snake880
Legacy Member
veel plezier om nog 27 uur te wachtenMath'ke zei:Stfu, ik wacht op diene knop, en nu gij![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
veel plezier om nog 27 uur te wachtenMath'ke zei:Stfu, ik wacht op diene knop, en nu gij![]()

PR4YING M4NTIS zei:euh...Telenet heeft al een paar uur bekend gemaakt wa t nieuws was...dus niks wachten op diene knop

chosen1 zei:en variabele slechte snelheid
Smallband bij Belgacom lijkt ook iets sneller te zijn dan bij telenet, maar daar kan ik mij in vergissen..Math'ke zei:Wa een gezaagd, in plaats van te speculeren, wacht gewoon af tot dat diene knop werkelijk ingeduwd wordt, tot dan graag een slotje op deze thread aub voor de flamers weer een zoveelste ADSL - telenet discussie openen.
w00tw00t zei:Dat kan WEL
nooit van fouten bij telemeter gehoord? Had er maand last van da snachts men 50% niet werkte en ik tegen de volle 100% downloadde.
Maar voor iedere gebruiker is die niet hetzelfde. Hoe verder van de centrale=>hoe tragerDesertWolf zei:Ik heb thuis al een paar jaar ADSL van Belgacom en de snelheid is constantSmallband bij Belgacom lijkt ook iets sneller te zijn dan bij telenet, maar daar kan ik mij in vergissen..
snake_880 zei:Maar voor iedere gebruiker is die niet hetzelfde. Hoe verder van de centrale=>hoe trager
En smallband gaat inderdaad sneller bij belgacom. Je hebt ongeveer 14KB down en upload wordt niet verlaagd.
Bij telenet heb je echter 2KB als je geluk hebt, waardoor je niets meer kan doen en wel moet bijkopen.
, mja thuis kopen wij altijd direct een volumeblok bij wanneer dat gebeurt dus zit daar nooit lang op smallband. Maar hier op kot gebeurt dat dus niet en dat is echt hatelijk, iets simpel als mail controleren duurt eeuwen.bah xD stomme fout van mezelfYuna_Aoshi zei:jammer enkel da ze een luipaard gebruikt hebben terwijl eigenlijk een cheetah(dat ander beest met vlekken) de snelste is
en nja, wat valt er nog toe te voegen aan deze thread ² aan alles



Ze geven je toch een extraatje: dubbele uploadsnelheid!tb-303 zei:voor iemand zoals mij die klant is van het eerste uur en nog bijna 12.000 ballen heeft betaald in de tijd voor zijn aansluiting zouden ze wel eens een extraatje mogen doen...
Als ik dan nog lees dat overstappende chello klanten sowieso extras krijgen vind ik het het echt wel erg dat ik als klant die meer dan een decenium bij telenet zit niets extra krijgt....
Mistabeen zei:Bah, snelheid verhogen -_- dat is idd wat we willen telenet, dank u om naar ons te luisteren... :ironic:
Zo kunnen we nog sneller over ons limiet gaan -_-
Bij deze maar eens hun oude campagne verkracht
http://a.imagehost.org/view/0070/telenut.jpg

Mistabeen zei:bah xD stomme fout van mezelf
vlug ander versie gemaakt voor de mensen die op zoiets letten
wel zonder ketting deze keer
http://a.imagehost.org/view/0070/telenut2.jpg

Lord Seth zei:Awel feral, moest ik Telenet zijn, ik had u ontslaan. Een beetje van een werknemer leert zijn mond houden over een reclamecampagne met op het einde een climax he. Maar nee, de ene na de andere "medewerker" moet iets verklappen om interessant te kunnen doen.
ze mogen me dan ook ontslaan... ik werk niet voor telenet 
DesertWolf zei:En de afstand tot de centrale heeft ook bij telenet invloed neem ik aan?
.Lord Seth zei:Dan verdient die werknemer zijn ontslag. Doorvertellen is niet toegestaan, maar hij vertelt het door aan jouw, dus zo mag jij het wel vertellen.
Hoe zielig *sigh*
