cool_boy_ke
Legacy Member
Sommige mensen hebben hun PC op hun kamer staan en kunnen daarmee niet slapen ...tb-303 zei:Euhh... sommige mensen zetten alles in de vooravond klaar om te downen en weten dat ze hun pc kunnen laten aanstaan terwijl ze slapen :ironic:
Nog iets interressants op te merken??
(overdag makkelijk >1.5MBps)
de limieten zijn te laag en daarmee uit
vergelijk met het buitenland en ze lachen je gewoon vierkant uit
hier vant zelfde 