.telenet.be/nl/onlinesupport/thuis/klantgegevens/verwerking.page

fraCk

Legacy Member
Aegonis zei:
ja dat weet ik wel,
maar ik ken het ww ni van mijn pa...
ik zou toch niet men eigen klantnummer opgeven e :p
kvraag me gwn af hoe zo'n klantnr eruit ziet :)
92739979 :p

Stancke zei:
Ja, dát gaat Telenet van gedacht doen veranderen!



Omg, zijt es niet zo naïf. Het gaat geen fucking reet uitmaken.
Uhm, niks gaat hun gedachte veranderen. Wil niet zeggen dat we nie mogen klagen..
Heb Dommel aantal uren geleden al aangevraagd

yeuy
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan