Archief - Telenet drukt op de knop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exploder

Legacy Member
Als je zo'n belachelijkheden leest ("we hebben geluisterd naar de klant, dus we hebben de snelheden verhoogt"), dan heb je toch veel zin om je vuist door je scherm te slaan?


hdsgkljdqfhgjklqdf
gqdfgqdfhqdfhfsqgh


edit: Kent er hier niemand een goede journalist van een bekende krant ofzo?
Misschien zou het wat uithalen moest dit bedrog eens in het breed uitgesmeerd worden in een krant (hoofdpaginanieuws ofzo). Mensen hebben het recht te weten dat ze eigenlijk belazerd worden.

chosen1

Legacy Member
juist gelezen:

vanaf 1 dec HD televisie. waar zit the catch? wel ge moet al een abo hebben op PRIME (ge kunt nog kiezen of ge films of sport abo wilt) en DAN PAS kunt ge een PRIME HD pack KOPEN om eindelijk HD te kunnen zien.

leechers!

ofwel heb ik verkeerd gelezen :p

m4nTiS

Legacy Member
J3rry zei:
sneller downloaden, om nog sneller films te downloaden op TV is er toch niks meer op
en de paar deftige posten hebben ze eraf gesmeten en moet ge nu een digibox huren om ze te bekijken
schoon jeste


ja, als ge die light producte hebt...heb je express of turbo dan ist enkel wa upload snelheid dat je bijkrijgt

whooptiedoe :ironic:

proficiat Telenet..de zoveelste scheet in een fles

Freekje

Legacy Member
Beste blijf ik nogaltijd vinden dat iedereen met telenet blijft klagen dat ze geen genoeg limiet hebbe terwijl er zelf meer als 1 manier is om zogoed als ombeperkt te surfen.

En telenet weet best dat ze die fouten hebben maarja dat kost geld ! :P

SHIGSY

Legacy Member
Kan naief klinken maar waarom blijven mensen eigenlijk bij Telenet? Ik ben geen techneut dus vraag me echt niet wat het juist doet. Ik heb al jaren ADSL, speciaal gevraagd om de snelst mogelijke verbinding juist omdat ik veel op het internet speel, Belgacom TV; Nintendo Wii & Xbox360 en alles runt zonder problemen tegelijkertijd. Ik download enorm veel en ik heb nog nooit van Belgacom een verwittiging of dergelijke gehad. Mijn broers komen bij mij thuis hun ding doen omdat ze met drie bij hun thuis op twee PC's zitten en elke maand hebben ze het smallbandgebeuren zitten.

Enfin, zit er zo'n verschil op bij Telenet?

nTFs

Legacy Member
SHIGSY zei:
Kan naief klinken maar waarom blijven mensen eigenlijk bij Telenet? Ik ben geen techneut dus vraag me echt niet wat het juist doet. Ik heb al jaren ADSL, speciaal gevraagd om de snelst mogelijke verbinding juist omdat ik veel op het internet speel, Belgacom TV; Nintendo Wii & Xbox360 en alles runt zonder problemen tegelijkertijd. Ik download enorm veel en ik heb nog nooit van Belgacom een verwittiging of dergelijke gehad. Mijn broers komen bij mij thuis hun ding doen omdat ze met drie bij hun thuis op twee PC's zitten en elke maand hebben ze het smallbandgebeuren zitten.

Enfin, zit er zo'n verschil op bij Telenet?

Omdat er ook mensen dei héél graag naar Dommel willen overstappen maar het niet kunnen omwille van technische of afstandsproblemen.

migelle

Legacy Member
omda adsl enkel wa goe is als ge relatief kort by de centrale zit, als ge daar ver van zit hebde by wijze van spreke kut internet bena da uitvalt en traag is

en nie vergete da by veel mense mama en papa betaald

chosen1

Legacy Member
SHIGSY zei:
Kan naief klinken maar waarom blijven mensen eigenlijk bij Telenet? Ik ben geen techneut dus vraag me echt niet wat het juist doet. Ik heb al jaren ADSL, speciaal gevraagd om de snelst mogelijke verbinding juist omdat ik veel op het internet speel, Belgacom TV; Nintendo Wii & Xbox360 en alles runt zonder problemen tegelijkertijd. Ik download enorm veel en ik heb nog nooit van Belgacom een verwittiging of dergelijke gehad. Mijn broers komen bij mij thuis hun ding doen omdat ze met drie bij hun thuis op twee PC's zitten en elke maand hebben ze het smallbandgebeuren zitten.

Enfin, zit er zo'n verschil op bij Telenet?

mss eens zeggen hoeveel ge betaalt?

EnnY

Legacy Member
Pff , nie simpel om deze thread te volge :/ om de 5minute staan hier 5posts bij..


We gaan morge allemaal teleugesteld zijn! (of overmorge) En dan gaat er een leuke topic zijn over > het had niet mogen zijn :(.

Werkt der hier niemand bij telenet die er meer over weet?


^^:D

*edit* ik ga mn ouders aansporen dommel te gn gebruiken..

chosen1

Legacy Member
EnnY zei:
Pff , nie simpel om deze thread te volge :/ om de 5minute staan hier 5posts bij..


We gaan morge allemaal teleugesteld zijn! (of overmorge) En dan gaat er een leuke topic zijn over > het had niet mogen zijn :(.

Werkt der hier niemand bij telenet die er meer over weet?


^^:D

telenet heeft toch al eens persbericht gepost? en we weten dus dat de snelheid wat wordt opgedreven

Timmos

Legacy Member
Ik heb zelf Belgacom en haal meestal mijn limiet juist niet, maar het zou toch gemakkelijker zijn met een grotere limiet. Maar mij gaat ge niet direct horen klagen; maar toen ik deze zin las:
Telenet zei:
Gebruikers van internetproducten als ExpressNet en TurboNet laden vandaag de dag meer en meer data op het internet.
Ze zeggen het nu toch zelf he? "Meer en meer data"; dus: verhoog de datalimiet. Er staat niet: "Meer en meer data tegelijk", wat zou betekenen: verhoog de snelheid.

Ik ben nog nooit klant bij Telenet geweest, maar in mijn ogen is dat bedrijf echt stront, maar dat komt waarschijnlijk ook door de vele reacties erop te lezen hier :p Maar alleszins Belgacom > Telenet.

J3rry

Legacy Member
Timmos zei:
Ik heb zelf Belgacom en haal meestal mijn limiet juist niet, maar het zou toch gemakkelijker zijn met een grotere limiet. Maar mij gaat ge niet direct horen klagen; maar toen ik deze zin las:
Ze zeggen het nu toch zelf he? "Meer en meer data"; dus: verhoog de datalimiet. Er staat niet: "Meer en meer data tegelijk".

Ik ben nog nooit klant bij Telenet geweest, maar in mijn ogen is dat bedrijf echt stront, maar dat komt waarschijnlijk ook door de vele reacties erop te lezen hier :p Maar alleszins Belgacom > Telenet.

wss mensen die hun torrent clients vergeten af te sluiten en de hele week pr0n uploaden zonder dat ze het zelf weten

Firestyler

Legacy Member
Freekje zei:
Beste blijf ik nogaltijd vinden dat iedereen met telenet blijft klagen dat ze geen genoeg limiet hebbe terwijl er zelf meer als 1 manier is om zogoed als ombeperkt te surfen.

En telenet weet best dat ze die fouten hebben maarja dat kost geld ! :P

als ge het op dienen switch truk hebt om over te schakelen van het ene tarief naar het andere deze kennen ook al velen, alleen kan ik die nie toepassen hier thuis, theeft al genen tel bij mn pa

EnnY

Legacy Member
chosen1 zei:
telenet heeft toch al eens persbericht gepost? en we weten dus dat de snelheid wat wordt opgedreven

Njaa , hebbe ze exact gezegd dat het te maken heeft met die "knop" ?
Want da tellerke gaat ng af en de meesten hopen dat het toch iets anders is dan wat ze zeiden.

Zijn er nadelen bij dommel? zoals ver vn centrale zitte fzo?

snake880

Legacy Member
EnnY zei:
Njaa , hebbe ze exact gezegd dat het te maken heeft met die "knop" ?
Want da tellerke gaat ng af en de meesten hopen dat het toch iets anders is dan wat ze zeiden.

Wat is het verschil bij dommel tussen cityconnect en netconnect?

Cityconnect ziet er gwoonweg veel beter/ voordeliger uit?
Het is alleen in leuven beschikbaar.

sele

Legacy Member
dakantochnie zei:
Dat was na een dubbele verwittiging (die hij zeker had gelezen want hij vroeg om bevestiging) en gisteren. Hij wist goed genoeg wat zou volgen, nu moet hij niet afkomen dat hij onheus behandeld is. Moest hij trouwens nog zo sportief zijn om toe te laten dat ik contact met hem opnam viel er wie weet nog wel iets te regelen, maar ja...
Ik heb ook pas vandaag terug nieuwe instructies ontvangen van Telenet dat we de threads mogen laten staan.

ahzo...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan