Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cool_boy_ke

Legacy Member
tb-303 zei:
Euhh... sommige mensen zetten alles in de vooravond klaar om te downen en weten dat ze hun pc kunnen laten aanstaan terwijl ze slapen :ironic:

Nog iets interressants op te merken??
Sommige mensen hebben hun PC op hun kamer staan en kunnen daarmee niet slapen ...

snake880

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
Sommige mensen hebben hun PC op hun kamer staan en kunnen daarmee niet slapen ...
en de volumeblokken die je uitspaart betaal je weer terug aan electrabel en consorten.

nonkel wulle

Legacy Member
tb-303 zei:
Euhh... sommige mensen zetten alles in de vooravond klaar om te downen en weten dat ze hun pc kunnen laten aanstaan terwijl ze slapen :ironic:

Nog iets interressants op te merken??

Niet iedereen wil extra op zijn energiefactuur betalen omdat Telenet geen hogere limieten heeft.

Laptop is de oplossing, verbruikt zeer weinig en maakt geen geluid 's nachts.

tb-303

Legacy Member
The_Assman zei:
En bij mij telt die 's nachts ook voor 100% + mijn torrents halen dan maar 50KBps. :( (overdag makkelijk >1.5MBps)

Dat kan NIET , ofwel ben je gewoon verkeerd of er is een probleem en ge moet van uw oren gaan maken, maar tussen 00:00 en 10:00 is alles van download aan 50% en uw torrents worden geblokt op de meest interressante dowload uren , dat is juist, ik ben dan ook al jaren gestopt met torrent en heb nu een newserverke waar ik 9euro/maand betaal om te downen ZONDER enige shit...

morfer

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Niet iedereen wil extra op zijn energiefactuur betalen omdat Telenet geen hogere limieten heeft.

Laptop is de oplossing, verbruikt zeer weinig en maakt geen geluid 's nachts.


dan moet ik nog een laptop kopen ?

swat zo kan je bezig blijven :D de limieten zijn te laag en daarmee uit :) vergelijk met het buitenland en ze lachen je gewoon vierkant uit :)

nTFs

Legacy Member
sele zei:
wrm gaan jullie gewoon niet weg bij telenet?

Waarom naar ADSL overstappen..die zijn alleen goedkoper en bieden meer volume..niet echt interessant lijkt me.:ironic:

tb-303

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Niet iedereen wil extra op zijn energiefactuur betalen omdat Telenet geen hogere limieten heeft.

Laptop is de oplossing, verbruikt zeer weinig en maakt geen geluid 's nachts.

Maar jongens toch wat zever is dat nu weer, man man man , nen pc gaat wel verschil uitmaken zulle!!
En geluid?? sorry maar ik woon niet op een studioke zulle, mijne pc hoor ik niet op mijn slaapkamer...
En bovendien is electriciteit ook met een nachttarief, bij mij toch....

Ik heb een huis met drie verdiepen dat VOL staat met elektronica en meestal ligt mijn tv, pc en nog wat toestellen tegelijk aan en dat iedere avond, ik betaal +-80 euro maand aan electriciteit...

Zir0h

Legacy Member
tb-303 zei:
Dat kan NIET , ofwel ben je gewoon verkeerd of er is een probleem en ge moet van uw oren gaan maken, maar tussen 00:00 en 10:00 is alles van download aan 50% en uw torrents worden geblokt op de meest interressante dowload uren , dat is juist, ik ben dan ook al jaren gestopt met torrent en heb nu een newserverke waar ik 9euro/maand betaal om te downen ZONDER enige shit...

Héhé, "van uw oren maken".
Ik maak al maanden van mijn oren over mijn internet en digitale tv, maar denkt u dat dat iets help? :)
Er neemt wel iemand de telefoon op, ze luisteren, maar geven geen oplossing.

Guard

Legacy Member
nTFs zei:
Omdat er ook mensen dei héél graag naar Dommel willen overstappen maar het niet kunnen omwille van technische of afstandsproblemen.

of niet mogen van hun ouders!!
neen ze betalen liever 50€ met 12gb limiet, ipv van 36€ voor een limiet van 100gb

reden:: anders zit je nog meer te downloaden


DUH, ik kan nu echt niets meer downloaden, wil ik nog kunnen online gamen.
als ik het voor het zeggen had thuis, was ik al lang overgestapt naar dommel, alleen al voor de mindere prijs en hogere limiet.

morfer

Legacy Member
tb-303 zei:
Maar jongens toch wat zever is dat nu weer, man man man , nen pc gaat wel verschil uitmaken zulle!!
En geluid?? sorry maar ik woon niet op een studioke zulle, mijne pc hoor ik niet op mijn slaapkamer...

Ik heb een huis met drie verdiepen dat VOL staat met elektronica en meestal ligt mijn tv, pc en nog wat toestellen tegelijk aan en dat iedere avond, ik betaal +-80 euro maand aan electriciteit...

niet iedereen heeft zo een huis e :) :p

mijn pc staat op mijn kamer en kan wel aardig ronken ja :p als je moe bent slaap je daar door maar niet altijd :)

en niet iedereen heeft het geld over voor een turbo lijn :p bedoel maar vergelijk met buurlanden die het zoveel goedkoper kunnen doen :)

Guard zei:
of niet mogen van hun ouders!!
neen ze betalen liever 50€ met 12gb limiet, ipv van 36€ voor een limiet van 100gb

reden:: anders zit je nog meer te downloaden


DUH, ik kan nu echt niets meer downloaden, wil ik nog kunnen online gamen.
als ik het voor het zeggen had thuis, was ik al lang overgestapt naar dommel, alleen al voor de mindere prijs en hogere limiet.

ook ja ;) hier vant zelfde :) dan nog een broer die niet wil meewerken.. blablabla

UrbanusVanAnus

Legacy Member
Guard zei:
of niet mogen van hun ouders!!
neen ze betalen liever 50€ met 12gb limiet, ipv van 36€ voor een limiet van 100gb

reden:: anders zit je nog meer te downloaden


DUH, ik kan nu echt niets meer downloaden, wil ik nog kunnen online gamen.
als ik het voor het zeggen had thuis, was ik al lang overgestapt naar dommel, alleen al voor de mindere prijs en hogere limiet.

same here :(

tb-303

Legacy Member
The_Assman zei:
Héhé, "van uw oren maken".
Ik maak al maanden van mijn oren over mijn internet en digitale tv, maar denkt u dat dat iets help? :)
Er neemt wel iemand de telefoon op, ze luisteren, maar geven geen oplossing.

ALs het echt zo is dat je aan 100% download tidjens nachttarief dan zouden ze dat zien , denk dat je echt verkeerd bent, er bestaat trouwens iets als een ombudsman van telenet en als je daar een aangtekend schrijven doet zal je zeker een antwoord krijgen... maar zou nog eens goed testten :)

Anoniem04

Legacy Member
Timmos zei:
Ik ben nog nooit klant bij Telenet geweest, maar in mijn ogen is dat bedrijf echt stront, maar dat komt waarschijnlijk ook door de vele reacties erop te lezen hier :p Maar alleszins Belgacom > Telenet.

Waarom zou Belgacom beter zijn dan Telenet ? Zelfde abbo's zelfde prijzen ( dacht ik toch :/ ).

Timmos

Legacy Member
Dillyracer zei:
Waarom zou Belgacom beter zijn dan Telenet ? Zelfde abbo's zelfde prijzen ( dacht ik toch :/ ).

Waarom weet ik niet, maar ik hoor vaker slechte dingen over Telenet dan over Belgacom, + als ik op smallband zit (wat bijna nooit voorvalt) dan kan ik nog gamen met pings die even hoog zijn als op breedband.

^MystiQ

Legacy Member
Wa een gezaagd, in plaats van te speculeren, wacht gewoon af tot dat diene knop werkelijk ingeduwd wordt, tot dan graag een slotje op deze thread aub voor de flamers weer een zoveelste ADSL - telenet discussie openen.

Firestyler

Legacy Member
allé we zouden eens die anti-limieten petitie nog eens moeten herstarten

w00tw00t

Legacy Member
tb-303 zei:
Dat kan NIET , ofwel ben je gewoon verkeerd of er is een probleem en ge moet van uw oren gaan maken, maar tussen 00:00 en 10:00 is alles van download aan 50% en uw torrents worden geblokt op de meest interressante dowload uren , dat is juist, ik ben dan ook al jaren gestopt met torrent en heb nu een newserverke waar ik 9euro/maand betaal om te downen ZONDER enige shit...

Dat kan WEL
nooit van fouten bij telemeter gehoord? Had er maand last van da snachts men 50% niet werkte en ik tegen de volle 100% downloadde.

m4nTiS

Legacy Member
Math'ke zei:
Wa een gezaagd, in plaats van te speculeren, wacht gewoon af tot dat diene knop werkelijk ingeduwd wordt, tot dan graag een slotje op deze thread aub voor de flamers weer een zoveelste ADSL - telenet discussie openen.

euh...Telenet heeft al een paar uur bekend gemaakt wa t nieuws was...dus niks wachten op diene knop

^MystiQ

Legacy Member
PR4YING M4NTIS zei:
euh...Telenet heeft al een paar uur bekend gemaakt wa t nieuws was...dus niks wachten op diene knop

Stfu, ik wacht op diene knop, en nu gij :tongue:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan