Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

switchblade

Legacy Member
PR4YING M4NTIS zei:
euh...Telenet heeft al een paar uur bekend gemaakt wa t nieuws was...dus niks wachten op diene knop

en wat is dat spectaculaire nieuws dan? ik moet het gemist hebben ofzo :p

DéWé

Legacy Member
chosen1 zei:
en variabele slechte snelheid

Ik heb thuis al een paar jaar ADSL van Belgacom en de snelheid is constant ;) Smallband bij Belgacom lijkt ook iets sneller te zijn dan bij telenet, maar daar kan ik mij in vergissen..

metalleke

Legacy Member
Math'ke zei:
Wa een gezaagd, in plaats van te speculeren, wacht gewoon af tot dat diene knop werkelijk ingeduwd wordt, tot dan graag een slotje op deze thread aub voor de flamers weer een zoveelste ADSL - telenet discussie openen.

Is niet speculeren he. http://telenet.be/548/28779/1/nl/ Er verandert dus bijna niks. Uploadsnelheid verhogen is niet meer dan iets dat niet kon uitblijven. Probeer maar eens 500mb aan LEGALE! content up te loaden.

Op de vraag van sommigen: "Waarom niet overstappen naar andere provider?"

Hier is het antwoord omdat telenet een compleet pakket aanbiedt en dit nergens anders mogelijk is. En indien we zouden overstappen, het compleet plaatje duurder uitkomt (wel geen limiet ok).

Momenteel hebben wij digitale tv, inet, telefoon & gsm bij telenet.

Firestyler

Legacy Member
w00tw00t zei:
Dat kan WEL
nooit van fouten bij telemeter gehoord? Had er maand last van da snachts men 50% niet werkte en ik tegen de volle 100% downloadde.

Kdenk dat da hier ook zo is, tgeen ik maar gedownload heb en zit al tegen de 96%

snake880

Legacy Member
DesertWolf zei:
Ik heb thuis al een paar jaar ADSL van Belgacom en de snelheid is constant ;) Smallband bij Belgacom lijkt ook iets sneller te zijn dan bij telenet, maar daar kan ik mij in vergissen..
Maar voor iedere gebruiker is die niet hetzelfde. Hoe verder van de centrale=>hoe trager
En smallband gaat inderdaad sneller bij belgacom. Je hebt ongeveer 14KB down en upload wordt niet verlaagd.
Bij telenet heb je echter 2KB als je geluk hebt, waardoor je niets meer kan doen en wel moet bijkopen.

DéWé

Legacy Member
snake_880 zei:
Maar voor iedere gebruiker is die niet hetzelfde. Hoe verder van de centrale=>hoe trager
En smallband gaat inderdaad sneller bij belgacom. Je hebt ongeveer 14KB down en upload wordt niet verlaagd.
Bij telenet heb je echter 2KB als je geluk hebt, waardoor je niets meer kan doen en wel moet bijkopen.

Ah dan toch :), mja thuis kopen wij altijd direct een volumeblok bij wanneer dat gebeurt dus zit daar nooit lang op smallband. Maar hier op kot gebeurt dat dus niet en dat is echt hatelijk, iets simpel als mail controleren duurt eeuwen.

En de afstand tot de centrale heeft ook bij telenet invloed neem ik aan?

General Lee

Legacy Member
tb-303 zei:
voor iemand zoals mij die klant is van het eerste uur en nog bijna 12.000 ballen heeft betaald in de tijd voor zijn aansluiting zouden ze wel eens een extraatje mogen doen...

Als ik dan nog lees dat overstappende chello klanten sowieso extras krijgen vind ik het het echt wel erg dat ik als klant die meer dan een decenium bij telenet zit niets extra krijgt....
Ze geven je toch een extraatje: dubbele uploadsnelheid!

feral

Legacy Member
Lord Seth zei:
Awel feral, moest ik Telenet zijn, ik had u ontslaan. Een beetje van een werknemer leert zijn mond houden over een reclamecampagne met op het einde een climax he. Maar nee, de ene na de andere "medewerker" moet iets verklappen om interessant te kunnen doen.

hahaha :rofl: ze mogen me dan ook ontslaan... ik werk niet voor telenet :p
ik weet dan ook dat degene die het mij heeft gezegt ook iets moest ondertekenen dat em niks ging zeggen maja em eeft et alleen tegen mij gezegt en ik heb niks getekend !!

phuh als het om een datalimiet verhoging zouw gaan had ik niks gezegt !
mah nu zo een drama maken over zoiets simpel omg dat ze hun campagne ergens pijnlijk steken !

en eigenlijk heeft telenet al genoeg reclame kijk maar in dees topic alleen al... iedereen is er weer eens over bezig ...


edit : oh en ik wil men koekjes !

Lord Seth

Legacy Member
Dan verdient die werknemer zijn ontslag. Doorvertellen is niet toegestaan, maar hij vertelt het door aan jouw, dus zo mag jij het wel vertellen.

Hoe zielig *sigh*

Wover

Legacy Member
DesertWolf zei:
En de afstand tot de centrale heeft ook bij telenet invloed neem ik aan?

Nee, het enige wat invloed kan hebben is het aantal connecties dat aangesloten is op de lokale verdeler. Dus als heel uw straat Telenet heeft en vollen bak download, zal je niet veel kunnen downloaden.

Maar in principe zou zelfs dat niet meer mogen, dat was eerder een probleem toen Telenet pas begon, tegenwoordig hebben ze die capaciteit overal uitgebreid. Ik haal bv van een goede server (belnet, eigen telenet servers,...) altijd 1.05MBps. 2mbps te weinig, maar mij hoor je niet klagen (over de snelheid dan) ;).

feral

Legacy Member
Lord Seth zei:
Dan verdient die werknemer zijn ontslag. Doorvertellen is niet toegestaan, maar hij vertelt het door aan jouw, dus zo mag jij het wel vertellen.

Hoe zielig *sigh*

zielig van telenet zo een stunt uithalen voor zo iets klein >_>
dat ze een de datalimiet verhogen ! nje zolang ze dat niet doen verpest ik hun campagne's ! of hebt gij daar mss aan mee gewerkt ? srry dan :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan